Goed gedaan idd, was echt een briljante plotwendingquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mijn god, ik heb hem nu helemaal gezien, kon me niet meer inhouden..
Vond de aflevering nog beter dan ik had gedacht ; en ook beter dan alle andere episodes ooit van Grey's. En wat geweldig van Shonda dat ze ons geen echte hele grote cliffhanger geeft! Want daar vreesde ik voor aan het einde....
Arme Meredith die zwanger is, en dan een miskraam krijgt...maar gelukkig heeft Derek het overleefd...
En wat acteerden ze allemaal zo vreselijk goed, vooral Meredith, Christina, Bailey ( ik was zoooo bang dat zij werd neergeschoten maar wat super super geacteerd ), ook die gastrol van die vrouw bij Bailey vond ik erg mooi gespeeld! En ik ergerde me een keer niet aan April...ik hoop dat ze volgend seizoen nog blijft samen met die Avery.![]()
Owen die toch voor Christina kiest....toen hij daar binnenliep had ik echt niet verwacht dat die vent daar zou staan bij Christina...
Het was zijn hart.quote:Wel leuk dat Meredith en Christina dus elkaars vriend moesten redden, vond ik leuk gedaan![]()
Lexie die dol is op Alex, die blijkbaar nog niet over Izzie heen isMaar wat goed geacteerd van Lexie
![]()
Arme Meredithheb echt met haar te doen...
Maar nu is er niet echt iemand dood van de main-cast...naast die mercy westers...nouja, gelukkig maar..
En wat vreesde ik voor het leven van Lexie toen ze hem tegenkwam met dat karretje..ik dacht echt dat ze voer was...
Callie en Arizona..zooooo lief![]()
![]()
Enige minpunt vond ik eigenlijk het feit dat als de schutter Derek echt dood wou hebben...schiet hem dan in zijn kop ipv in zijn buik. Reed knalt die neer in koele bloede maar Derek schiet hij in de buik?
Wel leuk dat Oprah genoemd werd door April, dat heeft haar gerednogmaals ik hoop dat ze blijft volgend seizoen.
Maar geen cliffhangers gelukkig, dus de zomer is wat makkelijker door te komen nu, thank you Shonda! En ik hoop echt dat er wat emmy's worden gewonnen of in ieder geval genomineerd voor deze ep...PRACHTIG
![]()
![]()
Owen was een arts daar, die heeft echt geen gevechtstraining gehad...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:24 schreef egeltje1985 het volgende:
Mooie aflevering. Meeste is al wel gezegd eigenlijk. Alleen op één punt ben ik het niet eens met AlwaysHappy hierboven: ik ergerde me kapot aan April en hoopte echt dat ze werd neergeschoten. Eerst toen ze Reed vond, dat gezeur over dr boerderij. Alleen toen ze samen met Mer op de grond zat ging ze wel.
Dat de schutter ineens bij Yang stond zag ik niet aankomen. Ik dacht wel van, wat doet Owen raar. Maar ik dacht dat dat aan zn trauma lag ofzo. Ik had alleen wel verwacht dat Owen die kerel zou kunnen overmeesteren. Iemand met gevechtstraining tegenover iemand die net 5 dagen een pistool heeft... Sowieso kon die kerel wel erg goed schieten. Alhoewel zn onervarenheid misschien wel de reden is dat ie Derek in zn buik raakte, bij Reed stond ie natuurlijk stukken dichterbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en, waar is Ben? Dacht dat die wel vermoord zou worden omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eens. Maar met zo'n opa sturen ze hem toch niet wegquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:17 schreef Fir3fly het volgende:
Sterke seizoensfinale. Alles is wel al gezegd.
Maar ik moet toch nog melden dat Avery eigenlijk de enige was die écht de hele tijd rustig bleef. Ik hoop dat hij blijft, eigenlijk de enige van die nieuwe lui die een beetje karakterontwikkeling heeft gehad.
Ik vond het ook best knap dat hij die hele operatie lang z'n mond heeft weten dicht te houden op het zenuwachtige trillen na (vlak nadat Derek hem gesproken had)... ik had het denk ik al veel eerder iets gezegd als ik zoiets te horen zou hebben gekregen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:17 schreef Fir3fly het volgende:
Maar ik moet toch nog melden dat Avery eigenlijk de enige was die écht de hele tijd rustig bleef.
Ik heb hem vanochtend gezien, maar zit nog steeds in mijn gedachten, zo'n goede ep, en inderdaad super geacteerdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:17 schreef Tegan het volgende:
Verder wil ik nog kwijt dat het briljant geacteerd was. Was echt in tranen, en dat ben ik eigenlijk nooit.
En nu heel veel andere dingen doen totdat ik al die beelden uit mijn gedachten heb.
Ik dacht trouwens dat jij alleen series keek op dvdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb hem vanochtend gezien, maar zit nog steeds in mijn gedachten, zo'n goede ep, en inderdaad super geacteerd![]()
Het was inderdaad zijn hart zie ik nu ik hem nog een keer heb gekeken ( stukjes in ieder geval ). Maar toch had die vent nog maar een paar keer moeten schieten als hij Derek echt dood wilt hebben, of hij had in de OR hem nog een kogel kunnen geven als hij hem zo graag dood wou hebben. Maar gelukkig deed hij dat niet.
Hoop inderdaad dat Avery en April Kepner wel blijven volgend seizoen.
is dat niet voor de bewijsvoering? moet toch allemaal gedocumenteerd worden lijkt mij. Dan kunnen ze ook kijken hoe ze het ziekenhuis beter kunnen beveiligen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:31 schreef Tegan het volgende:
Owja, waar sloeg dat lint om die bloedvlek heen in de gang, en al die mensen foto's maken. Het is toch al duidelijk wie het heeft gedaan, waarom allemaal foto's maken.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:31 schreef Tegan het volgende:
Owja, waar sloeg dat lint om die bloedvlek heen in de gang, en al die mensen foto's maken. Het is toch al duidelijk wie het heeft gedaan, waarom allemaal foto's maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal wel, maar met de hype de afgelopen dagen...nee, dan kan ik niet wachten tot ergens in novemberquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat jij alleen series keek op dvd.
Mja, dat viel mij ook al op. Maar aan de andere kant zijn er hier redelijk wat mensen met vuurwapens, dus of dat hij ooit een pistool heeft gehad, misschien een geweer heeft of af en toe naar de shooting range werd niet duidelijk gemaakt in het verhaal.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:24 schreef egeltje1985 het volgende:
Dat de schutter ineens bij Yang stond zag ik niet aankomen. Ik dacht wel van, wat doet Owen raar. Maar ik dacht dat dat aan zn trauma lag ofzo. Ik had alleen wel verwacht dat Owen die kerel zou kunnen overmeesteren. Iemand met gevechtstraining tegenover iemand die net 5 dagen een pistool heeft... Sowieso kon die kerel wel erg goed schieten. Alhoewel zn onervarenheid misschien wel de reden is dat ie Derek in zn buik raakte, bij Reed stond ie natuurlijk stukken dichterbij.
misschien heeft hij in vietnam gevochten?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:36 schreef OMG het volgende:
[..]
Mja, dat viel mij ook al op. Maar aan de andere kant zijn er hier redelijk wat mensen met vuurwapens, dus of dat hij ooit een pistool heeft gehad, misschien een geweer heeft of af en toe naar de shooting range werd niet duidelijk gemaakt in het verhaal.
Voor iemand die net 5 dagen z'n pistool had en die dag de eerste keer was dat hij schoot (ook dat werd niet duidelijk (voor mij althans)), schoot hij wel erg netjes.
Zoiets dacht ik ook nadat ik het typte, maar toch een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:32 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
is dat niet voor de bewijsvoering? moet toch allemaal gedocumenteerd worden lijkt mij. Dan kunnen ze ook kijken hoe ze het ziekenhuis beter kunnen beveiligen.
Whehe woops! Ik was er helemaal vol van dat ik niet oplette wat ik schreefquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jij zou zeggen dat je chirurg was, vlak nadat je iemand neergeknald ziet worden omdat hij zei dat hij een chirurg was? Denk dat je een typfoutje maakte
Jup en er zijn nog wel een boel getuigen maar toch moet elke vorm van bewijs worden verzameld. Ook voor het geval er misschien nog iemand bij betrokken is ofzo.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:32 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
is dat niet voor de bewijsvoering? moet toch allemaal gedocumenteerd worden lijkt mij. Dan kunnen ze ook kijken hoe ze het ziekenhuis beter kunnen beveiligen.
Nee, van mij mag ze wegblijven.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik hoop dat Katherine Heigl ( Izzie ) volgend seizoen tenminste een episode een gastrolletje gaat spelen. Miste haar in deze episode wel een beetje...alhoewel ik blij ben dat zij niet dood is natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |