De kogels waren in de uitverkoop.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:42 schreef Rianne84 het volgende:
Oh en ik snap ook niet waarom hij zoveel kogels meeneemt terwijl hij maar 3 mensen wilde neerschieten... dacht hij dat op het eind ging uitleggen, maar dat deed hij niet.
ja, daarom kocht hij ze, maar daarom hoefde hij ze nog niet mee te nemen naar het ziekenhuis...quote:
Dat was een rookgordijn, om het echte verhaal verborgen te houden. Volgens de castingsides zou er een dokter bij zijn of haar huis aankomen waar een potentiele jumper op het dak stond en wat in de brand zou vliegen. De desbetreffende dokter zou hier een gesprek hebben met een agent.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
Een ding wat ik niet snapte of heb gemist :
Shonda had toch verkondigd, en ook verschillende spoilers, dat er ook een huis van een dokter afgebrand zou worden? Daar heb ik niks van gezien..
Ah okequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat was een rookgordijn, om het echte verhaal verborgen te houden. Volgens de castingsides zou er een dokter bij zijn of haar huis aankomen waar een potentiele jumper op het dak stond en wat in de brand zou vliegen. De desbetreffende dokter zou hier een gesprek hebben met een agent.
Achteraf blijkt dit de scene te zijn waarin Webber het ziekenhuis in wil, maar niet mag.
Die scene vond ik ook erg sterk. Ik vond het mooi dat Arizona instinctief over dat meisje heen ging hangen. En dat Callie de guts had om hem te helpen en dus rustig kon houden (ik dacht even dat hij dat pistool tegen dat verband wilde ruilen, zoals het in zijn open hand lag - maar al zou ze 'm pakken: niet iedereen is in staat een ander om ver te knallen)...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat nog niet gezegd was trouwens door mij was, dat die scene met Arizona en Callie bij dat meisje..dat die Mr Clark daar komt voor bandages...zo spannend..denk dat Callie inderdaad dat pistool niet pakte uit angst. Begrijpbaar..
Inderdaad! er zaten zo veel sterke scenes in, moeilijk om ze allemaal te benoemen. Zonder twijvel de beste episode op televisie ooit in mijn ogen. Had gewoon alles. Vooral vriendschap van Meredith en Christina vond ik erg sterk deze ep!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
Die scene vond ik ook erg sterk. Ik vond het mooi dat Arizona instinctief over dat meisje heen ging hangen. En dat Callie de guts had om hem te helpen en dus rustig kon houden (ik dacht even dat hij dat pistool tegen dat verband wilde ruilen, zoals het in zijn open hand lag - maar al zou ze 'm pakken: niet iedereen is in staat een ander om ver te knallen)...
Ik herinner me nu ook ineens weer die scene waarin Yang voor het eerst bij hem in de lift stond, toen hield ik ook m'n hart vast (en werd duidelijk hoe belangrijk hun reactie op hem was)!!
Ik had op t einde inderdaad ook bij elke scene het gevoel alsof dat de cliffhanger zou worden. Helemaal als je dat schot hoorde bij de Chief en die schutter en de camera zich op de SWATT richtte. Maar thank god, dat ze geen open eindes leverden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:05 schreef Qwea het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaahAwesome! Yangd ie gewoon solo op derek opereerd en hem ook nog red
![]()
![]()
Ben benieuwd of teddy en mark nog verder gaan. Wel balen dat mer die miskraam had![]()
geweldig einde. Ik was heel even bang dat ze derek zijn defib als cliffhanger zouden gebruiken. Maar thank god niet.
Ik had eigenlijk verwacht dat ze Alex dood lieten gaan zodat Lexie en Mark weer bij elkaar konden komen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hier in NL komt hij waarschijnlijk pas weer eind november uit, net als voorgaande jaren. Ze moeten hier in NL eerst alle afleveringen laten zien ( die beginnen weer na de zomerstop denk ik, dus september ), en dan pas komt de dvd hier uit. Maar ik ga m in ieder geval wel halen, heb de hele serie al en dit seizoen vond ik weer echt tof na een wat matig seizoen 5.
Maar de zomer kom ik nu wel door..niet echt een hele grote cliffhanger of iets dergelijks. Wel benieuwd hoe t verder gaat natuurlijk, maar dat is meer van ; Hoe gaat t verder met Meredith en Derek..en word ze misschien weer zwanger nu ze weet dat ze het wilt? Kiest Owen echt voor Christina, en zo ja, wat gebeurt er met Teddy? Hoe gaat het met de relatie tussen Mark / Lexie / Alex / Izzie? En komen April en Jackson weer terug volgend seizoen? Meer dat soort vragen maar daar kan ik wel mee leven
En nu naar Bones...hopen dat daar ook geen cliffhanger is
Jij zou zeggen dat je chirurg was, vlak nadat je iemand neergeknald ziet worden omdat hij zei dat hij een chirurg was? Denk dat je een typfoutje maaktequote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:15 schreef Catwoman1986 het volgende:
En als ik Bailey was had ik ook gezegd dat ik een chirurg was, het was wel duidelijk dat Charles werd neergeschoten toen hij zei dat hij chirurg was.
Phoe, heavy hoor allemaal!
alsjeblieft zeg. Ik heb haar geen moment gemist.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik hoop dat Katherine Heigl ( Izzie ) volgend seizoen tenminste een episode een gastrolletje gaat spelen. Miste haar in deze episode wel een beetje...alhoewel ik blij ben dat zij niet dood is natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |