abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81712956
nietleestvp!
Ja doei.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:06:16 #27
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_81713276
TVP!!!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:33:05 #28
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_81714458
Fuck! Ik heb net ep 23 gekeken, en zag niet dat er 2 nieuwe afleveringen waren. Ik dus dit hele topic lezen en denk "kut, er was er nog een.."
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:33:49 #29
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_81714477
Damn... 23 gekeken en 24 is nog niet klaar & ik moet gaan werken
Grmbl, dan vanavond laat maar kijken!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_81714734
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:42 schreef Rianne84 het volgende:
Oh en ik snap ook niet waarom hij zoveel kogels meeneemt terwijl hij maar 3 mensen wilde neerschieten... dacht hij dat op het eind ging uitleggen, maar dat deed hij niet.
De kogels waren in de uitverkoop.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_81715133
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:40 schreef easy-going het volgende:

[..]

De kogels waren in de uitverkoop.
ja, daarom kocht hij ze, maar daarom hoefde hij ze nog niet mee te nemen naar het ziekenhuis...
pi_81715302
Een ding wat ik niet snapte of heb gemist :

Shonda had toch verkondigd, en ook verschillende spoilers, dat er ook een huis van een dokter afgebrand zou worden? Daar heb ik niks van gezien..
pi_81715789
Dat was echt fucking spannend, en een handige manier om van die mercy westers af te komen
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:13:36 #34
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_81716198
aaaaaaaaaaaaaah ik ben bij het 2de deel nu.

Mijn derek! Wat doen ze ik had niet verwacht dat clark serieus derek zou neerschieten En Christina die Mer tegenhoudt op dat moment

Damn damn damn

*deel 2 aanzet*
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:17:26 #35
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_81716384
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
Een ding wat ik niet snapte of heb gemist :

Shonda had toch verkondigd, en ook verschillende spoilers, dat er ook een huis van een dokter afgebrand zou worden? Daar heb ik niks van gezien..
Dat was een rookgordijn, om het echte verhaal verborgen te houden. Volgens de castingsides zou er een dokter bij zijn of haar huis aankomen waar een potentiele jumper op het dak stond en wat in de brand zou vliegen. De desbetreffende dokter zou hier een gesprek hebben met een agent.
Achteraf blijkt dit de scene te zijn waarin Webber het ziekenhuis in wil, maar niet mag.
pi_81716544
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:17 schreef babette21 het volgende:

[..]

Dat was een rookgordijn, om het echte verhaal verborgen te houden. Volgens de castingsides zou er een dokter bij zijn of haar huis aankomen waar een potentiele jumper op het dak stond en wat in de brand zou vliegen. De desbetreffende dokter zou hier een gesprek hebben met een agent.
Achteraf blijkt dit de scene te zijn waarin Webber het ziekenhuis in wil, maar niet mag.
Ah oke

Wat nog niet gezegd was trouwens door mij was, dat die scene met Arizona en Callie bij dat meisje..dat die Mr Clark daar komt voor bandages...zo spannend.. denk dat Callie inderdaad dat pistool niet pakte uit angst. Begrijpbaar..
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:28:01 #37
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_81716882
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat nog niet gezegd was trouwens door mij was, dat die scene met Arizona en Callie bij dat meisje..dat die Mr Clark daar komt voor bandages...zo spannend.. denk dat Callie inderdaad dat pistool niet pakte uit angst. Begrijpbaar..
Die scene vond ik ook erg sterk. Ik vond het mooi dat Arizona instinctief over dat meisje heen ging hangen. En dat Callie de guts had om hem te helpen en dus rustig kon houden (ik dacht even dat hij dat pistool tegen dat verband wilde ruilen, zoals het in zijn open hand lag - maar al zou ze 'm pakken: niet iedereen is in staat een ander om ver te knallen)...

Ik herinner me nu ook ineens weer die scene waarin Yang voor het eerst bij hem in de lift stond, toen hield ik ook m'n hart vast (en werd duidelijk hoe belangrijk hun reactie op hem was)!!
pi_81717162
Het is 2 uur geleden dat ik de afleveringen heb gezien, maar ik blijf eraan denken

Dit moet toch flink wat prijzen gaan opleveren
pi_81717678
Ik ben halverwege 23, en ik wil echt niet verder kijken . Misschien ga ik nu ff tussendoor iets anders doen... Bah.
pi_81717704
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:28 schreef babette21 het volgende:

[..]

Die scene vond ik ook erg sterk. Ik vond het mooi dat Arizona instinctief over dat meisje heen ging hangen. En dat Callie de guts had om hem te helpen en dus rustig kon houden (ik dacht even dat hij dat pistool tegen dat verband wilde ruilen, zoals het in zijn open hand lag - maar al zou ze 'm pakken: niet iedereen is in staat een ander om ver te knallen)...

Ik herinner me nu ook ineens weer die scene waarin Yang voor het eerst bij hem in de lift stond, toen hield ik ook m'n hart vast (en werd duidelijk hoe belangrijk hun reactie op hem was)!!
Inderdaad! er zaten zo veel sterke scenes in, moeilijk om ze allemaal te benoemen. Zonder twijvel de beste episode op televisie ooit in mijn ogen. Had gewoon alles. Vooral vriendschap van Meredith en Christina vond ik erg sterk deze ep!

En ik hoop inderdaad dat ze wat prijzen gaan winnen ; vooral Ellen Pompeo of Sandra Oh. Wat speelde die 2 hun rollen sterkt, ben er helemaal stil van
pi_81717729
Ik denk dat Mer Derek verliest en dat ze ook nog in de buik wordt geschoten -> doei baby .
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:05:23 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_81718608
aaaaaaaaaaaaaaaah Awesome! Yangd ie gewoon solo op derek opereerd en hem ook nog red

Ben benieuwd of teddy en mark nog verder gaan. Wel balen dat mer die miskraam had
geweldig einde. Ik was heel even bang dat ze derek zijn defib als cliffhanger zouden gebruiken. Maar thank god niet.
pi_81719112
Aargh, aflevering 24 deed het niet op mijn pc dus ik moest 2 uur wachten voor ik hem op de andere pc kon kijken!

Wat was het spannend zeg!!
Ik had alleen wel verwacht dat Callie het pistool zou pakken, het lag zo voor het grijpen. Maarja, als je in zo'n situatie zit is het natuurlijk wel heel eng en een groot risico...

Gelukkig inderdaad geen super cliffhanger! Was ook erg bang dat ze ons in twijfel zouden laten of Derk het zou overleven, alhoewel ik niet had verwacht dat ze hem dood zouden laten gaan.

Wat een held is Christina! En wat spannend in de lift aan het begin! Ik was bang dat ze op haar typische Christina-manier zou reageren en neergeschoten zou worden, maar ze was te afgeleid door haar situatie met Owen, gelukkig!
En als ik Bailey was had ik ook gezegd dat ik een zuster was, het was wel duidelijk dat Charles werd neergeschoten toen hij zei dat hij chirurg was.

Phoe, heavy hoor allemaal!

[ Bericht 0% gewijzigd door Catwoman1986 op 21-05-2010 15:50:23 ]
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_81719182
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:05 schreef Qwea het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaah Awesome! Yangd ie gewoon solo op derek opereerd en hem ook nog red

Ben benieuwd of teddy en mark nog verder gaan. Wel balen dat mer die miskraam had
geweldig einde. Ik was heel even bang dat ze derek zijn defib als cliffhanger zouden gebruiken. Maar thank god niet.
Ik had op t einde inderdaad ook bij elke scene het gevoel alsof dat de cliffhanger zou worden. Helemaal als je dat schot hoorde bij de Chief en die schutter en de camera zich op de SWATT richtte. Maar thank god, dat ze geen open eindes leverden.
pi_81719201
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:57 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hier in NL komt hij waarschijnlijk pas weer eind november uit, net als voorgaande jaren. Ze moeten hier in NL eerst alle afleveringen laten zien ( die beginnen weer na de zomerstop denk ik, dus september ), en dan pas komt de dvd hier uit. Maar ik ga m in ieder geval wel halen, heb de hele serie al en dit seizoen vond ik weer echt tof na een wat matig seizoen 5.

Maar de zomer kom ik nu wel door..niet echt een hele grote cliffhanger of iets dergelijks. Wel benieuwd hoe t verder gaat natuurlijk, maar dat is meer van ; Hoe gaat t verder met Meredith en Derek..en word ze misschien weer zwanger nu ze weet dat ze het wilt? Kiest Owen echt voor Christina, en zo ja, wat gebeurt er met Teddy? Hoe gaat het met de relatie tussen Mark / Lexie / Alex / Izzie ? En komen April en Jackson weer terug volgend seizoen? Meer dat soort vragen maar daar kan ik wel mee leven

En nu naar Bones...hopen dat daar ook geen cliffhanger is
Ik had eigenlijk verwacht dat ze Alex dood lieten gaan zodat Lexie en Mark weer bij elkaar konden komen.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_81719248
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:15 schreef Catwoman1986 het volgende:

En als ik Bailey was had ik ook gezegd dat ik een chirurg was, het was wel duidelijk dat Charles werd neergeschoten toen hij zei dat hij chirurg was.

Phoe, heavy hoor allemaal!
Jij zou zeggen dat je chirurg was, vlak nadat je iemand neergeknald ziet worden omdat hij zei dat hij een chirurg was? Denk dat je een typfoutje maakte
pi_81719422
tvp zonder alles te lezen. Ik zat 20 minuten te kijken toen ik bedacht dat ik naar het werk moest

Maar ik zat na vijf minuten al zo dus dat belooft wat!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_81719826
Ben benieuwd hoe het na de zomer verder gaat. Ik hoop wel dat ze het een beetje realistisch houden en niet dat je er niemand meer over hoort na 3 afleveringen, zoals met George.
pi_81720242
Ik hoop dat Katherine Heigl ( Izzie ) volgend seizoen tenminste een episode een gastrolletje gaat spelen. Miste haar in deze episode wel een beetje...alhoewel ik blij ben dat zij niet dood is natuurlijk
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:52:31 #50
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_81720774
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik hoop dat Katherine Heigl ( Izzie ) volgend seizoen tenminste een episode een gastrolletje gaat spelen. Miste haar in deze episode wel een beetje...alhoewel ik blij ben dat zij niet dood is natuurlijk
alsjeblieft zeg. Ik heb haar geen moment gemist.

Ik ben eigenlijk wel blij dat ze op is gepleurd uit de serie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')