Ben m nu ook aan t luisteren, wel lang maar wel interessantquote:Op maandag 31 mei 2010 11:19 schreef babette21 het volgende:
de finale-Podcast (doet het bij mij niet in IE, maar wel in FF)
Een beetje lang, maar wel interessant
Ik vind Meredith helemaal niet interessant, ik vind haar nogal irritant. Ik vind McDreamy ook maar een enorme slijmbal. Lexie is gewoon lekker down to earth, vond haar eigenlijk meteen al heel koel. Toen die Molly in het ziekenhuis lag en vertelde dat haar zus ook op med school zat, hoopte ik al dat ze in de serie zou komen om te kijken hoe zij dan is. (Al was ze de eerste paar afleveringen wel annoying)quote:Op zondag 30 mei 2010 19:32 schreef resque het volgende:
[..]
`
ah eindelijk iemand dat dat ook vindvind ze interessanter dan grey en mcdreamy
Ik hoop ook dat hij er nog steeds voor zal gaan. Ik vond het zo mooi om te zien dat Mark eindelijk eens 'volwassen' was geworden en in staat was tot een echte relatie. En Lexie verdient dat ook gewoon! Alex lijkt me daar minder toe in staat, is toch soms nog wat negatief ingesteld en duidelijk nog steeds niet over Izzy heen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:36 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik vind Meredith helemaal niet interessant, ik vind haar nogal irritant. Ik vind McDreamy ook maar een enorme slijmbal. Lexie is gewoon lekker down to earth, vond haar eigenlijk meteen al heel koel. Toen die Molly in het ziekenhuis lag en vertelde dat haar zus ook op med school zat, hoopte ik al dat ze in de serie zou komen om te kijken hoe zij dan is. (Al was ze de eerste paar afleveringen wel annoying)
Maar Mark en Lexie is gewoon liefde. <3
/Edit
Ik hoopte eigenlijk stiekem wel dat Alex het loodje zou leggen zodat Lexie met Mark kon gaan. Al is het nu ook wel weer heel spannend omdat ik wel benieuwd ben of Mark het gaat proberen. Misschien ook niet gezien zijn reactie toen ze hem probeerden te redden.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:01 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat hij er nog steeds voor zal gaan. Ik vond het zo mooi om te zien dat Mark eindelijk eens 'volwassen' was geworden en in staat was tot een echte relatie. En Lexie verdient dat ook gewoon! Alex lijkt me daar minder toe in staat, is toch soms nog wat negatief ingesteld en duidelijk nog steeds niet over Izzy heen.
Mer en Derek vindt ik ook niet echt leuk meer. Derek is saai als Chief! Hopelijk wordt Richard weer gewoon chief en maken Meredith en Derek weer eens wat spannende dingen mee!
Ben het helemaal met jullie eens! We zullen het zien in seizoen 7 ehquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:36 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik vind Meredith helemaal niet interessant, ik vind haar nogal irritant. Ik vind McDreamy ook maar een enorme slijmbal. Lexie is gewoon lekker down to earth, vond haar eigenlijk meteen al heel koel. Toen die Molly in het ziekenhuis lag en vertelde dat haar zus ook op med school zat, hoopte ik al dat ze in de serie zou komen om te kijken hoe zij dan is. (Al was ze de eerste paar afleveringen wel annoying)
Maar Mark en Lexie is gewoon liefde. <3
/Edit
Ik hoopte eigenlijk stiekem wel dat Alex het loodje zou leggen zodat Lexie met Mark kon gaan. Al is het nu ook wel weer heel spannend omdat ik wel benieuwd ben of Mark het gaat proberen. Misschien ook niet gezien zijn reactie toen ze hem probeerden te redden.
dat was idd een '/care' personage...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:10 schreef Tegan het volgende:
*kijkt GA op Net5 nu*
Jezus wat een irritant karakter was die Jane Doe/Ava.
ieder seizoen staat min of meer op zichzelf kwa verhaalquote:Op zondag 30 mei 2010 15:20 schreef resque het volgende:
[..]
heroes is gecancelleddus weet niet of het leuk/zin heeft om dat nog wel te kijken, zonder goed einde....
Nu Sarah Drew hopelijk ook nog ; of in ieder geval dat ze weer terug komt. Zie haar niet vaak meer na het einde van Everwood.quote:
Denk niet dat ze dat wilt ; ze is dit seizoen nauwelijks verschenen in de serie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:46 schreef emss het volgende:
Heeft Katherine Heigl zichzelf nu opgegeven voor een Emmy? Eerst wordt ze genomineerd, maar wil ze niet omdat ze volgens haarzelf te weining speeltijd had. Nu komt ze nauwelijks voor in de serie, en wil ze een nominatie?
quote:
Jup, blijkbaar welquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat wilt ; ze is dit seizoen nauwelijks verschenen in de serie.
quote:After the two-hour Grey's Anatomy finale a few weeks ago, we said Emmys should be given to everyone in the cast for that episode. But funny, so far we've only heard of Katherine Heigl submitting her name in the Emmy race for Best Supporting Actress.
You're probably wondering what she submitted her name for, considering she rarely appeared in Grey's this season. And when we ran into Eric Dane over the weekend he was asking the same thing:
Reporters asked Eric what he thought of Katherine putting her name in for Best Supporting Actress. His response: "For what?"
"Um, for Grey's Anatomy," we gently reminded him on the carpet at the 9th Annual Chrysalis Ball, where he was there with his equally good lookin' wife Rebecca Gayheart.
"Oh," Dane said catching himself. "It's great! Fantastic! I love it! Why?"
Call us crazy, but after all the drama and handful of episodes Heigl actually lent her movie star acting chops to, we think TV's golden statue could go to someone a bit more deserving, like McSteamy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |