quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Whehe, naast het WANT WANT WANT komt het NU NU NU gevoel ook bekend voor idd!.
goeie!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:48 schreef Joene het volgende:
En je verkansiegeld staat vandaag op je rekening als je een lieve baas hebt ivm pikster.
ivm de zoo neem de trein , zoo is naast stationquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Antwerpen is binnen een uur te doen met auto of trein, mên.
Ben ik een paar jaar geleden met wYPPY geweest en wij vonden het niet zo... maar het was ook stervenskoud toen kan ook schelenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Antwerpse Zoo is cool heb ik 2 weken terug ontdekt , en met de trein bereikbaar ligt naast station antwerpen.
En vanuit waar jij woont ben je dr met 1,5 uur denk ik
Dierenpark Amersfoort.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:50 schreef KingOfMars het volgende:
Ben ik een paar jaar geleden met wYPPY geweest en wij vonden het niet zo... maar het was ook stervenskoud toen kan ook schelen.
En iets dichterbij dan 1,5 uur rijden zou tof zijn ivm peutert.
Hilde en ik vonden het wel erg leukquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ben ik een paar jaar geleden met wYPPY geweest en wij vonden het niet zo... maar het was ook stervenskoud toen kan ook schelen.
Yppy is per definitie wYPPYquote:
Blijdorp.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het schijnt dat "Beesies" is geregistreerd als merknaam.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar zou de AlbertHein dit WK mee komen trouwens, na de Wuppies en de Welpies.
Soort van Bonkies, maar dan zonder knikker?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:07 schreef NJ het volgende:
Het schijnt dat "Beesies" is geregistreerd als merknaam.
Waarom moeten je kittens nu weer meteen de deur uit?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:06 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee, ook die 17-85 erbij dus. Want m'n 450D gaat (maandag al) de deur uit incl. kitlens. En ik kan die 50D samen met die lens voor een echt leuke prijs kopen, los wordt het al minder interessant. Die 17-85 wordt een tussenstap op weg naar een wat lichtsterkere standaardzoom.
De zwarties?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar zou de AlbertHein dit WK mee komen trouwens, na de Wuppies en de Welpies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |