en dus elk jaar een nieuwe tent?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:38 schreef Joene het volgende:
Wij als in mijn vrouw en ik gaan morgen een nieuwe tent kopen . Gezien wij elk jaar met pinkster kamperen doen
oeiquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:40 schreef Joene het volgende:
Nee liefje , gezien ik mijn tent vorig jaar nat heb ingepakt en heb laten liggen (sukkel is).
neen vanavond al kramperenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Huh, ga je dan morgen een tent kopen en zondag en maandag kamperen?
alleen dan jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:47 schreef NJ het volgende:
Als het lekker weer is, is het goed te doen, J.
Ik ga morgenmiddag even op en neer naar Almere, bij een particulier dus.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
maar wanneer ga jij die camera halen dan J?
Nee vanavond ga ik hardlopes!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
okay.. ik dacht vanavond, verkeerd onthouden
als je rondreist is 't wel ideaal opzich, maar dan nog steeds het liefst alleen met mooi weerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:52 schreef KingOfMars het volgende:
Mja goedkoop of niet, ik ga dan liever niet op vakantie nog.
Wij hebben een keer Italie gedaan mbv campings maar dat waren dan van die k&k stacaravans met alles d'r op en d'r aan. Dat gaat dan nog. Heb je nog iig je eigen plee enzoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je rondreist is 't wel ideaal opzich, maar dan nog steeds het liefst alleen met mooi weer
vorige verkansie hadden we 1 dag regenen ik was meteen strontchago toen we in de stromende regen een tent op moesten zetten
Homo.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:56 schreef KingOfMars het volgende:
Wij hebben een keer Italie gedaan mbv campings maar dat waren dan van die k&k stacaravans met alles d'r op en d'r aan. Dat gaat dan nog. Heb je nog iig je eigen plee enzo. En dan nog was ik aan het eind van de vakantie blij dat we een nacht in een huisje zaten!
.
Een echte man paradeert wederzijds hetero en stoer over de camping met een rol roze Frans toiletpapier.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:09 schreef KingOfMars het volgende:
Met je pleerol onder je arm de camping over is natuurlijk niet gay!
Hoie!quote:
Prima! Best een beest van een camera hoorquote:
Ach zou ik in principe ook foto's mee kunnen maken (heb wel als ondergrens dat het een dSLR moet zijn want compact cams zijn me echt te t r a a g ). Maar comfort, ergonomie en extra toeterjes en belletjes zijn me ook wat waard zo ondertussen.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:18 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz... Mijn 1000D voldoet nogsteeds prima.
Klopt!quote:Op maandag 24 mei 2010 11:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach zou ik in principe ook foto's mee kunnen maken (heb wel als ondergrens dat het een dSLR moet zijn want compact cams zijn me echt te t r a a g ). Maar comfort, ergonomie en extra toeterjes en belletjes zijn me ook wat waard zo ondertussen.
Tof!quote:Op maandag 24 mei 2010 10:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Prima! Best een beest van een camera hoor. (Toch) wel weer even wennen na de 450D maar de overeenkomsten met de 30D (die ik al eerder had) zijn groot dus komt wel goed. En de 17-85mm IS USM valt me ook niet tegen eigenlijk. Voor een lens die wordt bestempeld als slechts marginaal beter dan de kitlens. Die 30mm extra zijn best lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |