Echt te cute!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Enig heik kwam hem tegen op canihascheezeburger.com
en meteen een melding dat de lak alsnog is verstuurd. Aanrader, deze seller!!!quote:hi,
for sure. was it on the packing slip & my employees just forgot? i want to know so i can train my employeees.
elise
- ttluvspolish
gedeelde smart is halve smartquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:28 schreef Skaai het volgende:
Mijn middelvingernagels was heel erg ingescheurd. Maar ik heb hem met Essence poeha gered en nu lakt ie wel rotter maar zie je niks meer
.
Deze gelakt, hij zat er echt super tof op! Totdat mijn band lek raakte en ik langs te snelweg mijn lakje moest verpesten doordat ik mijn band ging verwisselen
[ afbeelding ]
Nieuwe Essence lakjesmet matte en glossy finish
. Misschien ben ik wel spuit 11 maar ik vind het lieve kleurtjes
.
[ afbeelding ]
Vertel, deel het, hoe hard heb je gefaald?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:41 schreef mirannie het volgende:
Ik heb zojuist VRE-SE-LIJK gefaald![]()
Ok, niet zo erg als Ainnirmaar wel echt echt erg.
Het meevallertje van mijn werk bleek al op mijn rekening bijgeschreven te zijn, en het was eigenlijk meer dan ik gedacht had, dus dan maar daar best iets van aan nagellak uitgegeven worden, toch???
En is er iemand die bij Maiandjays gaat bestellen en nog niet aan de 10 komt? Dan zou ik wel heel graag die paarse en die groene moodpolish mee willen bestellen.
@ Delta
Ja, zal ook aan jouw denken hoor![]()
@ SQ
Zoya lakjes zijn leueueuk! En Charla is supermooi! Kan niet wachten tot ie binnen is.
@ AmyGrace
Wat een prachtige nagels. Me jealous
En nu nog even gauw verder met opruimen hier op 't werk, dan kan ik zo snel naar huis.
15 stuks, allemaal Zoya's en Nubar's, via sparkling*nails. En haar nog gemaild voor nog 2 Nubar's die niet in de shop stonden. Dus als ze die heeft, wordt het totaal 17quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vertel, deel het, hoe hard heb je gefaald?
JAMAAR WELKE DANquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
15 stuks, allemaal Zoya's en Nubar's, via sparkling*nails. En haar nog gemaild voor nog 2 Nubar's die niet in de shop stonden. Dus als ze die heeft, wordt het totaal 17
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:58 schreef mirannie het volgende:
Nubar: gold leaf, lavender, grass green glitter, purple rain glitter, twilight matte, raspberry truffle, lemon drop dazzle, jewel, petunia sparkle
Zoya: areetha, tart, ivanka, mimi, richelle
Fuck!! Zie nu dat ik lavender per ongeluk 2x gekocht hebIk ga gauw mailen!!
Anyway, had haar nog gemaild voor Moon shadow en Hyacinth sparkle
Da's de ultieme nudequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:58 schreef Juud- het volgende:
Hallo nagellakmeisjes![]()
Ik meld me ook maar weer even..heb het gillend druk gehad de afgelopen week (werk werk werk, ook vanuit huis) dus heb wel meegelezen, maar niks gepost. Heb wel erg gelachen om de meesterfaals die ik hier zag langskomen![]()
Fotootje van mijn nagels vandaag. Gelakt met Essence-Iced chai latte. Uit de swapdoos gevist en ik geloof dat ik 'm wel mooi vind. Best heel neutraal..op mn werk wisten ze ook niet wat ze zagen: 'hee, je hebt hele tamme nagels vandaag..geen groen, felblauw, paars..zijn we niet van je gewend'. Maargoed, komt -ie. Pre-cleanup, foto's zijn genadeloos.
[ afbeelding ]
Zonder flits
[ afbeelding ]
Met flits, en daardoor zo flets dat het eruit ziet alsof ik al een paar dagen dood ben. In het echt is -ie mooier
Ik heb net een prijsopvraag gedaanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:41 schreef mirannie het volgende:
En is er iemand die bij Maiandjays gaat bestellen en nog niet aan de 10 komt? Dan zou ik wel heel graag die paarse en die groene moodpolish mee willen bestellen.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
Net ttluvspolish gemaild over mijn missende OPI, binnen een half uur mail terug:
[..]
en meteen een melding dat de lak alsnog is verstuurd. Aanrader, deze seller!!!
Wow, wat een lijst!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:58 schreef mirannie het volgende:
Nubar: gold leaf, lavender, grass green glitter, purple rain glitter, twilight matte, raspberry truffle, lemon drop dazzle, jewel, petunia sparkle
Zoya: areetha, tart, ivanka, mimi, richelle
Fuck!! Zie nu dat ik lavender per ongeluk 2x gekocht hebIk ga gauw mailen!!
Anyway, had haar nog gemaild voor Moon shadow en Hyacinth sparkle
Moowj hoor!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:58 schreef Juud- het volgende:
Hallo nagellakmeisjes![]()
Ik meld me ook maar weer even..heb het gillend druk gehad de afgelopen week (werk werk werk, ook vanuit huis) dus heb wel meegelezen, maar niks gepost. Heb wel erg gelachen om de meesterfaals die ik hier zag langskomen![]()
Fotootje van mijn nagels vandaag. Gelakt met Essence-Iced chai latte. Uit de swapdoos gevist en ik geloof dat ik 'm wel mooi vind. Best heel neutraal..op mn werk wisten ze ook niet wat ze zagen: 'hee, je hebt hele tamme nagels vandaag..geen groen, felblauw, paars..zijn we niet van je gewend'. Maargoed, komt -ie. Pre-cleanup, foto's zijn genadeloos.
[ afbeelding ]
Zonder flits
[ afbeelding ]
Met flits, en daardoor zo flets dat het eruit ziet alsof ik al een paar dagen dood ben. In het echt is -ie mooier
Ja, like, in your facequote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:17 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Wow, wat een lijst!Hadden we maar meer nagels
Ja, herkenbaarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:18 schreef AmyGrace het volgende:
M'n moeder nadat ze geschokt m'n hoeveelheid lakjes had aanschouwd: 'Maar die flesjes krijg je toch nooit leeg?'
Superkleurtjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:28 schreef Skaai het volgende:
Mijn middelvingernagels was heel erg ingescheurd. Maar ik heb hem met Essence poeha gered en nu lakt ie wel rotter maar zie je niks meer
.
Deze gelakt, hij zat er echt super tof op! Totdat mijn band lek raakte en ik langs te snelweg mijn lakje moest verpesten doordat ik mijn band ging verwisselen
[ afbeelding ]
Nieuwe Essence lakjesmet matte en glossy finish
. Misschien ben ik wel spuit 11 maar ik vind het lieve kleurtjes
.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar
Ze mogen ook niet leeg. Ik had er 1 die 2/3 leeg was en toen moest ik dus een nieuwe kopen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:24 schreef AmyGrace het volgende:
Ik denk ook de hele tijd: 'Ach, ik kan makkelijk een tijdje geen lakjes kopen hoor!'
En vandaag weer thuisgekomen met 2 nieuwe lakjes. Hulp!
quote:Hello, we can let you know on Wednesday as we are expecting shipment of Nubars around middle next week, we will get back to you then, we do have the 4 Claire's Mood Changing Nail Polishes in stock and we will hold them for you if you wish and we can send you invoice for items when we know when Nubar's are more in stock,, Sincerely,
- maiandjays
Leeg is evil. Volquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:22 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
![]()
Een leeg flesje is onze grootste angst, dus we wantz moar!![]()
*echt hulp moet gaan zoeken*
Ik weet hoe je je voeltquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook heel vaak!! En dat mislukt altijd...
Ja, zo erg. En nu werk ik ook nog es MIDDEN IN HET CENTRUM op 3 MINUTEN LOPEN VAN DE DROGIST which is, very evilquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:24 schreef AmyGrace het volgende:
Ik denk ook de hele tijd: 'Ach, ik kan makkelijk een tijdje geen lakjes kopen hoor!'
En vandaag weer thuisgekomen met 2 nieuwe lakjes. Hulp!
Als jij nog een plekje hebt..... áls... mag ik dan een moodpolish meebetsellen??quote:
Tuuk, welke moet ik voor je reserveren?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als jij nog een plekje hebt..... áls... mag ik dan een moodpolish meebetsellen??
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuuk, welke moet ik voor je reserveren?
Ik WOON midden in het centrum op 3 minuten lopen van de drogist!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, zo erg. En nu werk ik ook nog es MIDDEN IN HET CENTRUM op 3 MINUTEN LOPEN VAN DE DROGIST which is, very evil
Ga je nu ophouen met ons allemaal lekker te maken met je hauls?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:28 schreef Ainnir het volgende:
Woei! De Bundle Monster plates zijn zojuist gearriveerd! Ik was vergeten dat ik ze naar mijn werk had laten sturen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanavond lekker klooien
Gááf!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:28 schreef Ainnir het volgende:
Woei! De Bundle Monster plates zijn zojuist gearriveerd! Ik was vergeten dat ik ze naar mijn werk had laten sturen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanavond lekker klooien
Vet! Je kunt wel een winkeltje beginnenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:28 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanavond lekker klooien
Roze/paars, grijs/geel, roze/roze, blauw/blauw en groen/geelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet die geel-groene... ze hadden een roze-paarse toch?? Zo ja, die graag!!
ik op 7 minuten, maar toch is dat makkelijker. Vanuit mijn werkplek kan ik nu de winkels ook letterlijk zien namelijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:29 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik WOON midden in het centrum op 3 minuten lopen van de drogist!
Da's echt evil.. Ik zie gelukkig de winkels niet, maar ik hoor 't Kruidvat roepenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik op 7 minuten, maar toch is dat makkelijker. Vanuit mijn werkplek kan ik nu de winkels ook letterlijk zien namelijk
Roze/paars dan graagquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Roze/paars, grijs/geel, roze/roze, blauw/blauw en groen/geel
Ik ben nu zo langzaamaan wel uitgehauldquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga je nu ophouen met ons allemaal lekker te maken met je hauls?
Ach, je hebt wat te doen dit weekend
Oee wat een leuke stempels staan erop..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:28 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanavond lekker klooien
Die eerste wtf?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:33 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ik ben nu zo langzaamaan wel uitgehauld![]()
* Ainnir wacht alleen nog op OPI Here Today Aragon Tomorrow Suede en OPI Damone Roberts 1968
Needz.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef Ainnir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sinds vandaag te verkrijgen
WANTTTTT!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef Ainnir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]