nee, ik heb ze meegenomen!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:39 schreef mirannie het volgende:
@ SQ
Had je mijn bestelling al meegenomen in die reservering ban maiandays?of was ik net te laat?
Ben ik nog op tijd om een Calm/Wild te bestellen bij je?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 05:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb antwoord! Mood polish komt op 6 dollar per flesje. So, let me know!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:29 schreef Diconnected het volgende:
Zo ff een heel topic bijgelezen, ben je der een daggie niet
Ik ben nu naakt, morgenochtend maar lakken, geen zin om in een nagellaklucht te gaan slapen
Examen ging trouwens goehoed
Oew!! ik wil wel die geel/groene meebestellen!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 05:50 schreef Stormqueen het volgende:
Jaaaaa! Roze/paars en de blauwe heeel graag SQquote:Op zaterdag 22 mei 2010 05:50 schreef Stormqueen het volgende:
Mocht je er nog over hebben dan wil ik graag ook nog Mood Polishesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 05:50 schreef Stormqueen het volgende:
faalhaasquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:58 schreef mirannie het volgende:
Nubar: gold leaf, lavender, grass green glitter, purple rain glitter, twilight matte, raspberry truffle, lemon drop dazzle, jewel, petunia sparkle
Zoya: areetha, tart, ivanka, mimi, richelle
Fuck!! Zie nu dat ik lavender per ongeluk 2x gekocht hebIk ga gauw mailen!!
Anyway, had haar nog gemaild voor Moon shadow en Hyacinth sparkle
wauwquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:13 schreef Linnie20v het volgende:
Truste, t is alweer veel te laat!!
[ afbeelding ]
Yessss je voelt de glitters zitten.. maar doe er een extra laag TC over en dan voel je het niet meerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:37 schreef Holyme het volgende:
DeltaCephei,! de Nubar is wel errug mooi. Maar is die zo korrelig als het lijkt?
Je inbox is volquote:Op zaterdag 22 mei 2010 05:50 schreef Stormqueen het volgende:
Dat kan mij ook nooit boeienquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:43 schreef Holyme het volgende:
Net die moodpolish aan m'n vriend laten zien, hij vond het gaaf![]()
DeltaCephei, met zo'n mooi kleurtje boeit me dat niet, die blijft dus lekker hoog op m'n wishlist
Ja, wantz!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 05:50 schreef Stormqueen het volgende:
thanksquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:39 schreef mirannie het volgende:
@ SQ
Had je mijn bestelling al meegenomen in die reservering ban maiandays?of was ik net te laat?
@ Ainnir
Die plates zijn gaaf!! Kan niet wachten tot ze binnen zijn!!
En is die groene suede nu al verkrijgbaar![]()
![]()
@ Sharana
Ik heb 2 Nfu Oh´s via de brievenbus verstuurd. Was niet makkelijk, echt lang aan het prutsen geweest, maar uiteindelijk kreeg ik ze in de brievenbus. Mensen om me heen zullen wel gedacht hebben: wat is die in godsnaam aan het doen daar![]()
quote:
pictures!!!1!!!11!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |