Veel succes!!quote:Op zondag 4 juli 2010 08:09 schreef hcwp het volgende:
Vanavond al ja, daar tukken leek me wel zo verstandigDeze AMO is in zuid
Ok kun je me zeggen hoe ik dat doe dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:42 schreef Vortix het volgende:
Als je erbij wil moet je je sowieso opgeven voor een informatieavond en daar kunnen ze op al je vragen antwoord gevenEn het schept voor de rest nog helemaal geen verplichtingen.
Bedankt! Ik zie net dat ik eventueel bij de Genie kan gaan. Ik volg weg en waterbouwkunde en ben van plan om ook nog hbo civiele techniek te gaan doen. Daar hebben ze dan zeker wel wat aan.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:38 schreef Vortix het volgende:
Je kan je volgens mij op www.werkenbijdelandmacht.nl inschrijven voor zo'n avond.
Parate eenheden prio inderdaad, lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:09 schreef Rave_NL het volgende:
Gast, met alle respect maar het is de reserve..
Met alle budget-, logistieke en andere problemen die defensie bezit snap je toch zelf ook wel dat de prioriteiten niet bepaald bij jullie liggen?
Alsof een VVD-PVV-CDA kabinet niet zou bezuinigen op Defensie. Heb je de draconische maatregelen die Wilders voorstelt wel eens doorgenomen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:58 schreef wiver het volgende:
En met Paars+ wordt het er ook niet beter op.
Verhage, kom eens over de brug!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |