jij had toch ook een HTC Touch ofzo?quote:
HTC Desirequote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:36 schreef Salamando het volgende:
[..]
jij had toch ook een HTC Touch ofzo?
tevens: TS werkt en heeft vrienden
Ik wou hem ook in water tiefen of overheen rijden, mja, dan moet die wel vergoed worden door de verzekering hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn iPhone is afgelopen weekend ook kapot gegaan omdat ik er op ben gaan zitten
Ik kon die bon ook zo 1,2,3 niet vinden, maar ze kunnen gewoon zoeken op je naam in het systeem.
Alleen een beetje schraal dat ze met zo'n schrale Nokia 3100 aankwamen als leentelefoon, die heb ik geweigerd.
Ik pak nog wel een 2e Nokia E71 van mijn werk mee
Ook vind ik het niet tof dat het 2 tot 4 weken duurt om hem te repareren.
Volgende keer als ik schade heb flikker ik hem gewoon in een bak met water, daar is hij ook tegen verzekerd en dan krijg je direct een nieuwe
Ik heb de polis doorgelezen, en daar valt val, stoot en waterschade ook gewoon onderquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:47 schreef matchline het volgende:
[..]
Ik wou hem ook in water tiefen of overheen rijden, mja, dan moet die wel vergoed worden door de verzekering he
en ik heb mijn telefoon via hi (werd gebeld) en heb de verzekering bij de telefoonzaak in hert dorpje afgesloten... dus ik denk niet dat ik in het systeem sta..
lekker voor jequote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:33 schreef matchline het volgende:
TS zijn HTC Touch Pro is kapot, en deze geeft alleen een zwart scherm. Nu moet deze dus naar de verzekering, hiervoor betaalde ik 7 euro per maand en nu ben ik ineens de bon kwijt waardoor de verzekering waarschijnlijk niks zal vergoeden.
Daarnaast ben ik ook nog eens alle telefoonnummer van collega's, vrienden en familieleden kwijt..
Mwah je hebt zo'n militaire smartphones, zijn bijna bestand tegen alles alleen zijn ze heel erg lelijkquote:
dit dusquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:04 schreef Salatrel het volgende:
TS slaat de telefoonnummers niet op zijn sim op
LINKquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:57 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Mwah je hebt zo'n militaire smartphones, zijn bijna bestand tegen alles alleen zijn ze heel erg lelijk
Het uithoudingsvermogen van de zeer krachtige batterij bedraagt tot wel 2 maanden in standby-modus,quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:15 schreef ukga het volgende:
[..]
Het uithoudingsvermogen van de zeer krachtige batterij bedraagt tot wel 2 maanden in standby-modus,
Accu eruit en erin helpt ook wel. Als de accu dood is kun je deze kickstarten met een geknipte USB kabel. Deze stop je in de laptop en het geknipte uiteinde houdt je tegen de contactpunten van de accu aan, houdt dit een aantal minuten vast (10 minuten maximaal minimaal 5 minuten. De laptop moet uiteraard wel aan staan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:20 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb ook een HTC Touch Pro
Kan je hem niet gewoon hard-resetten?
ja leuk allemaal, maar kun je erook mee pingen ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:58 schreef fonsoy het volgende:
Wat dacht je van deze? Met ingebouwde barcodescanners. Gebruiken ze in de supermarkten ook, en niet kapot te krijgen. Met GPRS, het hypermoderne Windows Mobile 5.0, WLAN, een batterij die het een week uithoudt en luxe garantievoorwaarden zit je wel snor.
[ afbeelding ]
Natuurlijk kan dat. Een smartphone zou toch geen smartphone zijn als 'ie dat niet kan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:00 schreef ukga het volgende:
[..]
ja leuk allemaal, maar kun je erook mee pingen ?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |