Glimt niet, maar shinet wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:52 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Is zirkonia, geen plastic. Plastic glimt niet eens
Met photoshop kan je je lul nog laten shinenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Glimt niet, maar shinet wel.
[ afbeelding ]
tog?
Ah , kijk , weer wat geleerdquote:Op zondag 23 mei 2010 23:52 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Is zirkonia, geen plastic. Plastic glimt niet eens
Hoeft toch ook niet, iedereen doet gewoon z'n eigen ding. Wat de rest doet moeten hun wezen maar ik draag ze voor mezelf.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ah , kijk , weer wat geleerd,maar echt origineel is het niet
Is de kamer van zijn ouders zo te zien, hoe hij ook op dat bed hangtquote:Op maandag 24 mei 2010 01:05 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
Erg.. charmant dat je die handafdrukken nog ziet. Wat was je aan het doen, jezelf ontgroenen in de spiegel?
Ik miss ook wel...! Heb je linkje naar profiel?quote:Op maandag 24 mei 2010 01:05 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken die twee
Z'n moeder heeft het naar d'r zin gehad dan.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:39 schreef stef040 het volgende:
[..]
Is de kamer van zijn ouders zo te zien, hoe hij ook op dat bed hangt
Natuurlijk! Van die blonde of die ander?quote:Op maandag 24 mei 2010 16:34 schreef DZK het volgende:
[..]
Ik miss ook wel...! Heb je linkje naar profiel?
Ik woon dicht bij beiden in de buurt en zie ze wel es lopenquote:Op maandag 24 mei 2010 19:09 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Natuurlijk! Van die blonde of die ander?
Ramon (blonde): http://r-v-d-vinne.hyves.nl/
Carlos (die ander): [url]http://cardebest.hyves.nl/[/img]
Waar ken je hem dan van?
Zekersss! Ook uut Grunn?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:14 schreef DZK het volgende:
[..]
Ik woon dicht bij beiden in de buurt en zie ze wel es lopen![]()
Fototjes komen van hun hyveS?
Zie TT... met name het deel waar staat en veel guido's?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:16 schreef Stansfield het volgende:
Ik zag gisteren een stukje op mtv van jersey shores. Dat zijn hun grote idolen denk ik.
Hangt van je foto, lichaamstaal, haar en kleding af.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:57 schreef stef040 het volgende:
Ik heb mezelf voor de grap ergens in een eerdere post er tussen gezet en het is niemand opgevallen?
Betekend dit dat ik ook een guido ben?
Dan valt het denk ik nog wel mee, het was een foto in mijn vorige lading foto'squote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:06 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Hangt van je foto, lichaamstaal, haar en kleding af.
'T is dat er twee (neppequote:
Ben je die de knul op de vierde foto?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:17 schreef stef040 het volgende:
[..]
Dan valt het denk ik nog wel mee, het was een foto in mijn vorige lading foto's![]()
Nu douchen
Ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:28 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
'T is dat er twee (neppe?) borsten onder dat T-shirt zitten, anders had ik hetzelfde gedacht.
- edit:
[..]
Ben je die de knul op de vierde foto?![]()
Ja, vrij standaard toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:51 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Wauw.. Iemand die hyves toevallig gezien?!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:26 schreef Dowdoon het volgende:
[ link | afbeelding ]
stijl is zo fresh dat het alarm er nog aan zit;-)
in pashokje in damsko
![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:26 schreef Dowdoon het volgende:
[ link | afbeelding ]
stijl is zo fresh dat het alarm er nog aan zit;-)
in pashokje in damsko
![]()
Ik denk beidequote:Op donderdag 27 mei 2010 10:52 schreef GimmeGore het volgende:
Zou Micha bij die laatste foto nou geen dikke laag foundation tot haar haargrens gesmeerd hebben, zou het te moeilijk photoshoppen zijn in de haargrens of een combinatie van allebei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |