quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.nujij.nl/eurovisie-songfestival-stream.5625027.lynkxquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef hetzusjevan het volgende:
FAIL. Ik wilde het songfestival gaan kijken maar dat is op nederland 1 en ik was vergeten dat wij geen nederland 1 hebben hier...
Dat meen je niet?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef hetzusjevan het volgende:
FAIL. Ik wilde het songfestival gaan kijken maar dat is op nederland 1 en ik was vergeten dat wij geen nederland 1 hebben hier...
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]Owkee, pak dat broodje en kun je nou ook staand plassen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja boven op mn kamer heb ik 't wel, dus ik verkas wel weer naar boven.. We hebben zo'n oude megagrote tv, zitten geen knopjes op de tv zelf en de originele afstandsbediening is kwijt dus ik kan geen kanalen instellen ofzo.. en toevallig staat NL1 niet ingesteld en alle andere zenders nog wel. Bummer :p.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Vanavond songfestival jongens, allemaal kijken!
Ja daar ga ik 3 uur voor zitten kijken naar een "zang"competitie, met inwisselbare acts en de winnaar diegene is die de meeste PC stemmen krijgtquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Sieneke deed het kei goed!
Btw mannen, jullie hoeven echt niet zo te doen hoor, bij het songfestival is er voor jullie ook genoeg om naar te kijken. Ik krijg er serieus een complex van, al die oostbloklanden sturen bloedmooie vrouwen, het is gewoon niet leuk meer.
De 2e die optrad was een Rus, 2 meter lang, haar tot over haar kont, Angelina Jolie-a-like en ze had volgens mij een push,push,push,dubbelpush up bh aan want d'r borsten vielen er bijna uit. En Kroatië had een jonge Tatjana-look-a-like en er waren nog zoveel meer mooie vrouwen!
Jullie hebben weer wat gemist. Losers.
Die Sieneke zekerquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Jullie hebben weer wat gemist. Losers.
Eurovisie songfestival? Doet me denken aan een slechte versie van Idols.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Vanavond songfestival jongens, allemaal kijken!
Mmmm ja... nix van gemerktquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:00 schreef Crazy-M het volgende:
Loods Tilburg-Noord brandt compleet uit
Frontpage bericht![]()
![]()
Ik snap echt niets meer van jullie mannen. De ene keer moet ik het "mannen zijn zo oppervlakkig als de pest" criteria hanteren, en daarna beginnen jullie weer die "oh we're so sensitive" crap te doen en nu dit weerquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja daar ga ik 3 uur voor zitten kijken naar een "zang"competitie, met inwisselbare acts en de winnaar diegene is die de meeste PC stemmen krijgt. Sometimes eye-candy just isn't enough, sister
mjah, toen ik naar huis reed ook geen rook gezienquote:
Waarom kijken naar mannen en vrouwen die toch onbereikbaar zijn ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik snap echt niets meer van jullie mannen. De ene keer moet ik het "mannen zijn zo oppervlakkig als de pest" criteria hanteren, en daarna beginnen jullie weer die "oh we're so sensitive" crap te doen en nu dit weer!
Waar is dat? Op dat fietspad van berkel-enschiot/ udenhout, richting tilburg, bij die flyover bij de bp op bechtweg?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:00 schreef Crazy-M het volgende:
Loods Tilburg-Noord brandt compleet uit
Frontpage bericht![]()
![]()
Welcome to our worldquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik snap echt niets meer van jullie mannen. De ene keer moet ik het "mannen zijn zo oppervlakkig als de pest" criteria hanteren, en daarna beginnen jullie weer die "oh we're so sensitive" crap te doen en nu dit weer!
Inderdaad. Kruispunt met bechtweg is ook afgesloten geweest zoals ik gehoord hebquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waar is dat? Op dat fietspad van berkel-enschiot/ udenhout, richting tilburg, bij die flyover bij de bp op bechtweg?
LOL, ik ga die link dus niet aanklikkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:38 schreef theKiD het volgende:
Met dank aan me maat, krijg ik dit nummer gewoon niet uit me kopNu hoop ik ook dat dat bij jullie gebeurt
![]()
VUUUUUUUUU VUVUZELAAAA!!!! IK toeter mijn speakers eruit, ik blaas het eruit!!
nummer was vorig jaar ook al te horenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:38 schreef theKiD het volgende:
Met dank aan me maat, krijg ik dit nummer gewoon niet uit me kopNu hoop ik ook dat dat bij jullie gebeurt
![]()
VUUUUUUUUU VUVUZELAAAA!!!! IK toeter mijn speakers eruit, ik blaas het eruit!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |