Toch niet op de Truckster hè?quote:Op maandag 24 mei 2010 11:41 schreef -Menn0- het volgende:
Heb geboden op James Hetfield LTD en een ESP Eclipse. Heb ik straks 3 eclipse modellen staan
Die is zo bruutquote:
Niemand die je tegenhoudquote:Op maandag 24 mei 2010 11:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Daar wil ik verdorie ook op bieden
Ik gisteren ook. Korte broek en blote voeten.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat een hitte weer![]()
Vanavond duidelijk korte broeken optreden
Succes manquote:Op maandag 24 mei 2010 11:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat een hitte weer![]()
Vanavond duidelijk korte broeken optreden
Och, door iemand af laten halen hoeft niet het grootste probleem te zijn tochquote:Op maandag 24 mei 2010 12:24 schreef Lespaulspelert het volgende:
Ja godverdekankertering dan zit ik in Ierland, dan houdt het op.
Het is in Roermond, niet in Amsterdam.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:24 schreef GuitarJJ het volgende:
Staan toffe dingen tussen! Alleen is het 3.5 km lopen vanaf het gebouw tot station Amsterdam. Beetje onpraktisch
Oef, nog ongunstigerquote:Op maandag 24 mei 2010 12:46 schreef Libelah het volgende:
[..]
Het is in Roermond, niet in Amsterdam.
En voor 10% haalt Dean het wel op!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, door iemand af laten halen hoeft niet het grootste probleem te zijn toch
Ik ben regelmatig in Roermond en omstreken te vinden.
quote:
Amsterdam was wel zo handig geweest. Ik rijdt dagelijks langs Troostwijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:46 schreef Libelah het volgende:
[..]
Het is in Roermond, niet in Amsterdam.
in mijn m9 zit ook een looper, werkt heel makkelijk, kun je van die boss dingen niet zeggen vind ik..quote:Op maandag 24 mei 2010 13:24 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Die moet ik ooit nog eens hebben!
Maar die dingen zijn zo duur!quote:Op maandag 24 mei 2010 13:32 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
in mijn m9 zit ook een looper, werkt heel makkelijk, kun je van die boss dingen niet zeggen vind ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |