Heb je al nummers geschreven dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:51 schreef Witchfynder het volgende:
Menno, wanneer gaan we nou oefenen? We staan allemaal al te popelen!.
Teringjantje, moet ik dan gewoon daar regristreren, bieden, betalen en ophalen?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Voor iedereen die nog op zoek is naar goedkope gitaren.
Er loopt nu een veiling voor de hele inboedel van Muzikaza die een paar maanden geleden failliet is gegaan![]()
http://www.troostwijkauctions.com/nl/muzikaza/01-13114/
Die moet ik zeker even onthoudenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Er loopt nu een veiling voor de hele inboedel van Muzikaza die een paar maanden geleden failliet is gegaan![]()
Veilingkosten zijn trouwens 16%quote:Op maandag 24 mei 2010 00:31 schreef -Menn0- het volgende:
Wel rekening houden met veilingkosten volgens mij
En daar weer 19% overquote:Op maandag 24 mei 2010 01:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Veilingkosten zijn trouwens 16%
Dan moet je het betalen en het komen ophalenquote:Op maandag 24 mei 2010 01:40 schreef Lespaulspelert het volgende:
Die prijs, is die ingegrepen, en als je het hoogste bod hebt, wat gebeurt er dan?
Bieden is kopen hequote:Op maandag 24 mei 2010 01:25 schreef -Menn0- het volgende:
Hoop niet dat ik alles win trouwensMag ik wel een kleine lening aanvragen
Show me the lyrics thenquote:Op maandag 24 mei 2010 01:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ho ff, ik zou alleen de tekst doen!. De muziek laat ik aan de gitaristen over
.
Ach komt wel goedquote:
Thnx man!quote:Op zondag 23 mei 2010 23:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat is het en wat vraag je er voor? Kan je het niet gewoon op Marktplaats zetten? Dan vang je geheid meer dan als je het terugbrengt, want Feedback rekent ook een marge omdat ze hem ook weer met winst willen verkopen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:26 schreef SperZii het volgende:
Kopen ze bij Feedback ook tweedehands gitaren op? Heb namelijk een elektrische gitaar waar ik vanaf wil (jaar geleden bij Feedback gekocht)!
Nee, er komen nog 16% veilingkosten en volgens mij 19% BTW overheen.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:40 schreef Lespaulspelert het volgende:
Die prijs, is die ingegrepen, en als je het hoogste bod hebt, wat gebeurt er dan?
Goede tip, helaas heb ik geen geld, maar Fender Roadworn voor 300 eu enzoquote:Op zondag 23 mei 2010 23:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
En dan krijg je ook nog extra erbij de btw over de veilingkosten, daarna moet je het meestal op een bepaalde dag op komen halen, wat weer betekend dat je een dag vrij moet nemen, daarnaast moet je daarheen wat ook weer reiskosten zijn. De kans dat je er echt goedkoop vanaf komt is zwaar minimaal. En het kutte is dat je met zo'n systeem aan je bod vast zit.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, er komen nog 16% veilingkosten en volgens mij 19% BTW overheen.
Het bod dat je zet is zonder die bijkomende kosten.
wow, direct aangemeld en ff goedkope dingen scoren.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:28 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Goede tip, helaas heb ik geen geld, maar Fender Roadworn voor 300 eu enzo
Dat dus. Maar als je gewoon even goed oplet wat je doet kan je soms echt wel leuke dingen scorenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dan krijg je ook nog extra erbij de btw over de veilingkosten, daarna moet je het meestal op een bepaalde dag op komen halen, wat weer betekend dat je een dag vrij moet nemen, daarnaast moet je daarheen wat ook weer reiskosten zijn. De kans dat je er echt goedkoop vanaf komt is zwaar minimaal. En het kutte is dat je met zo'n systeem aan je bod vast zit.
Het lijkt mooi maar je komt er genaaid uit
En dan koop je ook nog eens een winkelmodel waar 1000en mensen met hun poten aan hebben gezeten op gespeeld hebben krassen op zitten
Dus als ik het goed begrijp betaal je 320 (even voorbeeld) *1,16 (veilingkosten) * 1,19 (Btw) = 441,73quote:Op maandag 24 mei 2010 11:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dan krijg je ook nog extra erbij de btw over de veilingkosten, daarna moet je het meestal op een bepaalde dag op komen halen, wat weer betekend dat je een dag vrij moet nemen, daarnaast moet je daarheen wat ook weer reiskosten zijn. De kans dat je er echt goedkoop vanaf komt is zwaar minimaal. En het kutte is dat je met zo'n systeem aan je bod vast zit.
Het lijkt mooi maar je komt er genaaid uit
En dan koop je ook nog eens een winkelmodel waar 1000en mensen met hun poten aan hebben gezeten op gespeeld hebben krassen op zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |