Dan moet je het betalen en het komen ophalenquote:Op maandag 24 mei 2010 01:40 schreef Lespaulspelert het volgende:
Die prijs, is die ingegrepen, en als je het hoogste bod hebt, wat gebeurt er dan?
Bieden is kopen hequote:Op maandag 24 mei 2010 01:25 schreef -Menn0- het volgende:
Hoop niet dat ik alles win trouwensMag ik wel een kleine lening aanvragen
Show me the lyrics thenquote:Op maandag 24 mei 2010 01:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ho ff, ik zou alleen de tekst doen!. De muziek laat ik aan de gitaristen over
.
Ach komt wel goedquote:
Thnx man!quote:Op zondag 23 mei 2010 23:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Voor iedereen die nog op zoek is naar goedkope gitaren.
Er loopt nu een veiling voor de hele inboedel van Muzikaza die een paar maanden geleden failliet is gegaan![]()
http://www.troostwijkauctions.com/nl/muzikaza/01-13114/
Wat is het en wat vraag je er voor? Kan je het niet gewoon op Marktplaats zetten? Dan vang je geheid meer dan als je het terugbrengt, want Feedback rekent ook een marge omdat ze hem ook weer met winst willen verkopen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:26 schreef SperZii het volgende:
Kopen ze bij Feedback ook tweedehands gitaren op? Heb namelijk een elektrische gitaar waar ik vanaf wil (jaar geleden bij Feedback gekocht)!
Nee, er komen nog 16% veilingkosten en volgens mij 19% BTW overheen.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:40 schreef Lespaulspelert het volgende:
Die prijs, is die ingegrepen, en als je het hoogste bod hebt, wat gebeurt er dan?
Goede tip, helaas heb ik geen geld, maar Fender Roadworn voor 300 eu enzoquote:Op zondag 23 mei 2010 23:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Voor iedereen die nog op zoek is naar goedkope gitaren.
Er loopt nu een veiling voor de hele inboedel van Muzikaza die een paar maanden geleden failliet is gegaan![]()
http://www.troostwijkauctions.com/nl/muzikaza/01-13114/
En dan krijg je ook nog extra erbij de btw over de veilingkosten, daarna moet je het meestal op een bepaalde dag op komen halen, wat weer betekend dat je een dag vrij moet nemen, daarnaast moet je daarheen wat ook weer reiskosten zijn. De kans dat je er echt goedkoop vanaf komt is zwaar minimaal. En het kutte is dat je met zo'n systeem aan je bod vast zit.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, er komen nog 16% veilingkosten en volgens mij 19% BTW overheen.
Het bod dat je zet is zonder die bijkomende kosten.
wow, direct aangemeld en ff goedkope dingen scoren.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:28 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Goede tip, helaas heb ik geen geld, maar Fender Roadworn voor 300 eu enzo
Dat dus. Maar als je gewoon even goed oplet wat je doet kan je soms echt wel leuke dingen scorenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dan krijg je ook nog extra erbij de btw over de veilingkosten, daarna moet je het meestal op een bepaalde dag op komen halen, wat weer betekend dat je een dag vrij moet nemen, daarnaast moet je daarheen wat ook weer reiskosten zijn. De kans dat je er echt goedkoop vanaf komt is zwaar minimaal. En het kutte is dat je met zo'n systeem aan je bod vast zit.
Het lijkt mooi maar je komt er genaaid uit
En dan koop je ook nog eens een winkelmodel waar 1000en mensen met hun poten aan hebben gezeten op gespeeld hebben krassen op zitten
Dus als ik het goed begrijp betaal je 320 (even voorbeeld) *1,16 (veilingkosten) * 1,19 (Btw) = 441,73quote:Op maandag 24 mei 2010 11:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dan krijg je ook nog extra erbij de btw over de veilingkosten, daarna moet je het meestal op een bepaalde dag op komen halen, wat weer betekend dat je een dag vrij moet nemen, daarnaast moet je daarheen wat ook weer reiskosten zijn. De kans dat je er echt goedkoop vanaf komt is zwaar minimaal. En het kutte is dat je met zo'n systeem aan je bod vast zit.
Het lijkt mooi maar je komt er genaaid uit
En dan koop je ook nog eens een winkelmodel waar 1000en mensen met hun poten aan hebben gezeten op gespeeld hebben krassen op zitten
+¤50 diesel/benzine als je pech hebt.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:29 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp betaal je 320 (even voorbeeld) *1,16 (veilingkosten) * 1,19 (Btw) = 441,73
Je bent dan nog steeds 290 euro minder kwijt dan als je hem in de winkel koopt.
Het nadeel is inderdaad wel dat je hem niet kan uitproberen, vandaar dat je het vooral bij versterkers en pedalen moet houden, daar kan weinig mis mee zijn.
En nog op een bepaalde dag afhalen en reiskosten... maar die heb je ook als je naar de winkel moet.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:29 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp betaal je 320 (even voorbeeld) *1,16 (veilingkosten) * 1,19 (Btw) = 441,73
Het nadeel is inderdaad wel dat je hem niet kan uitproberen, vandaar dat je het vooral bij versterkers en pedalen moet houden, daar kan weinig mis mee zijn.
Voor 50 euro kan ik heel Nederland op en neerquote:Op maandag 24 mei 2010 11:30 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
+¤50 diesel/benzine als je pech hebt.![]()
Tja ze zitten in amsterdam, met de trein een retourtje is dat 13,50, alleen als je een versterker gaat kopen kost je dat inderdaad wat meer. Ik zou zelf wel een ibanez tubescreamer willen kopen (of goede buizenamp) maarja, geld heb ik niet, dus ik hoef me geen zorgen te maken over zulke extra kostenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En nog op een bepaalde dag afhalen en reiskosten... maar die heb je ook als je naar de winkel moet.
Het kan dus wel voordeliger, maar let dus gewoon even op de extra kosten, die zitten namelijk niet bij je geplaatste bod in
Ik ken het. Ik ga er met opzet ook niet rondneuzen deze keer... of zijn er Dean's bij?quote:Op maandag 24 mei 2010 11:33 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Tja ze zitten in amsterdam, met de trein een retourtje is dat 13,50, alleen als je een versterker gaat kopen kost je dat inderdaad wat meer. Ik zou zelf wel een ibanez tubescreamer willen kopen (of goede buizenamp) maarja, geld heb ik niet, dus ik hoef me geen zorgen te maken over zulke extra kosten
Nee geen deans zover ik kan zien, veel Fender Gretsch LTD en ibanez. En geen geld hebben is kutquote:Op maandag 24 mei 2010 11:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik ga er met opzet ook niet rondneuzen deze keer... of zijn er Dean's bij?
Er komt nóg een keer 19% over de voor de veilingkosten bij ook. En geloof me dat je niet de enige bent maar half gitaarspelend nederland op die dingen zit te azen, je moet gewoon uitrekenen wat het precies voor je gaat kosten en wat het je waard is en daar je grens trekken.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:29 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
De hele inboedel staat in Roermondquote:Op maandag 24 mei 2010 11:33 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Tja ze zitten in amsterdam, met de trein een retourtje is dat 13,50, alleen als je een versterker gaat kopen kost je dat inderdaad wat meer. Ik zou zelf wel een ibanez tubescreamer willen kopen (of goede buizenamp) maarja, geld heb ik niet, dus ik hoef me geen zorgen te maken over zulke extra kosten
Het nadeel is dat zij idd voor jou gaan bepalen wanneer je het op moet komen halen. Als je iets bij een winkel koopt kan je het zelf bepalen dat scheelt een hoop gedoequote:Op maandag 24 mei 2010 11:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En nog op een bepaalde dag afhalen en reiskosten... maar die heb je ook als je naar de winkel moet.
Het kan dus wel voordeliger, maar let dus gewoon even op de extra kosten, die zitten namelijk niet bij je geplaatste bod in
Ja het houdt al op bij het feit dat ik helemaal geen geld heb, en geld dat je niet hebt kun je ook niet uitgevenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er komt nóg een keer 19% over de voor de veilingkosten bij ook. En geloof me dat je niet de enige bent maar half gitaarspelend nederland op die dingen zit te azen, je moet gewoon uitrekenen wat het precies voor je gaat kosten en wat het je waard is en daar je grens trekken.
En hou in je hoofd ook
-geen garantie
-winkelmodellen
-kleine beschadigingen
Och, ook als je werkt kan je zonder geld zitten hoor, neem dat maar van me aanquote:Op maandag 24 mei 2010 11:36 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Nee geen deans zover ik kan zien, veel Fender Gretsch LTD en ibanez. En geen geld hebben is kutmaarja dat krijg je als je nog op school zit...
Zolang je goed bedacht bent op die extra kosten valt het mee... maar MP is inderdaad veel handiger, en veel meer te regelen met de verkoper.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:39 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Ja het houdt al op bij het feit dat ik helemaal geen geld heb, en geld dat je niet hebt kun je ook niet uitgevenMaar zoals ik het nu hoor kan je inderdaad veel beter op marktplaats wat 2ehands kopen, i.p.v. hier kijken.
Jezus hoe verzinnen ze het ook, lekker centraal weerquote:Op maandag 24 mei 2010 11:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
De hele inboedel staat in Roermond
Wil je er dan ook een kwijt??quote:Op maandag 24 mei 2010 11:41 schreef -Menn0- het volgende:
Heb geboden op James Hetfield LTD en een ESP Eclipse. Heb ik straks 3 eclipse modellen staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |