Zo een zwarte met een witte rand staat daar echt wel goed op hoor, is dat toruwens die van epiphone met voorversterker?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:21 schreef genakt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen slagplaat
vlekjes zijn trouwens as van me sigaret![]()
in mijn geval zijn het gewoon die emg's die het geluid maken van de gitaarquote:Op zondag 23 mei 2010 00:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk wel weer een erg toffe epi.
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Switchen
De switch bij de volume- en tonepots heeft de functie van de normale over genomen.
voorversterkerquote:Op zondag 23 mei 2010 00:28 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Zo een zwarte met een witte rand staat daar echt wel goed op hoor, is dat toruwens die van epiphone met voorversterker?
Ja, uh, hoe gaat dat jargon, dat er in de gitaar al een signaal wordt versterkt/gefilterd zodat er minder hoge tonen wegvallen (heb ik ooit gehoord van een gitaarbouwert).quote:
snap eerlijk gezegd niet wat je bedoeldquote:Op zondag 23 mei 2010 00:30 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Ja, uh, hoe gaat dat jargon, dat er in de gitaar al een signaal wordt versterkt/gefilterd zodat er minder hoge tonen wegvallen (heb ik ooit gehoord van een gitaarbouwert).
Maakte mijn wasmachine dat geluid maar.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:44 schreef Lespaulspelert het volgende:
Die Futura is echt mooi. Alleen klinkt ie weer zo smerig wasmachine metalachtig.
Dat kan ja. Dit zijn gewoon actieve EMG's, daar zitten de voorversterkertjes [zeg maar] in het element ingebakken.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:30 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Ja, uh, hoe gaat dat jargon, dat er in de gitaar al een signaal wordt versterkt/gefilterd zodat er minder hoge tonen wegvallen (heb ik ooit gehoord van een gitaarbouwert).
Succesquote:Op zondag 23 mei 2010 02:10 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
haha ik ben NU in een studio ska punk aan het opnemen...!
Ik mep altijd de bovenste switch om tijdens het spelen. En sinds die vaak dienst doet als killswitch, dan valt elke keer mijn gitaar uit. Knap irritant tijdens een optredenquote:
Succes man!! Maak er wat vanquote:Op zondag 23 mei 2010 07:57 schreef Cynic het volgende:
Over een half uurtje vertrek ik richting Leipzig
Rock&roll is vroeg opstaan.
Ja ik denk wel dat ik hem zo mooier vind!quote:Op zondag 23 mei 2010 07:14 schreef The_Dean het volgende:
Beter zo brother?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als in per ongeluk ommeppen of...?quote:Op zondag 23 mei 2010 07:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik mep altijd de bovenste switch om tijdens het spelen. En sinds die vaak dienst doet als killswitch, dan valt elke keer mijn gitaar uit. Knap irritant tijdens een optreden
Daarom heb ik de zogenaamde 'Hetfield mod' erop gezet.
Ja, ik raak regelmatig met mijn hand die bovenste switch die dan naar het nek element schakelt die uit staat... dan word het snel stil. Dus een onderin gezet, die raak ik niet perongelukquote:
Nou ik heb dus sinds (redelijk) kort een LP en ik had dus hetzelfde probleem af en toe haha!quote:Op zondag 23 mei 2010 10:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik raak regelmatig met mijn hand die bovenste switch die dan naar het nek element schakelt die uit staat... dan word het snel stil. Dus een onderin gezet, die raak ik niet perongeluk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mocht het echt te irritant worden zal ik het ook overwegen haha!quote:Op zondag 23 mei 2010 10:17 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ik zet hem er zo ook weer op
En ik heb toch geen twee tonepots nodig, dus nu 2 volume en een master tone, daardoor ruimte voor een extra switch
Haha leuk en herkenbaar!quote:
Coolquote:
Dan speel jij wel heel erg wild?quote:Op zondag 23 mei 2010 07:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik mep altijd de bovenste switch om tijdens het spelen. En sinds die vaak dienst doet als killswitch, dan valt elke keer mijn gitaar uit. Knap irritant tijdens een optreden
Daarom heb ik de zogenaamde 'Hetfield mod' erop gezet.
Beetje welquote:Op zondag 23 mei 2010 13:28 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Dan speel jij wel heel erg wild?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |