Zolang het niet mijn ex is: Veel plezier!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:00 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
arnhem! wel met mooie meid though
*krijs*quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:02 schreef 8108139dpths het volgende:
tuh vuh puh
* Black metal gitarist is...![]()
Klinkt lekker? Van wie is het? (of is het een eigen nummer)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar ik gebruik het maar sporadisch. De hele tijd arpeggio's aanelkaar rijgen vind ik ook niet zo interessant, maar je kan er best leuke dingetjes tussendoor mee doen. In dit liedje zitten een paar langzame sweeps:
Cynic flept zulke dingen er wel ff on the fly uit johquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:48 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Klinkt lekker? Van wie is het? (of is het een eigen nummer)
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*krijs*
*schreeuw*
Wat voor gear heb je? Speel je in een band? Foto's? Website? Video?.
De stofzuiger doe je ook zelf?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Zie FoBo voor gear...![]()
Speel verder ook nog synths, doe zelf de drums, bas, de vocalen, productie, etc.. eenmansband dus...![]()
Nog geen site, komt nog.
Nja, het klinkt gewoon lekkerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Cynic flept zulke dingen er wel ff on the fly uit joh.
Whooo jouw FoBo doet me echt terug denken aan de tijd van CU2quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Zie FoBo voor gear...![]()
Speel verder ook nog synths, doe zelf de drums, bas, de vocalen, productie, etc.. eenmansband dus...![]()
Nog geen site, komt nog.
basspeler niks van aantrekkenquote:
Checkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:53 schreef The_Dean het volgende:
Ga toch schoffelen jongens, heb je de hele dag mooi uitzicht met dit weer
Dat is een eigen werkje. Hij gaat inmiddels ietsje anders, anders kwam ik met de zanglijnen niet helemaal uit.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:48 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Klinkt lekker? Van wie is het? (of is het een eigen nummer)
Nice gedaan danquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is een eigen werkje. Hij gaat inmiddels ietsje anders, anders kwam ik met de zanglijnen niet helemaal uit.
Omdat een strat er anders niet uitizet. Bij een LP hoor je ze er ook af te halen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:28 schreef Patrijz het volgende:
Om nog maar even iets in de groep te gooien... waarom zit er een slagplaat op veel gitaren?Krassen wil je niet nee, maar alsof zo'n plaat dan beter is?! M'n vriendin vroeg het en wist eigenlijk geen goed antwoord haha!
(mijn elektrische gitaren hebben ook geen slagplaten trouwens)
quote:
Waarom heb jij een Strat op je western?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:10 schreef Patrijz het volgende:
Duidelijk!Alleen jammer dat die op m'n western vastgeplakt zit
Het klinkt alleen wel zwaar kut.quote:
Maar dat een chick het probeert is al kudosquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:17 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Het klinkt alleen wel zwaar kut.
Nee, vertel...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Stofzuiger black metal? Kom, je kent de grap vast wel.
Precies! Burzum, oude Satyricon enzo...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:02 schreef Libelah het volgende:
Luister eens naar black metal. En dan naar een stofzuiger.
Tering zeg, lijkt wel alsof je Sonic the Hedgehog aan het spelen bent ofzoquote:
Nee manquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Bij een LP hoor je ze er ook af te halen.
Echt wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee man
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:20 schreef guitarist het volgende:
[..]
Sorry, ik vind die van Dean mooier.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:20 schreef guitarist het volgende:
[..]
klopt alleen slag plaat is wel lelijk mijn mening danquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:20 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik vind, dat een gitaar pas echt af is, met een slagplaat, anders is hij net te dun, en het moet het contrast wat de pick up selecter maakt vermindern. (dit geld alleen op lespauls dan he )quote:Op zondag 23 mei 2010 00:17 schreef genakt het volgende:
[..]
klopt alleen slag plaat is wel lelijk mijn mening dan
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:20 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Ik vind, dat een gitaar pas echt af is, met een slagplaat, anders is hij net te dun, en het moet het contrast wat de pick up selecter maakt vermindern. (dit geld alleen op lespauls dan he )
Probeer maar eens lp's van verschillende merken uit en je komt er vanzelf achter.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:13 schreef Lespaulspelert het volgende:
Eens met Witchfynder, waarom een ander merk dan gibson (oke, vooruit dan, epiphone) kiezen, is dat ander/beter geluid ofzo?
Ik herken er weinig Fender meer inquote:Op zondag 23 mei 2010 00:19 schreef Lespaulspelert het volgende:
http://link.marktplaats.nl/348043280
Dat is wel een apart ding zeg.
En dat is natuurlijk wel weer een erg toffe epi.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:21 schreef genakt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen slagplaat
vlekjes zijn trouwens as van me sigaret![]()
Switchenquote:Op zondag 23 mei 2010 00:20 schreef Lespaulspelert het volgende:
Dean wat doe je trouwens met die tweede switch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |