Och, door iemand af laten halen hoeft niet het grootste probleem te zijn tochquote:Op maandag 24 mei 2010 12:24 schreef Lespaulspelert het volgende:
Ja godverdekankertering dan zit ik in Ierland, dan houdt het op.
Het is in Roermond, niet in Amsterdam.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:24 schreef GuitarJJ het volgende:
Staan toffe dingen tussen! Alleen is het 3.5 km lopen vanaf het gebouw tot station Amsterdam. Beetje onpraktisch
Oef, nog ongunstigerquote:Op maandag 24 mei 2010 12:46 schreef Libelah het volgende:
[..]
Het is in Roermond, niet in Amsterdam.
En voor 10% haalt Dean het wel op!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, door iemand af laten halen hoeft niet het grootste probleem te zijn toch
Ik ben regelmatig in Roermond en omstreken te vinden.
quote:
Amsterdam was wel zo handig geweest. Ik rijdt dagelijks langs Troostwijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:46 schreef Libelah het volgende:
[..]
Het is in Roermond, niet in Amsterdam.
in mijn m9 zit ook een looper, werkt heel makkelijk, kun je van die boss dingen niet zeggen vind ik..quote:Op maandag 24 mei 2010 13:24 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Die moet ik ooit nog eens hebben!
Maar die dingen zijn zo duur!quote:Op maandag 24 mei 2010 13:32 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
in mijn m9 zit ook een looper, werkt heel makkelijk, kun je van die boss dingen niet zeggen vind ik..
ja, ik ga er ook voor sparen om zelf mee te kloten en nummers mee te maken/riffjes mee te makenquote:Op maandag 24 mei 2010 13:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja zo'n looper is wel leuk speelgoed maar geburik je het nou echt vaak nuttig ?
Kan je alleen niet tijdens optredens gebruikenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:01 schreef KaMo het volgende:
Kan je beter zo'n toneport kopen en dan op de computer wat opnemen en in de loop zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |