aan het einde van de aangifte kan je het verdelen. mijn vriendin kreeg ook terug en moest betalen. beetje schuiven en we kregen allebei terug.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:08 schreef Bart het volgende:
Belastingdienst, daar word je ook moe van. Ik doe samen met mijn vrouw aangifte, fiscaal partners en al die onzin. Krijgen we uiteindelijk twee brieven: mijn vrouw krijgt 2200 euro teruggestort, en ik moet 2400 euro betalen
.
Ja klopt, maar dan krijg je uiteindelijk dus een brief. In plaats van dat er in die brief staat: u moet 200 betalen, krijg je twee brieven, eentje waarmee je dus 2200 terugkrijgt, en eentje waarbij je 2400 moet betalenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
aan het einde van de aangifte kan je het verdelen. mijn vriendin kreeg ook terug en moest betalen. beetje schuiven en we kregen allebei terug.
hm apart... nooit eerder gezien... en geloof me ik heb aardig wat belastingaangiften in mijn handen gehad..quote:Op maandag 31 mei 2010 13:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan krijg je uiteindelijk dus een brief. In plaats van dat er in die brief staat: u moet 200 betalen, krijg je twee brieven, eentje waarmee je dus 2200 terugkrijgt, en eentje waarbij je 2400 moet betalen.
De belastingdienst, makkelijker kunnen wij het u niet maken.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan krijg je uiteindelijk dus een brief. In plaats van dat er in die brief staat: u moet 200 betalen, krijg je twee brieven, eentje waarmee je dus 2200 terugkrijgt, en eentje waarbij je 2400 moet betalen.
Zo, da's wel heel slechtquote:Op maandag 31 mei 2010 13:23 schreef lynda het volgende:
We krijgen nog steeds post voor mijn opa van de belasting.. Hij is inmiddels al 2 jaar overleden
quote:
209 is inderdaad een tijd terug...quote:Op maandag 31 mei 2010 13:36 schreef Bart het volgende:
209? Tijdje terug, weet niet of ik daar nog wel administratie van heb bewaard.
quote:
alleen als ik terug krijg...quote:
jij bent raar bianc.quote:
ah zielig...quote:
Ik ben Daniëlle niet.quote:
zo ongeveerquote:Op maandag 31 mei 2010 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben Daniëlle niet.
Maar raar doen maakt niet dat ik raar bén!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |