Heb je ze al doorgelezen Remlof?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik wil zaterdagavond best langskomen
Alleen de pdf vanmiddag even snel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je ze al doorgelezen Remlof?
http://www.cpb.nl/nl/pub/cpbreeksen/bijzonder/85/
Ik ga er helaas weinig van merken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:15 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Het lijkt weer geweldig weer te gaan worden.
Ik ook hoor, zit de hele dag in het duffe kantoorpand waar niet eens een raampje open kan.quote:
God wat een vreugde.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, zit de hele dag in het duffe kantoorpand waar niet eens een raampje open kan.
Dus ben ik blij voor de mensen die er wel van kunnen genieten.
nou, ik heb hem niet. en ook een goedenmorgenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, en woar's die zon nou geble'em daan!
mogguh Meertjequote:
goedenmorgen Cc, dus jij hebt wel zonquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:26 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen op deze heerlijke zonnige dag.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:44 schreef Copycat het volgende:
Ik stond met zon op en nu schijnt ie nog steeds. Paar collega's hebben zelfs rechtsomkeer gemaakt om thuis van het weer te genieten. Het is dat ik een beetje zuinig moet zijn met mijn dagen ...
Zondag is het helemaal een stralende dag met 23 graden. Mijn hangmat maakt zich op voor de ontvangst van mijn luie lijf.
Boek, muziekje op de oren en negen van de tien keer sluiten mijn ogen zich vervolgens vanzelfquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:46 schreef Toverheks het volgende:
hahaa oh wat leuk een hangmat, neem je goed boek de hangmat mee of ga je alleen maar luieren met je ogen dicht.
http://www.nederland.fm/ de mijne doet het wel, staat 538 op.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Boek, muziekje op de oren en negen van de tien keer sluiten mijn ogen zich vervolgens vanzelf.
Niks doezelt zo relaxed als een hangmat.
En waarom doet mijn internetradio het niet???
Lieve Marianne is leuk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://www.nederland.fm/ de mijne doet het wel, staat 538 op.
Er zijn er ook die iedere keer mijn telefoonnummer draaien, ik kan zo niet lekker relaxt naar het weekend toe werkenquote:
quote:Leerlingen betrapt op masturberen in klaslokaal
ROTTERDAM - Twee leerlingen van een middelbare school in Rotterdam-West zijn geschorst nadat ze waren betrapt op het masturberen achter in een volle klas. Dat meldt het AD vandaag. De buurtagent van de wijk Tussendijken-Oost maakte de schorsing deze week op Twitter bekend.
De twee jongens mogen inmiddels niet meer terug komen op de school en zijn in een opvangtraject geplaatst. De tieners worden behandeld door een psychiatrische instelling. De afdeling zedenzaken van de politie heeft de zaak in behandeling.
Het bericht is volgens de politie naar buiten gebracht om te laten zien dat grensoverschrijdend gedrag op scholen niet wordt geaccepteerd. Om de betreffende school niet in diskrediet te brengen, wordt de naam geheim gehouden. De twitterende agent was volgens de politie een proef.
bron
Denk dat de insteek is dat ze willen voorkomen dat deze jongelui als ze ouder worden verder gaan dan masturberen in het openbaar. Wellicht wordt het gezien als verschijnselen van toekomstig misbruik. Ik vind het eerlijk gezegd wel prima dat ze zo aangepakt worden. Maarja, wie ben ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:52 schreef Gert het volgende:
Dit dan![]()
[..]
En dieis niet vanwege dat sjorren. Ja da's knap achterlijk natuurlijk om te doen. Maar ik bedoel: psychiátrische behandeling?! Doe effe normaal zeg. En een agent die dit op twtter zet, terwijl de "afdeling zedenzaken" dit "in behandeling heeft". Echt van de pot GERUKT!
Het is onderdeel van de veilige samenleving die mensen willen. Nederland is compleet doorgedraaid en het is een enorm kutland geworden met al die zogenaamde professionals.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:52 schreef Gert het volgende:
Dit dan![]()
[..]
En dieis niet vanwege dat sjorren. Ja da's knap achterlijk natuurlijk om te doen. Maar ik bedoel: psychiátrische behandeling?! Doe effe normaal zeg. En een agent die dit op twtter zet, terwijl de "afdeling zedenzaken" dit "in behandeling heeft". Echt van de pot GERUKT!
Spreek je wel weer als je zelf een keer wordt misbruikt door een vieze gore vent die het lekker vindt om o.a. te masturberen in het openbaar. Dan wil je wel dat die vroeger zo hard was aangepakt hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is onderdeel van de veilige samenleving die mensen willen. Nederland is compleet doorgedraaid en het is een enorm kutland geworden met al die zogenaamde professionals.
Wat ik al zei bij die gast op bevrijdingsdag in 020, vandaag hij, morgen jij of je kind!
zit jij in een ander Amsterdam dan ik?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goedenmorgen Cc, dus jij hebt wel zonnou amsterdam somber, geen zon te bekennen
eensch met deze postquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Spreek je wel weer als je zelf een keer wordt misbruikt door een vieze gore vent die het lekker vindt om o.a. te masturberen in het openbaar. Dan wil je wel dat die vroeger zo hard was aangepakt hoor.
Mensen die denken zoals jij en Mera maken de samenleving zo dood als een pier en volledig kapot. Mensen die zo denken creëren een DDR waarijn iedereen bang is en zich niet meer vrij voelt. Mensen die zo denken scheppen een land vol met verklikkers en verraders. Dit is niet persoonlijk bedoelt, maar het is het uiteindelijke resultaat van mensen die zo denken.quote:
nah.. maar Mera heeft wel een punt...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mensen die denken zoals jij en Mera maken de samenleving zo dood als een pier en volledig kapot. Mensen die zo denken creëren een DDR waarijn iedereen bang is en zich niet meer vrij voelt. Mensen die zo denken scheppen een land vol met verklikkers en verraders. Dit is niet persoonlijk bedoelt, maar het is het uiteindelijke resultaat van mensen die zo denken.
We weten de toedracht niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Denk dat de insteek is dat ze willen voorkomen dat deze jongelui als ze ouder worden verder gaan dan masturberen in het openbaar. Wellicht wordt het gezien als verschijnselen van toekomstig misbruik. Ik vind het eerlijk gezegd wel prima dat ze zo aangepakt worden. Maarja, wie ben ik
Ik weet niet hoor, maar in deze ben ik zelf het slachtoffer van die vieze gek, evenvoor de duidelijkheid. ok?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mensen die denken zoals jij en Mera maken de samenleving zo dood als een pier en volledig kapot. Mensen die zo denken creëren een DDR waarijn iedereen bang is en zich niet meer vrij voelt. Mensen die zo denken scheppen een land vol met verklikkers en verraders. Dit is niet persoonlijk bedoelt, maar het is het uiteindelijke resultaat van mensen die zo denken.
Ik overdrijf niet, de samenleving overdrijft. Masturberen is als eten en drinken een primaire levensbehoefte. Dat tieners vanwege niet dichtgegroeide hersenschorsen nog niet helemaal door hebben waar grenzen liggen is voor mij geen probleem. Wel voor anderen die het gelijk koppelen aan verkrachtingenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:10 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.. maar Mera heeft wel een punt...
is niet normaal wat die jongens doen, kan toch beter effe een gesprekkie met een psyg tegenaan gegooid worden.
effe kijken wat er loos is met die twee, als het niet ernstig is hoeven ze niet dood
dat dan weer niet![]()
en overdijf niet zo...
Helemaal mee eens. Doorgeslagen gekte vanwege puberaal stoere jongensgedrag.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:10 schreef Gert het volgende:
We weten de toedracht niet.
Maar zoals ik het lees, heeft het er alle schijn van dat het stoerdoenerij was van twee pubers (daarom het "gezamelijke").
Als het "alleen maar" dat was, klassikale stoerdoenerij, en dus niet gericht tegen één meisje om haar te intimideren of zo, dan vind ik het volkomen belachelijk dat er een "zedenzaak" van gemaakt wordt en dat die jongens "psychiatrisch behandeld" worden. Echt... griézelig gewoon.
Die jongens hebben op jou gemasturbeerd?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik weet niet hoor, maar in deze ben ik zelf het slachtoffer van die vieze gek, evenvoor de duidelijkheid. ok?
Als er IEMAND bang is en zich niet vrij voelt, ben ik het verdomme wel. Dus ga me niet lopen beschuldigen van DDR praktijken, eikel.
Ga je lekker? Wat een muts ben je toch af en toe ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar in deze ben ik zelf het slachtoffer van die vieze gek, evenvoor de duidelijkheid. ok?
Als er IEMAND bang is en zich niet vrij voelt, ben ik het verdomme wel. Dus ga me niet lopen beschuldigen van DDR praktijken, eikel.
eten en drinken mag in het openbaar ,mastruberen niet, vind ik dan,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet, de samenleving overdrijft. Masturberen is als eten en drinken een primaire levensbehoefte. Dat tieners vanwege niet dichtgegroeide hersenschorsen nog niet helemaal door hebben waar grenzen liggen is voor mij geen probleem. Wel voor anderen die het gelijk koppelen aan verkrachtingen
nee vanmorgen toen Cc poste over haar zonnetje was het hier nog somber, maar nu schijnd ook hier het zonnetje op mijn balkonnetjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
zit jij in een ander Amsterdam dan ik?
Ik heb de boodschappen al binnen, bloedheet en zon !
lekker...
En daarom moeten twee pubers naar de psychiater en moeten ze van school getrapt worden?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lees mijn posting nog maar een keerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:14 schreef FANN het volgende:
[..]
eten en drinken mag in het openbaar ,mastruberen niet, vind ik dan,
dus da's appels en peren Teun,
ga anders gewoon weer roken
zie je wel ik dacht al !quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee vanmorgen toen Cc poste over haar zonnetje was het hier nog somber, maar nu schijnd ook hier het zonnetje op mijn balkonnetje
worden ze meteen van school getrapt dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
En daarom moeten twee pubers naar de psychiater en moeten ze van school getrapt worden?
quote:
Belachelijke hysterie.quote:De twee jongens mogen inmiddels niet meer terug komen op de school en zijn in een opvangtraject geplaatst. De tieners worden behandeld door een psychiatrische instelling.
nou ik vind dat er wel een psyg naar kan kijken, kom op Gert in een volle klas aan je pik sjorren, nee dat doe je gewoon niet dat krijg je mee in je opvoeding, en ik vind dit gewoon niet normaal, en dan kunnen ze wel *op ontdekkingsreis* wezen en kijken hoe ver je kan gaan maar echt, als het mijn kind was geweest die had ik dan zelf wel naar een psyg gestuurd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:52 schreef Gert het volgende:
Dit dan![]()
[..]
Dat weet je niet, voor hetzelfde geld zijn het wel degelijk potentiële misbruikersquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Doorgeslagen gekte vanwege puberaal stoere jongensgedrag.
Ja en voor hetzelfde geld ben ik er ook eentje, maar ben ik nooit betrapt tijdens het openbaar masturberen. Hysterisch gedoe. Je kweekt ze nog eerder zo, ben ik juist bang.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat weet je niet, voor hetzelfde geld zijn het wel degelijk potentiële misbruikers![]()
Vandaar ook de psychiatrie ws.
Type boomneuker?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:21 schreef Laysa het volgende:
Wij reden laatst naar huis toen stond er een oud menneke tegen de boom aan te piesen langs de weg.....met zn gezicht richting de weg...Piekfijn gekleed sjiek meneertje met zn leuter uit zn broek piesend tegen een boom...was best zielig eigenlijk want hij zag er niet uit alsof tie door had wat ie deed....wel niet hetzelfde maar wilde ik toch ff delen hier
Dus beter niets doen en maar afwachten of ze goed terecht komen? Of 'foei' zeggen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja en voor hetzelfde geld ben ik er ook eentje, maar ben ik nooit betrapt tijdens het openbaar masturberen. Hysterisch gedoe. Je kweekt ze nog eerder zo, ben ik juist bang.
Nee. Niet zo hysterisch gaan lopen doen over iets wat je ook op een minder overdreven wijze kunt aanpakken. Damn, twee jochies doen een beetje stoer achter in de klas en iedereen voelt zich verkracht.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus beter niets doen en maar afwachten of ze goed terecht komen? Of 'foei' zeggen?
nee hoor een gesprekkie met een psyg lijkt me wel op zijn plaats, als het gewoonquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dus beter niets doen en maar afwachten of ze goed terecht komen? Of 'foei' zeggen?
Ik ga je aangeven! Gevaar voor de maatschappij van morgen!quote:
Als ze dit al vaker hebben gedaan en al eerder gewaarschuwd zijn, wordt het een ander verhaal. Maar wat er nu genoemd wordt in het artikel: twee pubers die stoer hebben zitten doen.. dan zijn er eerst nog wel wat andere middelen om in te zetten voordat je de afdeling zedenzaken en de psychiatrie er op los laat en ze permanent van school trapt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:26 schreef FANN het volgende:
[..]
nee hoor een gesprekkie met een psyg lijkt me wel op zijn plaats, als het gewoon
''onderbroekenlol'' was dan is er verder niets aan de hand maar als het een soort dwangmatig iets
blijkt te zijn, moet er wel even wat gebeuren.
Psies. En gezien de maatregelen zo hard zijn zullen ze waarschijnlijk al geconcludeerd hebben dat het niet zo zeer stoer puberaal gedrag was.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:26 schreef FANN het volgende:
[..]
nee hoor een gesprekkie met een psyg lijkt me wel op zijn plaats, als het gewoon
''onderbroekenlol'' was dan is er verder niets aan de hand maar als het een soort dwangmatig iets
blijkt te zijn, moet er wel even wat gebeuren.
Maar dat staat er toch helemaal niet? Dat is jóuw meningquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze dit al vaker hebben gedaan en al eerder gewaarschuwd zijn, wordt het een ander verhaal. Maar wat er nu genoemd wordt in het artikel: twee pubers die stoer hebben zitten doen.. dan zijn er eerst nog wel wat andere middelen om in te zetten voordat je de afdeling zedenzaken en de psychiatrie er op los laat en ze permanent van school trapt.
zou je haast wel denken, maar ik heb geen idee...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Psies. En gezien de maatregelen zo hard zijn zullen ze waarschijnlijk al geconcludeerd hebben dat het niet zo zeer stoer puberaal gedrag was.![]()
Zo niet, dán gaat het wel wat ver idd, maar zoiets doen ze heus niet zomaar. Denk dat er wel een soort van beoordeling vooraf gaat aan een al dan niet gedwongen opname.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ga hier maar even weg voordat ik ontplof vanwege zo ontzettend veel domheid, Ik trek dit niet langer
Wehehequote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:37 schreef FANN het volgende:
[..]
zou je haast wel denken, maar ik heb geen idee...
dus eh..ja kan er verder niet over oordelen, ik ben ze wel eens tegengekomen van die fappers![]()
ging er eentje heeeeeeeeeeeel langzaam met de auto naast me rijden, ik niks in de gaten en toen ik
keek zat ie te fappenen toen ie klaar was reedt hij luid toeterend weg.
ik had alleen maar zoiets van
nahwat een imbo...
heb er geen trauma van maar dat zijn meer de potloodventers, als het erger wordt is het wel
kwalijk natuurlijk.
Maar er staat ook niet dat ze het al meerdere malen hebben gedaanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar dat staat er toch helemaal niet? Dat is jóuw mening![]()
Nee, inderdaad. Wat dat betreft denk ik dat het artikel gewoon weer eens een leuk staaltje slechte journalistiek is. Stemmingmakerij door maar de helft van de feiten te vertellen. Als de maatregelen inderdaad zwaar overdreven zouden zijn, was er vast meer tam tam over geweest.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar er staat ook niet dat ze het al meerdere malen hebben gedaan![]()
Het ljikt mij een hoop geblaat om een puberstreek.
Ik gokte Telegraaf, maar het bleek ADquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Wat dat betreft denk ik dat het artikel gewoon weer eens een leuk staaltje slechte journalistiek is. Stemmingmakerij door maar de helft van de feiten te vertellen. Als de maatregelen inderdaad zwaar overdreven zouden zijn, was er vast meer tam tam over geweest.
Die logica ontgaat me even.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als de maatregelen inderdaad zwaar overdreven zouden zijn, was er vast meer tam tam over geweest.
Het werk wel!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Stemmingmakerij door maar de helft van de feiten te vertellen.
Dan hadden er ouders aan de bel getrokken, dat soort dingen?quote:
Ja, dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar dat staat er toch helemaal niet? Dat is jóuw mening![]()
Ze was laatst in Arnhem en in november komt ze in Rotterdam. Daar hebben ze ook een heleboel koffieshops. Al zal ze wel in het Amstel slapen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:59 schreef Toverheks het volgende:
voor de fans van Lady Gaga, ze heeft 5 awards gekregen, beste single, beste album en nog wat maar kon het niet zo goed volgen.
nou ben benieuwd wanneer ze weer in amsterdam komt voor de koffiesjop
Het is natuurlijk niet gezegd dat de ouders dat niet gedaan hebben, het staat alleen niet in het artikel. Er vanuit gaan dat de maatregelen wel terecht zijn omdat er geen tegenwerpingen in het artikel staan, vind ik niet logisch.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan hadden er ouders aan de bel getrokken, dat soort dingen?
Ik vind het vreemd dat er dan niets over mensen staat die er bezwaar tegen hebben, zoals ouders, organisaties etc. Maar als je gelijk hebt zal de tijd dat leren, want dan komt er nog wel een staartje door de media aandacht.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn mening.
Want er staat niets in het stukje over dat het al vaker was gebeurd, of dat ze het met hun aktie gemunt hadden op een meisje, o.i.d.. En zolang er geen "verzwarende" omstandigheden bekend zijn, vind ik het onbegrijpelijk en ook een beetje griezelig dat zulke knapen naar de psychiater worden gestuurd en voorgoed van school worden getrapt., en dat mensen dat een goede zaak vinden op basis van wat er in dat artkeltje staat.
Dan is er vanuit gaan dat het overdreven is om zo'n zware straf te geven voor zo'n licht vergrijp ook niet logisch.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet gezegd dat de ouders dat niet gedaan hebben, het staat alleen niet in het artikel. Er vanuit gaan dat de maatregelen wel terecht zijn omdat er geen tegenwerpingen in het artikel staan, vind ik niet logisch.
Eerst is het artikel reden genoeg voor je om te zeggen dat je het wel prima vindt dat ze zo aangepakt worden en nu is het een slecht artikel?quote:
Waarom is die gedachtegang niet logisch? Het is een licht vergrijp, zoals het op mij overkomt een balorige puberactie waar enorm overdreven wordt gereageerd. Nee, het is niet de normale gang van zaken in een klaslokaal, maar hier is imo de straf echt buitensporig. En hysterisch.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan is er vanuit gaan dat het overdreven is om zo'n zware straf te geven voor zo'n licht vergrijp ook niet logisch.
In Nederland? Ik geloof er niets van.
Da's wel érg makkelijk. Op basis van de informatie in het artikel reageerde jij meteen met dat jij het OK vindt dat ze op die manier aangepakt worden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat er dan niets over mensen staat die er bezwaar tegen hebben, zoals ouders, organisaties etc. Maar als je gelijk hebt zal de tijd dat leren, want dan komt er nog wel een staartje door de media aandacht.
Ik denk echt dat er meer achter zit, hoewel het natuurlijk raar is dat er dan niets over in staat. Maar goed, dan is het óók raar dat er niet staat dat het een kwajongensstreek was.
Al met al een slecht artikel dus.
Als het een op zichzelf staand feit is wel. Maar dat weet je dus niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom is die gedachtegang niet logisch? Het is een licht vergrijp, zoals het op mij overkomt een balorige puberactie waar enorm overdreven wordt gereageerd. Nee, het is niet de normale gang van zaken in een klaslokaal, maar hier is imo de straf echt buitensporig. En hysterisch.
Ok, true. Omdat ik na het lezen direct geloofde dat er meer achter zit, maar ook omdat het een gevoelig onderwerp is waar ik boos van word en dan krijg je dit soort oer-reactiesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel érg makkelijk. Op basis van de informatie in het artikel reageerde jij meteen met dat jij het OK vindt dat ze op die manier aangepakt worden.
En ik zeg al een paar keer: op basis van wat er in dit artikel staat vind ik dat volkomen belachelijk.
Of er méér aan de hand is weten we gewoon niet.
Dat denk ik ook. Toch zeker als het inderdaad om dit ene misstapje gaat.quote:Maar ik denk dat wij niet de enigen zijn die erover in discussie raken dus dit artikel krijgt nog wel een vervolg.
Nee en je weet ook niet of het wèl een opzichzelfstaand feit is. Op basis van het artikeltje blijf ik het overdreven hysterie vinden waarbij twee jochies als potentiële verkrachters worden neergezet. Die ontwikkeling vind ik eng.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als het een op zichzelf staand feit is wel. Maar dat weet je dus niet.
Ik vind het gezien de straf eerder logisch om te denken dat het geen op zichzelf staand feit is.
Ik mag daar van mijn leider geen verdere uitspraken over doenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:24 schreef Toverheks het volgende:
soms vraag ik me echt af of mannen geen buitenaardse wezens zijn
hahahhahquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik mag daar van mijn leider geen verdere uitspraken over doen
Kloptquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee en je weet ook niet of het wèl een opzichzelfstaand feit is.
Ik denk dat dat dan ook wel in dat artikel genoemd zou zijn, immers nieuwswaardiger. Dat weten zelfs AD-journalisten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Klopt, maar ik vind dat wél logischer, gezien de aanpak.
Maar dan snap ik niet dat ze de sensatie van protesterende ouders weglaten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dan ook wel in dat artikel genoemd zou zijn, immers nieuwswaardiger. Dat weten zelfs AD-journalisten.
Is die er dan per se? Misschien zijn die ouders ook wel van die engnekken die vinden dat dit een veeg teken is van onheil voor later. Waardoor die jongens juist weer een distorded idee over seks hebben gekregen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar dan snap ik niet dat ze de sensatie van protesterende ouders weglaten.
Dat is misschien het verschil tussen Telegraaf en ADquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar dan snap ik niet dat ze de sensatie van protesterende ouders weglaten.
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is misschien het verschil tussen Telegraaf en AD
OKquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ok, true. Omdat ik na het lezen direct geloofde dat er meer achter zit, maar ook omdat het een gevoelig onderwerp is waar ik boos van word en dan krijg je dit soort oer-reacties![]()
quote:Mysterieus wezen ontdekt
Kitchenuhmaykoosib (CANADA) - In het kleine Canadese stadje Kitchenuhmaykoosib is een mysterieus wezen ontdekt. Een hond van een stel kampeerders vond het beest in het water.
Het beestachtige wezen dat werd aangetroffen in het stadje Kitchenuhmaykoosib in de Canadese provincie Ontario.
De staart van het dier lijkt op die van een rat en is een halve meter lang. Het lichaam is bedekt met haar, maar de kop en voeten niet.
De hond haalde het dier uiteindelijk uit het water, waarop de kampeerders, twee Canadese verpleegsters, het beest vastlegden met hun camera. Dat meldden Canadese media.
Er wordt beweerd dat het om de mythische vampierhond Chupacabra gaat, terwijl anderen het dier associeren met het 'Montauk monster', dat in 2008 werd aangetroffen op een strand in Montauk, in New York.
Of het verhaal verzonnen is, is niet duidelijk.Het beste bewijs zou het monster zelf zijn, maar nadat de lokale bevolking ook een kijkje besloot te nemen na een tip van de vrouwen, bleek het dier spoorloos te zijn verdwenen...
Irritant hè?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:01 schreef Copycat het volgende:
Waarom moet je trouwens voortaan een code intikken bij Tinypic?
Je zal er maar wonen en mensen willen je adres hebben aan de telefoon. Ik zou gaan verhuizen.quote:in het stadje Kitchenuhmaykoosib
Natuurlijk kunnen het potentiële misbruikers zijn, maar het kunnen ook twee jochies zijn die gewoon denken een dolletje uit te halen in de klas....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat weet je niet, voor hetzelfde geld zijn het wel degelijk potentiële misbruikers![]()
Vandaar ook de psychiatrie ws.
Echt, het is tegenwoordig op school een beetje anders dan in mijn tijd, en zelfs dan in jouw tijd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan hadden er ouders aan de bel getrokken, dat soort dingen?
Sjezus dan zijn ze behoorlijk doorgeschoten. Geen wonder dat er tegenwoordig zoveel kinderen met "gedragsproblemen" zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt, het is tegenwoordig op school een beetje anders dan in mijn tijd, en zelfs dan in jouw tijd.
Jongentjes mochten vroeger gewoon cowboy en indiaantje spelen, tegenwoordig zijn ze al een potentiële moordenaar als ze pief paf poef met een pistooltje leuk vinden, en een piraat met een "echt" zwaard zijn mag ook al niet meer, ja thuis, als niemand het ziet... maar niet op school als het carnaval is.
Als je als 13-jarige een keer iemand op z'n bek ramt die keer op keer loopt te treiteren en die je helemaal zat bent dan mag je ook hopen dat dat niet op het schoolplein gebeurt, want dan zit je al bij jeugdzorg, want je bent een potentieel gevaar.
Klopt, de helft van de "problemen" is IMHO niet eens een probleem, maar ze maken er gewoon een probleem van.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Sjezus dan zijn ze behoorlijk doorgeschoten. Geen wonder dat er tegenwoordig zoveel kinderen met "gedragsproblemen" zijn.
Dat verbaast me nou weer nietsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:32 schreef Copycat het volgende:
Als dat in mijn tijd zo was, dan zat ik al jaren heen en weer te wiegen in een isolatiecel.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:22 schreef remlof het volgende:
Zo, lekker uitgeslapen. Nu effe dingen doen en dan om half vijf het eerste lijsttrekkersdebat
Mij ook nietquote:
Dat is volgens mij de kern van het probleem. De ouders zijn veel te druk bezig met zichzelf.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, de helft van de "problemen" is IMHO niet eens een probleem, maar ze maken er gewoon een probleem van.
Het is natuurlijk ook een stuk makkelijker als jongentjes liever zitten te puniken dan een beetje een ruw spelletje spelen, want bij dat laatste heb je een stuk meer pleisters nodig...
Overigens ligt het volgens mij niet alleen aan de leerkrachten die geen tijd meer hebben voor dat soort dingen, maar ook aan de ouders die al in paniek raken als Storm, Bloem of Sem-Lucas een schaafwondje heeft.
Dat is natuurlijk ook lastig, in combinatie met hun drukke baan en het onderhouden van hun 50m² tuin bij hun huis met over-the-top-hypotheek, want nu moet Vlinder nog een tetanusprik ook, en dat kost weer een vrije dag.
Ben je ook al zwanger?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Thumbs up voor mezelf!
[ afbeelding ]
Gelukkig bestaan die mensen over een paar jaar in elk geval niet meerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:34 schreef remlof het volgende:
Ik ben één keer aangesproken door een oudere man, die het niet vond kunnen dat we soldaatje aan het spelen waren op straat. "Je kan wel merken dat jullie de oorlog niet hebben meegemaakt!!11!!"
Maar goed, dat was ook pas iets van een jaar of dertig na die oorlog
Doe's niet zo eng!quote:
Ik heb nog geen gekke dingen gehad met Oebeleboentoe. Ik draai het nu op alledrie m'n pc'squote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:44 schreef BONG4002 het volgende:
Overigens ben ik even Ubuntu af na een Kernel PanicDus voorlopig weer ff Vista
Ze zeggen dat je als moeder wel moét werken om kinderen te kunnen betalen...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de kern van het probleem. De ouders zijn veel te druk bezig met zichzelf.
Ok, mijn moeder werkte vroeger ook (als lerares) maar haar moeder (mijn oma) woonde bij ons in en die heeft een groot deel van de opvoeding van mijn broer en mij op zich genomen.
Hier ook niet, maar na het installeren van de Nvidia gesloten-driver en later het deinstallen ervan ging tijdens het boot proces de boel opslot, gevolg: knipperende caps-lock lamp wat mogelijk duidt op een panicquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nog geen gekke dingen gehad met Oebeleboentoe. Ik draai het nu op alledrie m'n pc's
Ah joh, dat zou zo gezellig zijn.... samen met Marrije en mijquote:
Oeh wat mooi... en wat kijkt moeders beschermendquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
In Blijdorp zijn tijgertjes geboren![]()
[ afbeelding ]
Top dat het goed gaat!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah joh, dat zou zo gezellig zijn.... samen met Marrije en mij![]()
Ik had dinsdag wel een hele gave echo trouwens.... op advies van Marrije, want ik zat een beetje te sippen en me zorgen te maken, dus toen Marrije vroeg waarom ik dan geen pretecho paniekecho liet doen wist ik niets anders te bedenken dan dat ik wat dat betreft nog ergens in het begin van de jaren 90 zit....
Was een mooi gezicht; hij/zij zette zich als een zwemmer die de rugslag gaat doen af tegen de vruchtzak
[ afbeelding ]
LOL, Philips was het merk van het echo-apparaat, en Baby's world is de naam van het bedrijf waar de echo gedaan is.quote:
Ja dat was heel goed, hartslag van 162 en bijna 5,2 cm groot... maar gezien we inmiddels weer 3 dagen verder zijn zal het nu wel ruim voorbij de 5,5 cm zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Top dat het goed gaat!![]()
Tenminste, ik neem aan dat dat goed is
Flauw hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:59 schreef Leandra het volgende:
Mijn naam stond er ook nog maar die heb ik uiteraard weggetoverd
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je als moeder wel moét werken om kinderen te kunnen betalen...
Vraag me wel eens af in hoeverre dat echt nodig is, als je partner nog bij je is dan.
Da's ook altijd nog afwachten tegenwoordig
Die uk van jou poseert gewoonquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had dinsdag wel een hele gave echo trouwens.... op advies van Marrije, want ik zat een beetje te sippen en me zorgen te maken, dus toen Marrije vroeg waarom ik dan geen pretecho paniekecho liet doen wist ik niets anders te bedenken dan dat ik wat dat betreft nog ergens in het begin van de jaren 90 zit....
Was een mooi gezicht; hij/zij zette zich als een zwemmer die de rugslag gaat doen af tegen de vruchtzak
[ afbeelding ]
Mên, als het een echo van het ziekenhuis is dan haal ik zelfs m'n patiëntnummer weg voor ik m uploadquote:
Nou erger nog: na het afzetten voor de rugslag (en hem dan echt zien gaan hè) gingen de armpjes zelfs omhoog toen hij weer door de beentjes gezakt wasquote:
Dan moet je maar geen kinderen nemen.quote:
oh wat leuk leandraquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oooow, mag ik hem hebben?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Straks kijkt ie bloedchagrijning, dat wil je heul niet zien.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat leuk leandrawist je ook dat ze tegenwoordig 3d echo`s maken, kost ongeveer 125 euro, maar daar zie je zo duidelijk hoe het er echt uitziet, met uitdrukkingen enzo.
Ja ik weet het, die heb ik ook nog wel in de planning, maar dat duurt nog even, 11 weken is een beetje vroeg, dus dat wordt wat later.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat leuk leandrawist je ook dat ze tegenwoordig 3d echo`s maken, kost ongeveer 125 euro, maar daar zie je zo duidelijk hoe het er echt uitziet, met uitdrukkingen enzo.
Nou... als je zo'n 3D echo niet al te vroeg doet (dus in het laatste trimester) dan lijkt het vaak wel, dochtertje van een vriendin was na haar geboorte ook gewoon herkenbaar van de 3D echoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Straks kijkt ie bloedchagrijning, dat wil je heul niet zien.
Om te zien wat het wordt natuurlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik weet het, die heb ik ook nog wel in de planning, maar dat duurt nog even, 11 weken is een beetje vroeg, dus dat wordt wat later.
En zoonlief wil dan heel erg graag mee
Nee sorry... ik hou m zelf, ik heb ook zeeën van tijdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Oooow, mag ik hem hebben?
Ik heb de tijd om hele middagen tetanusspuiten te laten zetten. Zeeën van tijd zelfs.
Zoveel tijd dat ik nodig eens aan het werk moet want Vlinder en Puk zijn me zat.
Ah nee, wat een humpie.
ja heb het van 2 nichtjes gezien, en jammer in mijn tijd ( wat klink ik oud ppffttt maar ben het niet) waren er zulke dingen nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... als je zo'n 3D echo niet al te vroeg doet (dus in het laatste trimester) dan lijkt het vaak wel, dochtertje van een vriendin was na haar geboorte ook gewoon herkenbaar van de 3D echo
Collega van me is vorige week met zwangerschapsverlof gegaan en zette een echofoto van haar ongeboren kindje op ons intranet. Die keek me toch een partij boos, a la:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Straks kijkt ie bloedchagrijning, dat wil je heul niet zien.
Ja ook dat, ik ben hier gewoon overruled....quote:
hahaha doe je gewoon straks je ogen dicht en oordopjes in als ze met dat ding over je buik scrollen dan weten hun wel wat het wordt en voor jou nog steeds een verrassingquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ook dat, ik ben hier gewoon overruled....
Ik hoef het niet te weten maar de heren wel, en tegen zowel m'n Lief als m'n zoon kan ik niet op natuurlijk
Websterquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Collega van me is vorige week met zwangerschapsverlof gegaan en zette een echofoto van haar ongeboren kindje op ons intranet. Die keek me toch een partij boos, a la:
[ afbeelding ]
What you talkin' 'bout, Willis?quote:
Nou, ik voel me net zo oud hoor, zelfs nu ik er zelf (weer) middenin zit.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja heb het van 2 nichtjes gezien, en jammer in mijn tijd ( wat klink ik oud ppffttt maar ben het niet) waren er zulke dingen niet
Owquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
What you talkin' 'bout, Willis?
Arnold van Diff'rent Strokes.
Hij begint oud te worden... geeft verder niet, maar dat zijn dan van die kleinigheidjes hèquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
What you talkin' 'bout, Willis?
Arnold van Diff'rent Strokes.
Je hoeft het niet te weten als in "Ik wil het niet weten" of als in "Het maakt mij niet uit"?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ook dat, ik ben hier gewoon overruled....
Ik hoef het niet te weten maar de heren wel, en tegen zowel m'n Lief als m'n zoon kan ik niet op natuurlijk
Beetje beiden, het maakt me niet uit wat het wordt, en ik vind het niet noodzakelijk dat ik op voorhand weet wat het wordt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te weten als in "Ik wil het niet weten" of als in "Het maakt mij niet uit"?
Tja er zit niets anders op, meeste stemmen gelden.
En eigenlijk is het ook best wel heel leuk om te weten wat het gaat worden
Schnitzeltjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Goedemiddag stel debielen.
Cc, gefeliciteerd met je zwangerschapIk hoop dat het een tweeling is
Dank je! Ik hoop dat ze nog vaak mogen masturberen!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Cc, gefeliciteerd met je zwangerschapIk hoop dat het een tweeling is
Samen? Tegelijkertijd? In de klas??quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je! Ik hoop dat ze nog vaak mogen masturberen!
Euh...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je! Ik hoop dat ze nog vaak mogen masturberen!
WAT!?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Samen? Tegelijkertijd? In de klas??
OMG.... als de juf daar maar mee om kan gaan
Dat doe ik niet meer aangezien jullie het meestal hebben over welke supermarkt de meest verse producten heeft of welke bakker een lange rij heeft staan.quote:
En dan op een koekje!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:34 schreef Leandra het volgende:
Samen? Tegelijkertijd? In de klas??
OMG.... als de juf daar maar mee om kan gaan
Je moet idd wel even leren kijken... plus dat het allemaal nogal snel verandert de eerste weken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:39 schreef hondjes het volgende:
Maar voor een leek is het wel moeilijk te zien...de echo...
In ieder geval,,de dokter zag 3 streepjes,,dus denkt dat het een meisje wordt...
Zag het hoofdje en duidelijk de ruggegraat....en handjes en voetjes...
En plein public?? Kijk je uit dat de verbalisant er niet over gaat Twitteren?!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga wel even wat voor mezelf doen...
Doe er wat leuks mee, zou ik zeggen.
ah! Zo even binnen kijken. Foon wil hem niet afspelen. Ik kon wel even zien wat het laatste filmpje was die is bekeken op dit ding: vertongen/kakkerlakkenquote:
Ja deze was nóg stommerder!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:50 schreef Noek het volgende:
Haha, deze kon ik wel zien. Nah und, oh la la.
Ze heeft wel meer aan, daar in bad.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:57 schreef Copycat het volgende:
En allemaal met onderbroeken aan. Niks nakend.
Ik heb geklikt ... maar ook redelijk snel weer weggeklikt.quote:
Goed, bijgelezenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
En plein public?? Kijk je uit dat de verbalisant er niet over gaat Twitteren?!
Ik vind jou ook wel leuk.quote:
Vakantiequote:
Je hebt gelijk, ze hadden Giel Beelen ook gelijk permanent in een straight jacket moeten stoppen nadat hij zijn broek liet zakken op een podium.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, bijgelezen
Dus er zijn hier serieus mensen die denken dat twee jongens die in een klaslokaal hun lul uit hun broek halen en even lekker gaan zitten rukken niet meteen een enkeltje shrink zouden moeten krijgen?
Wil je godverdomme even normaal doen? Ik dacht dat jij een soort van intelligent was? Jij denkt dat naakt op een podium gaan staan hetzelfde is als samen gaan zitten rukken in een klaslokaal?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ze hadden Giel Beelen ook gelijk permanent in een straight jacket moeten stoppen nadat hij zijn broek liet zakken op een podium.
Als dat alleen een kwajongensstreek was, dan was het idd van dezelfde orde...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je godverdomme even normaal doen? Ik dacht dat jij een soort van intelligent was? Jij denkt dat naakt op een podium gaan staan hetzelfde is als samen gaan zitten rukken in een klaslokaal?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Wil je godverdomme even normaal doen? Ik dacht dat jij een soort van intelligent was? Jij denkt dat naakt op een podium gaan staan hetzelfde is als samen gaan zitten rukken in een klaslokaal?
Waar is de overdreven hysterie? Die gasten worden onderzocht, als er niets aan de hand is is er niets aan de hand, als ze de psychiater verkrachten krijgen ze een half uur cel en 20 minuten tbs en mogen ze daarna waarschijnlijk op een kleuterschool werken, Nederland kennende.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Hebben ze je in je eer aangetast? Overdreven hysterie was het, is het en blijft het.
Dus dat doet Duitsland met je.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar is de overdreven hysterie? Die gasten worden onderzocht, als er niets aan de hand is is er niets aan de hand, als ze de psychiater verkrachten krijgen ze een half uur cel en 20 minuten tbs en mogen ze daarna waarschijnlijk op een kleuterschool werken, Nederland kennende.
Jij hebt een koter rondlopen toch? Hoe zou jij reageren als de juf belt om te vertellen dat hij klasgenootje Evelientje op haar achterhoofdje heeft gekwakt?quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt een koter rondlopen toch? Hoe zou jij reageren als de juf belt om te vertellen dat hij klasgenootje Evelientje op haar achterhoofd heeft gekwakt?
Rightquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hij er wel héél vroeg bij is en dat Evelientje er dan maar niet zo geil bij had moeten lopen met d'r kleutergleuf.
Ik refereerde naar je imo overtrokken felle reactie op Leandra.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom zou ik nou weer in mijn eer zijn aangetast alleen maar omdat ik een andere mening heb over wildrukkers dan jij? Over "overdrijven" gesproken
Reageer niet zo overdreven hysterisch zeg.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik refereerde naar je imo overtrokken felle reactie op Leandra.
en als ik de moeder van Evelientje was had ik je met je neus in dat kwakkie gedouwdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hij er wel héél vroeg bij is en dat Evelientje er dan maar niet zo geil bij had moeten lopen met d'r kleutergleuf.
18 weken.....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet idd wel even leren kijken... plus dat het allemaal nogal snel verandert de eerste weken.
Hoeveel weken is je dochter nu?
Ruttequote:CDA-lijsttrekker Jan Peter Balkenende accepteert geen aanpassingen aan de hypotheekrenteaftrek.
Hij beschouwt dat als een breekpunt in de mogelijke onderhandelingen over een nieuw kabinet. Balkenende zei dat vrijdag tijdens het NOS-lijsttrekkersdebat op Radio 1.
Balkenende daagde VVD-leider Mark Rutte uit om de hypotheekrente ook tot breekpunt te benoemen. Die ging daar niet op in. "Wij komen onze afspraken met de kiezer na", zei Rutte. "Dit soort misplaatste stoerheid hebben wij niet nodig."
Ah lekker, op z'n hondjes.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
en als ik de moeder van Evelientje was had ik je met je neus in dat kwakkie gedouwd
Die heeft Geschiedenis gestudeerd toch? Dan kan het vast nooit veel soeps zijn!quote:
Doet hondjes het op zijn hondjes? Heb je een natte snuit? Heb je opstaande of hangende oren of van elk één?quote:
oh mijn God....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doet hondjes het op zijn hondjes? Heb je een natte snuit? Heb je opstaande of hangende oren of van elk één?
Fann factor is rete lol...quote:
Gezellig!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann factor is rete lol...
[ afbeelding ]
En herself als zoals altijd voluit op de picVoor Coos speciaal de voorkant van Fann
![]()
[ afbeelding ]
quote:
annette !!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Drie keer raden wie hier vanmiddag voor de deur stond![]()
![]()
doen we ook, dank je wel LAY´Squote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoi Fanneke....genieten jullie maar lekker met zn 2en
Jaaaaaaaaa, ze kwam het blad ophalen (zei ze), maar het ligt hier nu nog steedsquote:
OMG Teun is voor gaasquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, ze kwam het blad ophalen (zei ze), maar het ligt hier nu nog steeds![]()
En ze vroeg of ik kinderen had. Ik zei dus "Ja, straks eentje van 15" en ze moest zo lief lachen![]()
(zij heeft een zoon van 15)
Die ogen......ik verdrink erin
Ik had er na twee dagen net weer een beetje uit mijn systeem, staat ze zomaar voor de deurquote:
oh wat leuk, ja dit wordt wel wat, als ze al na 2 dagen met een smoes dat blad op kwam halenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, ze kwam het blad ophalen (zei ze), maar het ligt hier nu nog steeds![]()
En ze vroeg of ik kinderen had. Ik zei dus "Ja, straks eentje van 15" en ze moest zo lief lachen![]()
(zij heeft een zoon van 15)
Die ogen......ik verdrink erin
Cool Joh.... Hakkenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had er na twee dagen net weer een beetje uit mijn systeem, staat ze zomaar voor de deur![]()
Ben ik weer helemaal van de wereld, de hele dag al.
Kut man een vegetarier. Op bokken met die trutquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zaten we net gezellig 20 minuten te babbelen, komt de eerste collega al aankachelen voor de BBQ van vanavond
Vegetariërquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut man een vegetarier. Op bokken met die trut
Ja uhhh vlees enzo.. Dan nodig je haar toch uitquote:
Ja, heb ik ook gedaan, ze had nachtdienstquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uhhh vlees enzo.. Dan nodig je haar toch uit
JAAHAAAAAAA...........................quote:
Maar neuken is neuken Teun daar heb je geen relatie voor nodig.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
@ Coos, ik ben natuurlijk niet mensenschuw, maar ik pas liever wat op met buren. Ik hou zo dichtbij de relatie beter ok en teveel contact doet vaker kwaad dan goed.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gedaan, ze had nachtdienst
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Fann haal die plaat eens voor je kop vandaan!!
Zorgcoördinator in een gekkenhuis hier en een tweede baan, acht nachten per maand nachtzuster in een verzorgingstehuis. Eén en ander om een beetje rond te kunnen komen, 't wonen is hier duur.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
apenstaartje Fann hier
Weer een verpleegdter???
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zorgcoördinator in een gekkenhuis hier en een tweede baan, acht nachten per maand nachtzuster in een verzorgingstehuis. Eén en ander om een beetje rond te kunnen komen, 't wonen is hier duur.
Dan kan ze jou wel hebben toch??quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
AH DAT KOMT WEL goed uit in een gekken huis
kan ze tenminste met je omgaan
Ik heb niet zoveel (meer) met neuken Coos, dat is voor mij echt wel wat bijzaak. Neuken kan ik overal doen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar neuken is neuken Teun daar heb je geen relatie voor nodig.
Doe mij ook eens dat drankjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
apenstaartje Fann hier
Weer een verpleegdter???
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
AH DAT KOMT WEL goed uit in een gekken huis
kan ze tenminste met je omgaan
Dan lul je d'r maar klaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel (meer) met neuken Coos, dat is voor mij echt wel wat bijzaak. Neuken kan ik overal doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |