Heb je ze al doorgelezen Remlof?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik wil zaterdagavond best langskomen
Alleen de pdf vanmiddag even snel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je ze al doorgelezen Remlof?
http://www.cpb.nl/nl/pub/cpbreeksen/bijzonder/85/
Ik ga er helaas weinig van merken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:15 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Het lijkt weer geweldig weer te gaan worden.
Ik ook hoor, zit de hele dag in het duffe kantoorpand waar niet eens een raampje open kan.quote:
God wat een vreugde.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, zit de hele dag in het duffe kantoorpand waar niet eens een raampje open kan.
Dus ben ik blij voor de mensen die er wel van kunnen genieten.
nou, ik heb hem niet. en ook een goedenmorgenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, en woar's die zon nou geble'em daan!
mogguh Meertjequote:
goedenmorgen Cc, dus jij hebt wel zonquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:26 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen op deze heerlijke zonnige dag.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:44 schreef Copycat het volgende:
Ik stond met zon op en nu schijnt ie nog steeds. Paar collega's hebben zelfs rechtsomkeer gemaakt om thuis van het weer te genieten. Het is dat ik een beetje zuinig moet zijn met mijn dagen ...
Zondag is het helemaal een stralende dag met 23 graden. Mijn hangmat maakt zich op voor de ontvangst van mijn luie lijf.
Boek, muziekje op de oren en negen van de tien keer sluiten mijn ogen zich vervolgens vanzelfquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:46 schreef Toverheks het volgende:
hahaa oh wat leuk een hangmat, neem je goed boek de hangmat mee of ga je alleen maar luieren met je ogen dicht.
http://www.nederland.fm/ de mijne doet het wel, staat 538 op.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Boek, muziekje op de oren en negen van de tien keer sluiten mijn ogen zich vervolgens vanzelf.
Niks doezelt zo relaxed als een hangmat.
En waarom doet mijn internetradio het niet???
Lieve Marianne is leuk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://www.nederland.fm/ de mijne doet het wel, staat 538 op.
Er zijn er ook die iedere keer mijn telefoonnummer draaien, ik kan zo niet lekker relaxt naar het weekend toe werkenquote:
quote:Leerlingen betrapt op masturberen in klaslokaal
ROTTERDAM - Twee leerlingen van een middelbare school in Rotterdam-West zijn geschorst nadat ze waren betrapt op het masturberen achter in een volle klas. Dat meldt het AD vandaag. De buurtagent van de wijk Tussendijken-Oost maakte de schorsing deze week op Twitter bekend.
De twee jongens mogen inmiddels niet meer terug komen op de school en zijn in een opvangtraject geplaatst. De tieners worden behandeld door een psychiatrische instelling. De afdeling zedenzaken van de politie heeft de zaak in behandeling.
Het bericht is volgens de politie naar buiten gebracht om te laten zien dat grensoverschrijdend gedrag op scholen niet wordt geaccepteerd. Om de betreffende school niet in diskrediet te brengen, wordt de naam geheim gehouden. De twitterende agent was volgens de politie een proef.
bron
Denk dat de insteek is dat ze willen voorkomen dat deze jongelui als ze ouder worden verder gaan dan masturberen in het openbaar. Wellicht wordt het gezien als verschijnselen van toekomstig misbruik. Ik vind het eerlijk gezegd wel prima dat ze zo aangepakt worden. Maarja, wie ben ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:52 schreef Gert het volgende:
Dit dan![]()
[..]
En dieis niet vanwege dat sjorren. Ja da's knap achterlijk natuurlijk om te doen. Maar ik bedoel: psychiátrische behandeling?! Doe effe normaal zeg. En een agent die dit op twtter zet, terwijl de "afdeling zedenzaken" dit "in behandeling heeft". Echt van de pot GERUKT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |