Hubba hubbaquote:
Ja, wes de groot.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik wacht dus nog steeds op meer pics. is het nog steeds niemand gelukt om vrienden met haar te worden op hyves?
Wat?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:18 schreef liess023 het volgende:
stelletje zielige mensen! kijk naar jullie eigen kop en bemoei je met je eigen leven =)
Ben jij toevallig dat meisje waar het in dit topic over gaat?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:25 schreef liess023 het volgende:
waarom ben jij zo triest? ik reageer omdat hier gewoon trieste mensen op reageren die jaloers zijn op haar uiterlijken die zelf geen leven hebben... dus daarom!
Mam, flikker nou eens op van Fok!.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:32 schreef liess023 het volgende:
hahaha nee ik ben niet dat meisje waar het topic over gaat ik ben haar beste vriendinen zij wil echt niet met jou naar bed geloof mij
royal sadness is deze postquote:Op maandag 7 februari 2011 12:32 schreef liess023 het volgende:
hahaha nee ik ben niet dat meisje waar het topic over gaat ik ben haar beste vriendinen zij wil echt niet met jou naar bed geloof mij
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:32 schreef liess023 het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:32 schreef liess023 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |