Cool. Dan sponsor je mijn fotografische uitgavenquote:
En we juichen nog even voor hobbs die een huis heeft gekochtquote:We hadden tiramisu gemaakt en een nieuweling mocht op een stoel gaan zitten. Toen kwam Herman Koch en die legde wat Jiskefet spelletjes uit. Lein en ik moesten toen de tiramisu op het hoofd van een nieuwe omkiepen en Kaas moest er een foto van maken
Succes alvastquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:29 schreef borisz het volgende:
Laatste puntjes op de I aan het zetten voor tentamen belastingrecht morgenochtend
Ik heb vandaag Arenden zien vliegenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgens mij hoorde ik een Gierzwaluw over vliegen.
zomers geluidje
Mooi hequote:Op donderdag 20 mei 2010 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Arenden zien vliegenWat zijn dat een megamooie vogels zeg
En groot
Zo'n visarend is echt een bakbeest
Jaquote:
Ja die kleintjes vliegen hier ook, en ook altijd iig 1 vleermuisquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Mooi he
Wij hebben hier 's avonds vaak heel veel kleine zwaluwtjes en vleermuizen vliegen![]()
Gaaf!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaZodra die foto's klaar zijn laat ik wel wat zien
Maar ik heb dus ook zo'n foto van vanmiddag
GEbruik jij gewoon een beetje mijn avatar om dit te doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
goede deal!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
heb als t goed is eenboek gescoord op MP voor 8euro ipv 25 voor studie/scripti, binnenkort afhalen hier in Utrecht
Nicequote:Op donderdag 20 mei 2010 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
heb als t goed is eenboek gescoord op MP voor 8euro ipv 25 voor studie/scripti, binnenkort afhalen hier in Utrecht
Wat ben je toch kattig tegen me de laatste tijdquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GEbruik jij gewoon een beetje mijn avatar om dit te doenIk eis schadevergoeding
als het goed is heeft cybermans een foto van 1 schaal van t eten, hij vond het bloemetje dat ze van de peper gemaakt hadden zo leukquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
Wat hebben jullie uiteindelijk gegeten gister en zijn daar foto's van?
ik vond die idd erg leuk gedaan, maar te pittig om in mijn revers van mijn jasje te stekenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als het goed is heeft cybermans een foto van 1 schaal van t eten, hij vond het bloemetje dat ze van de peper gemaakt hadden zo leuk
Sorryquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat ben je toch kattig tegen me de laatste tijd![]()
Dat klinkt heul niet slecht en redelijk betaalbaar zo te zienquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
en we hadden:
THAISE RIJSTTAFEL
MENU 2
Voorgerecht
POH PIA THOD
Gebakken Thaise loempiaatjes
Soep
TOM KHAA KAI
Kippensoep met kokos en laos
Hoofdgerecht
PHAD PHAK
Gebakken gemengde groenten
KAI PHAD NAM MAN HOOI
Gebakken kip met oestersaus
KAENG PHED NEUA ****![]()
![]()
![]()
Rode curry met rundvlees, kokos, kouseband en bamboescheuten
KHAAW SUAY
Witte rijst
Nagerecht
KHANOM THAI
Thais dessert
KAAFAE / TJAA
Koffie / thee
Daar hou je toch stiekem van, sonnie?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat ben je toch kattig tegen me de laatste tijd![]()
Omnomquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
en we hadden:
THAISE RIJSTTAFEL
MENU 2
Voorgerecht
POH PIA THOD
Gebakken Thaise loempiaatjes
Soep
TOM KHAA KAI
Kippensoep met kokos en laos
Hoofdgerecht
PHAD PHAK
Gebakken gemengde groenten
KAI PHAD NAM MAN HOOI
Gebakken kip met oestersaus
KAENG PHED NEUA ****![]()
![]()
![]()
Rode curry met rundvlees, kokos, kouseband en bamboescheuten
KHAAW SUAY
Witte rijst
Nagerecht
KHANOM THAI
Thais dessert
KAAFAE / TJAA
Koffie / thee met een stukje spekkoek
Ohja?? Bij welke letter hoort dat dan??quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar hou je toch stiekem van, sonnie?
Nergens voor nodig hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo ver ik weet wordt ik er alleen maar onzeker van eigenlijk
Het is toch fijn om je te kunnen blootgeven aan iets moois?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja?? Bij welke letter hoort dat dan??![]()
Zo ver ik weet wordt ik er alleen maar onzeker van eigenlijk
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is toch fijn om je te kunnen blootgeven aan iets moois?
dat stelde geen reet voor dan weerquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waar bestond dat toetje uit?? Ziet er goed uit verder
Sunny kan niet meer spellen als haar gezicht bloostquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
sunny dat wordT ik was een grapje he? toch?
sttt.. zit te kijken of Steer er weer een lullige opmerking over maaktquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
sunny dat wordT ik was een grapje he? toch?
Wehehe beetje jammer dan ja.. De rest lijkt me een stuk Thaiserquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat stelde geen reet voor dan weerbolletje vanilleijs, Lychees en slagroom
En, gezien?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
sttt.. zit te kijken of Steer er weer een lullige opmerking over maakt![]()
Niet echt, maar leg gerust uit hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat weet je zelf toch wel te bedenken?
maar we kregen dus bij de koffie wel weer een stukje spekkoekquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wehehe beetje jammer dan ja.. De rest lijkt me een stuk Thaiser
Ik dacht altijd dat spekkoek typisch Indonesisch was..quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar we kregen dus bij de koffie wel weer een stukje spekkoekach ik vond het wel geslaagd verder, eten was goed en goede prijs
Is het ook. Uitgevonden door de Nederlanders in de koloniale tijd zelfs, volgens mij.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik dacht altijd dat spekkoek typisch Indonesisch was..
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:16 schreef LieLie het volgende:
En nu ben ik chagrijnig, want het voelt alsof ik voor niks aan het afvallen ben en dat er niks gebeurd en dat ik altijd zo blijf en ik wil leuke kleren kopen maar dat lukt niet en het zit niet leuk en niet mooi.
Grmbl![]()
Dus ik denk dat ik zo maar een boek ga lezen in bed
Prijs was zeker goed, maar gezelschap veel beterquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar we kregen dus bij de koffie wel weer een stukje spekkoekach ik vond het wel geslaagd verder, eten was goed en goede prijs
Schots?? Australisch?? Moet je wel ff naar Alkmaar, daar zitten ze nagenoeg naast elkaar (als die Aussie nog bestaat tenminste..)quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef cybermans het volgende:
Die KAENG PHED NEUA **** was iets pittiger dan ik gewend was maar nog steeds goed te doen
Nu eens verzinnen welk land als volgende is
reeds gehad:
Mexicaan
Italiaan (Pizza's en pasta's maar niet echt de andere dingen)
Portugees
Thai
Ah kijk, zo iets stond me ook bijquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Is het ook. Uitgevonden door de Nederlanders in de koloniale tijd zelfs, volgens mij.
zullen ze vast in Amsterdam ook wel hebbenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Schots?? Australisch?? Moet je wel ff naar Alkmaar, daar zitten ze nagenoeg naast elkaar (als die Aussie nog bestaat tenminste..)![]()
Maar ook Afrikaans schijnt een belevenis te zijn.
Probeer eens een echt goed Indonesisch restaurant of een Japanner.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef cybermans het volgende:
Die KAENG PHED NEUA **** was iets pittiger dan ik gewend was maar nog steeds goed te doen
reeds gehad:
Mexicaan
Portugees
Thai
Marrokaans?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef cybermans het volgende:
reeds gehad:
Mexicaan
Portugees
Thai
Indier
Nou.. Schotten zijn dun gezaaid in NL hoor. Aussies zou ik een grotere kans gevenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
zullen ze vast in Amsterdam ook wel hebben
Oh nou, er is er wel een in A'dam, maar zo goed als de Hielander kan die gewoon niet zijnquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. Schotten zijn dun gezaaid in NL hoor. Aussies zou ik een grotere kans geven
Ik mis iets, of is dat ook de bedoelingquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is toch fijn om je te kunnen blootgeven aan iets moois?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:18 schreef cybermans het volgende:
[..]
Prijs was zeker goed, maar gezelschap veel beter![]()
probeer eens een griek of een joegoslav.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef cybermans het volgende:
reeds gehad:
Mexicaan
Portugees
Thai
Indier
Ja, maar omdat ik dus van die onmogelijke vormen heb. Als een broek goed zit bij m'n bovenbenen kan ik er bij m'n middel bijna twee keer in. Dus ik kan bijna nooit iets vinden, en ik wil ook niet een te dure broek, want ik wil gewoon afvallen en dan is het zondequote:Op donderdag 20 mei 2010 22:24 schreef ColdFeet het volgende:
Och LieLie, dat staat toch los van elkaar? Want je eigen broeken slobberden. Dat in de winkels in je dorp/stad niets is wat mooi zit heeft er vast meer mee te maken dat jouw vormen en die van de betreffende merken niet overeen komen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh nou, er is er wel een in A'dam, maar zo goed als de Hielander kan die gewoon niet zijnDie is landelijk beroemd namelijk, dankzij Wally's geweldige keuken EN whiskeyverzameling
![]()
Toffe gast is dat
Denk dat je ongeveer dezelfde vormen als CF hebt / hadquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar omdat ik dus van die onmogelijke vormen heb. Als een broek goed zit bij m'n bovenbenen kan ik er bij m'n middel bijna twee keer in. Dus ik kan bijna nooit iets vinden, en ik wil ook niet een te dure broek, want ik wil gewoon afvallen en dan is het zondeEn dan voel ik me zo'n dikke gans als ik daar loop.
Ik ben (nog) niet geschikt voor winkelen
Eerst in crypto's ouwehoeren en er dan vandoor gaanquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:28 schreef cybermans het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
schots is whisky zonder E
barbaar!
Yank reeds gedaan:quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:25 schreef z80 het volgende:
[..]
probeer eens een griek of een joegoslav.
of voor de snelle hap een Amerikaan
Argentijnquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef cybermans het volgende:
reeds gehad:
Mexicaan
Portugees
Thai
Indier
wanneer gaan we?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:25 schreef cybermans het volgende:
[..]
http://www.iens.nl/restaurant/27311/amsterdam-brasserie-mauresque
ziet er goed uit
website is nog weinig soeps... maar second hand ervaringen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier: http://www.restaurant-saffraan.nl/ wil ik nog eens naartoe
Ja maar weet je, dat dikke-gansgevoel, dat is algemeen des vrouws en totaal onafhankelijk van je gewicht. Wel afhankelijk van pashokjes, trouwens. Met van dat nare TL-lichtquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar omdat ik dus van die onmogelijke vormen heb. Als een broek goed zit bij m'n bovenbenen kan ik er bij m'n middel bijna twee keer in. Dus ik kan bijna nooit iets vinden, en ik wil ook niet een te dure broek, want ik wil gewoon afvallen en dan is het zondeEn dan voel ik me zo'n dikke gans als ik daar loop.
dat heb ik ook, ik dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
een mixed gril is gewoon een bak vlees, niet echt speciaal.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:30 schreef cybermans het volgende:
[..]
Yank reeds gedaan:
http://www.scotchandsirloin.net/
Joegoslaaf is ook wel een idee en griek heb ik wel eens een mixed grilletje van gehad maar die was niet zo denderen
* Sunnythesun steekt vinger opquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat heb ik ook, ik dacht dat ik de enige was
ik moet volgende week elke avond werken zo'n beetjequote:Op donderdag 20 mei 2010 22:34 schreef cybermans het volgende:
[..]
woensdag dan? ga ik donderdag wel nieuw pak scoren enzo
Ja, was hier nog geen paar uur op het forum en ik had al een stalker.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoi Cassiema. Had nog niet naar je gezwaaid geloof ik![]()
en wie is 'ie'? Ging dat over dat aandachthoereren??
Vaag.. Nou ja, volgens mij issie weg, en als ie terug komt sturen we er gewoon wat van onze lieftallige modderetertjes op afquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:39 schreef Cassima het volgende:
[..]
Ja, was hier nog geen paar uur op het forum en ik had al een stalker.
denk dat je recordhoudster bentquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:39 schreef Cassima het volgende:
[..]
Ja, was hier nog geen paar uur op het forum en ik had al een stalker.
misschien welquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar weet je, dat dikke-gansgevoel, dat is algemeen des vrouws en totaal onafhankelijk van je gewicht. Wel afhankelijk van pashokjes, trouwens. Met van dat nare TL-lichtwaarbij je ieder putje en striempje ziet. En liefst je sokken nog aanhebt als je een rokje gaat passen. Of een goot van 5 cm hebt achteraan een broek. Of een broek waar je spaarzame buikvet precies overheen rolt.
Maar echt, als je het objectief bekijkt, valt het reuze mee.
Awww, dank je.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vaag.. Nou ja, volgens mij issie weg, en als ie terug komt sturen we er gewoon wat van onze lieftallige modderetertjes op af![]()
Al een tijdje niet meer. hoezo?quote:
Ja, ik vind het ook wel een beetje raar eigenlijk. Ben wel benieuwd of het iemand is die ik ken ofzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:41 schreef cybermans het volgende:
[..]
denk dat je recordhoudster bent
snelst een stalker oplopen
het is voor haar vroeg in de ochtend.quote:
Oh sorry, je hebt mijn introductie gemist, my bad. Ik woon aan de andere kant van de wereld, dus het is ochtend hier.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:44 schreef Cassima het volgende:
[..]
Oh sorry, je hebt mijn introductie gemist, my bad. Ik woon aan de andere kant van de wereld, dus het is ochtend hier.
vooral na het uitgaan zeker.quote:
precies. Heb ik ook hoor, vooral bij Hunkemoller met die vreselijke lampen. Dan zie ik me daar toch een lelijk lijf staan. Terwijl ik qua maatje echt niet mag klagen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar weet je, dat dikke-gansgevoel, dat is algemeen des vrouws en totaal onafhankelijk van je gewicht. Wel afhankelijk van pashokjes, trouwens. Met van dat nare TL-lichtwaarbij je ieder putje en striempje ziet. En liefst je sokken nog aanhebt als je een rokje gaat passen. Of een goot van 5 cm hebt achteraan een broek. Of een broek waar je spaarzame buikvet precies overheen rolt.
Maar echt, als je het objectief bekijkt, valt het reuze mee.
ja wel hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:46 schreef Cassima het volgende:
Nieuw-Zeeland. Dat land met al die schapen. (jammer, geen schaap-smilie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:52 schreef cybermans het volgende:
[..]
ja wel hoor
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
afgezien van dat ik straks mn spaargeld kwijt ben gaat het best redelijk. Met jou? Ik kom net terug van clip en schadeformulieren invullenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:53 schreef Laydina het volgende:
FF hoe gaat ie?
hi Cyber! Werd als laatste (tegen de avond) opgenomen. Jacuzzi was lekker, eruit niet meer haha. Oh eettip: Koreaansquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:55 schreef cybermans het volgende:
FF hoe was het vandaag gezelly in het bubbelbad?
dat had ik gelezen jahquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
afgezien van dat ik straks mn spaargeld kwijt ben gaat het best redelijk. Met jou? Ik kom net terug van clip en schadeformulieren invullen
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
afgezien van dat ik straks mn spaargeld kwijt ben gaat het best redelijk. Met jou? Ik kom net terug van clip en schadeformulieren invullen
Whut? Vertel eens? Ik heb niet bijgelezen (moest nog even knuffelen met Kaas na m'n werk). Auto in de kreukels gereden?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ja klopt, aanrijding omdat de 2e auto voor me net na het groene stoplicht keihard op zn rem ging staan... auto te oud voor allrisk verzekering, schade te veel en te duur, dus wordt gauw kijken naar een nieuw auto'tje. mijn oude kleine vond ik geweldig, reed nog als nieuw en met zijn 10 jaar nu 60.000km op de tellerquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Whut? Vertel eens? Ik heb niet bijgelezen (moest nog even knuffelen met Kaas na m'n werk). Auto in de kreukels gereden?
was ff tandenpoetsen en make up afvegen sorryquote:
jeeeequote:Op donderdag 20 mei 2010 23:27 schreef Den_Haag het volgende:
Oefenwedstrijd tegen de Slovenen dik gewonnen en weer terug uit Duitslandvoor FF
quote:
ja vertel ik las iets. hoe kom je aan een circusact? wat was het en waarvoor?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:30 schreef Laydina het volgende:
Ik heb trouwens vandaag de dvd van onze circusact gezien. Gelukkig haast niet tot niet in beeld geweest
Een bedrijfsfeestje (4 jarig bestaan). Moesten we eerst oefenen en daarna iets opvoeren (ik deed 1 wielerfietsenquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja vertel ik las iets. hoe kom je aan een circusact? wat was het en waarvoor?
Allemaal bekend terrein in onze buurt dus.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
was ff tandenpoetsen en make up afvegen sorry![]()
bubbelbad in de achtertuin van een villa in Vijfhuizen (langs de grote weg, voor Haarlem). wat een mooie villa overigens poeh.. en iedereen die meedeed was ontzettend rijk, behalve ik.
eerste scene op het grasveld in de tuin opgenomen, gewoon zonnen.
tweede scene bij het meer op een zandstrandje in Spaarnwoude. zit bij een restaurant (Villa Westend).
derde scene deed ik niet mee (liften met de zanger in een cabrio)
vierde scene in het bubbelbad.
tussendoor moest ik nog een 'haarshot' doen ( = wapperen met mn haar haha) en een dansshot deed ik als enige. hele dag in bikini gelopen, had ik voor niks avondkleding bij me want ze zeiden dat we scenes gingen maken in avondkleding en alleen bubbelbad met bikini.
we kregen veel drank (wijn/cocktails) en iedere scene staan we weer met een drankje in onze handen te proosten en (ik nep- want ik drink niet) slokjes te nemen.
eniewee, benieuwd naar het resultaat. verwacht ajb geen hoogstaande track, want lijkt een beetje op Jannes.
Je moet toch ff teruglezen ivm mijn droomquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Whut? Vertel eens? Ik heb niet bijgelezen (moest nog even knuffelen met Kaas na m'n werk). Auto in de kreukels gereden?
sorry ik was in slaap gevallen. Grappig initiatief van het bedrijf, alleen zou toch blij/opgelucht zijn met maar 3 sec beeldquote:
als je t nog steeds kwijt wilt, mag ik ook pm? Ben benieuwd waarom je zo teleurgesteld bentquote:
ah jammer wist ik niet. Anders mochten jullie best kijken bij Westend naar de making of.. Alleen.. Neuh, dat is hartstikke saai. Oja, ik heb weer n nachtelijke onderbreking nu, slaap zo hopelijk nog verderquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Allemaal bekend terrein in onze buurt dus.
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
hehe wat komt dat slecht uit zeg zo op vrijdagquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:13 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Ik ben voor de verandering op tijd op kantoor
Om 11:00 uur weer naar huis
Ontstopper komt tussen 12:00 en 18:00
Uhuhquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:15 schreef cybermans het volgende:
[..]
hehe wat komt dat slecht uit zeg zo op vrijdag
had je toch een mooie reden om die calorie bommetjes borrelhapjes te laten staanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
UhuhGelukkig is er niet de kantoorborrel deze week
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:27 schreef cybermans het volgende:
[..]
had je toch een mooie reden om die calorie bommetjes borrelhapjes te laten staan
Werk dat energie oplevert? Kan datquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:33 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik betrap mezelf erop dat mijn werk me weer energie oplevert de laatste weken, ik heb mijn dip weer overwonnen geloof ikIk moet later naar bed omdat ik anders niet moe genoeg ben en ik ben gisteravond maar even een paar kilometer gaan hardlopen omdat de handbalwedstrijd niet doorging en ik echt even energie kwijt moest
Anders zit ik weer te stuiteren en wordt Son zenuwachtig
![]()
quote:
Je bent dus goed bezigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:39 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn werk levert zoveel energie op dat ik spontaan elke dag ga overwerken.
En nu heb ik naast een groot project nog eens 4 erbij gekregen. Wanneer kan ik mijzelf klonen?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In periodes dat ik er lol in heb absoluut. Helaas is dat nog een heel jaar zo en gaat het met pieken en dalen.
Niets doen is het vermoeiendste wat er is...quote:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:43 schreef Anthraxx het volgende:
Over het algemeen voelt het werken op zichzelf best goed. Bezig zijn met dingen waar je goed in bent (ooit van mijn hobby een beroep gemaakt) is echt heerlijk. Zeker nu ik in een heel klein bedrijf werk, merk je gewoon dat je veel meer vrijheid krijgt zonder je daarvoor eerst te moeten verantwoorden aan 10 projectleiders
.
En het helpt niet om te beslissen op wie je gaat stemmenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik zit net weer eens NU te kijken, maar wat is dat toch voor een moddergooien tussen al die partijen zegAlsof dat nou echt constructief is
Aaahquote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Steer, ik kom even terug op Nien Nunb (Return of the Jedi) (daarbij freecell, was het de aanval op Endor, niet op Yavin IV)
In de film zegt hij een tweetal zinnen, onverstaanbaar en zou Sullustaans moeten zijn, hij maakt tegenover Lando onder meer een opmerking over het jammen van hun verkeer en daarnaast en even later een opmerking over het schild wat maar niet verdwijnt (Waarop Lando reageert dat zijn vrienden daar mee bezig zijn en hij zich geen zorgen hoeft te maken).
Degene die de stem heeft ingesproken van Nien Nunb kwam uit Kenia en sprak de ene zin in Haya en de ander in Kikuyu, Keniaanse talen. 1 van de 2 zinnen betekende daadwerkelijk iets als "Er staan 100 olifanten op mijn voet te dansen"
Of zoals ik er vaak bij zeg: do as I say, not as I doquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:05 schreef Stereotomy het volgende:
Memo![]()
Laat die kerels toch.
Het is net puzzelen: is er iemand geïnteresseerd, dan is het waarschijnlijk een hork, is iemand leuk, is 'ie waarschijnlijk niet geïnteresseerd. Gewoon lekker je eigen ding doen, dan valt het een keertje wel allemaal in elkaar.
Als iedereen dat vond, dan bestond het woord hyprociet volgens mij nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:05 schreef TAV74 het volgende:
Of zoals ik er vaak bij zeg: do as I say, not as I do
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of zoals ik er vaak bij zeg: do as I say, not as I do
oei, dun huidje... maar ook al is de zon niet fel, dat kan juist erg gevaarlijk zijn omdat je denkt dat het niks is.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben trouwens gister verbrandEn zo fel was de zon niet voor mijn gevoel
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!!!![]()
even naar de dokter en vanmiddag naar de autodealer schade bespreken en gelijk maar nieuwe auto kijken..daarna als ik terug kom maar even van het zonnetje genieten
Nou ja...vooral mijn neus en gezichtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oei, dun huidje... maar ook al is de zon niet fel, dat kan juist erg gevaarlijk zijn omdat je denkt dat het niks is.
uit de wind (zat ik gisteren) was het behoorlijk warm al in bikini dus hij scheen aardig hoor!
Hier is het onbewolktquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:30 schreef DarkElf het volgende:
zonnetje is hier verdwenen jammer genoeg.
ongeveer zo?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja...vooral mijn neus en gezichtDus morgen en zondag maar een petje opzetten en factor 30 meenemen
hoe kan dat nouquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:35 schreef cybermans het volgende:
Hier zwaar bewolkt en vanmorgen ook nog eens donkere wolken
Yupquote:
wattes? grr daarvoor kom ik mn bed niet uitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:06 schreef TAV74 het volgende:
zeemist voorspelden ze toch in de kustprovincies?
gewoon blijven liggen!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wattes? grr daarvoor kom ik mn bed niet uit
Veel verder bij een kustprovincie vandaag als ik kan bijna niet in NL, toch bewolktquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:06 schreef TAV74 het volgende:
zeemist voorspelden ze toch in de kustprovincies?
En juist doordat je niks doet, krijg je allerlei leuke ideeën waarvoor je eigenlijk even de deur uit moetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:12 schreef Duderella het volgende:
Mogge liebchens!
Zeemist? Volgens mij ken ik dat uit Scheveningen. Hing in ons hele huisje een waas!![]()
Wij hebben gisterenavond de halve benedenverdieping leeggepakt, want de vloer-olie-man komt. Vanochtend nog voorbehandeld en nu maar wachten.
Vervelend altijd die dagen waarop 'mannetjes' komen. Je doet eigenlijk niks, en kan ook niet weg.
quote:
Nou, ik denk alleen maar aan het hele circus dat morgenochtend wéér moet plaatsvinden, omdat hij dan waarschijnlijk de andere helft van het huis komt doen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
En juist doordat je niks doet, krijg je allerlei leuke ideeën waarvoor je eigenlijk even de deur uit moet
Expres of per ongeluk?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:15 schreef Duderella het volgende:
We hebben gisterenavond de schemerlamp vernield namelijk.
katten voorzien van die ziekenhuis dingen die je om je schoenen heen doet?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, ik denk alleen maar aan het hele circus dat morgenochtend wéér moet plaatsvinden, omdat hij dan waarschijnlijk de andere helft van het huis komt doen.
O en ik denk aan kattenpootjes op een versgeoliede vloer, en hoe ik dat in hemelsnaam ga voorkomen.
Maar online shoppen kan wel even tussendoor misschien. We hebben gisterenavond de schemerlamp vernield namelijk.
leuk cabrio'tje?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!!!![]()
even naar de dokter en vanmiddag naar de autodealer schade bespreken en gelijk maar nieuwe auto kijken..daarna als ik terug kom maar even van het zonnetje genieten
snel verhuizen danquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:29 schreef MissHobje het volgende:
G'morgen![]()
zo hehe ben een beetje bijgelezenFF balen van je vroemvroem zeg
En lielie met dat shoppen begrijp ik jou ook heel goed!
leintjuh, morgen al vliegen?! geniet er maar lekker van.
En verder ga ik vanavond een flinke fles bubbels opentrekkenecht helemaal gaaf! heb lang weekend.. maandag een vroege dienst en dan de hele week vrij
met super leuke dingen
en oja ik ga de vervolg opleiding doen, start zaterdag vlg al
wtf
Per ongeluk! De huishoudtrap viel er tegenaan.quote:
Ja goed idee!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:21 schreef cybermans het volgende:
[..]
katten voorzien van die ziekenhuis dingen die je om je schoenen heen doet?
Jij bent vrolijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:29 schreef MissHobje het volgende:
G'morgen![]()
En verder ga ik vanavond een flinke fles bubbels opentrekkenecht helemaal gaaf! heb lang weekend.. maandag een vroege dienst en dan de hele week vrij
met super leuke dingen
wtf
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:29 schreef MissHobje het volgende:
G'morgen![]()
met super leuke dingen
wtf
Wat balen van die lampquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
Per ongeluk! De huishoudtrap viel er tegenaan.
Best jammer. Maar goed, nu maar iets nieuws uitzoeken.![]()
[..]
Ja goed idee!
@ Hobbel: Is de financiering van het huis rond?![]()
![]()
Maar niks-doen is soms wel erg nodigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:31 schreef SeaOfLove het volgende:
hoop dat je een leuk autootje kan vinden FF! de reden waarom is natuurlijk minder leukHier nu een niks-doe-dag en het werkt me behoorlijk op de zenuwen
Je krijgt volgend jaar een bulk geld terugquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat balen van die lamp! nouja iets leuks is ook altijd tof
En ja financiering is rond, gister is de bankgarantie gesteld![]()
Oh wel een dompertje, kreeg een mega tegenvaller van de belasting daar gaat mijn bank zeg maar
èn we hadden een spaardinges weet ik veel wat lopen wat niet vrijgemaakt kan worden! das wel erg jammer, maargoed dan maar ff een tijdje oude meuk meubels, bedoel eigenlijk ook best leuk hehe, wordt een nieuwe uitdaging om dus echt met minimaal budget te werk te gaan
Ongeluk bij een geluk. Dat is beter dan andersom. Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oh wel een dompertje, kreeg een mega tegenvaller van de belasting daar gaat mijn bank zeg maar
èn we hadden een spaardinges weet ik veel wat lopen wat niet vrijgemaakt kan worden! das wel erg jammer, maargoed dan maar ff een tijdje oude meuk meubels, bedoel eigenlijk ook best leuk hehe, wordt een nieuwe uitdaging om dus echt met minimaal budget te werk te gaan
bekijk het zo: als je eenmaal echt gesetteld bent dan pas krijg je een goed idee hoe je jullie huisje echt ingericht wilt hebben en tegen die tijd heb je weer geld om te kopen wat echt naar jullie zin isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
leuke vorm van sparen is dat inderdaad, was een mooi bedrag om in te zetten bij de aankoop van onze auto destijdsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je krijgt volgend jaar een bulk geld terugJe mag nl. allemaal extra dingen aftrekken als je een huis koopt
Kosten van de financiering en zo
Dus taxatiekosten, afsluitprovisie en meer van dat soort dingen. Misschien kun je toch die nieuwe bank kopen dan
heb je ook wel gelijk inquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Maar niks-doen is soms wel erg nodig
JA als dat voor mij geldt, heb al eens een huis gehad.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je krijgt volgend jaar een bulk geld terugJe mag nl. allemaal extra dingen aftrekken als je een huis koopt
Kosten van de financiering en zo
Dus taxatiekosten, afsluitprovisie en meer van dat soort dingen. Misschien kun je toch die nieuwe bank kopen dan
Nog altijd grijs hierquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:55 schreef LieLie het volgende:
De lucht trekt hier nu open(oh wat wil ik graag dat onze tuin voor de zomer bewoonbaar is
)
Ja ik ookquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:43 schreef Memento-Mori het volgende:
oke hmpfff er is dus een borrel georganiseerd op facebook en al mijn collegafacebookvirenden zijn uitgenodigd behalve ik
Niet druk om maken, als ze je er niet bij willen is het toch geen leuk feestjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:43 schreef Memento-Mori het volgende:
oke hmpfff er is dus een borrel georganiseerd op facebook en al mijn collegafacebookvirenden zijn uitgenodigd behalve ik
sufquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Was dat dat 'mannenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou, inderdaad. En helemaal op mijn leeftijd, hoor je er dan echt niet bij.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
Jammer dat mensen vaak als 'saai' worden bestempeld als ze het niet leuk vinden om kroeg in / kroeg uit te duiken tot 5 uur 's nachts.
Weet je hoe oud ik me nu voelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. En helemaal op mijn leeftijd, hoor je er dan echt niet bij.
Ik deel altijd veel meer met die mensen die dat niet doen, ik bestempel mensen die altijd van de ene kroeg naar de andere rennen als saai, want kennelijk hebben ze niks met elkaar uit te wisselen zonder drankquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
Jammer dat mensen vaak als 'saai' worden bestempeld als ze het niet leuk vinden om kroeg in / kroeg uit te duiken tot 5 uur 's nachts.
Ik ben hier toch ook de baby, oudjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je hoe oud ik me nu voel_! Jonkie
Oh, een heel weekend? Wel een leuke familie dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:54 schreef freecell het volgende:
[..]
suf
Ik ben al de hele ochtend aan het opruimen en inpakken.... Familieweekend
Bonte avond met je familie.. Klinkt als een personal hell.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, een heel weekend? Wel een leuke familie dan?
Ik ken ze ook, met z'n allen op de camping, bonte avond erbij. Zoiets? Niks voor mijn familie gelukkig
Nou, zeg dat. Heb het gelukkig van horen zeggenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bonte avond met je familie.. Klinkt als een personal hell.
ff mute uitzettenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:41 schreef LieLie het volgende:
De boxen bij de computer doen het ineens niet meer![]()
Alle snoertjes zitten erin, al een keer eruit gedaan en weer terug.
subwayquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik nietik ga even bij de subway een broodje halen en dan werken
En ook nog een pinksterweekendquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:53 schreef TAV74 het volgende:
Op de een of andere manier krijg ik op vrijdagmiddag toch vroeger dan anders de drang om naar huis te gaan
archeologen die modern doen... het moet niet veel gekker wordenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:53 schreef LieLie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)anders___.html?p=4,1
quote:
Ik heb ook een hekel aan op vrijdagmiddag te werken/studeren. In het weekend kan ik best uren maken maar op vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:53 schreef TAV74 het volgende:
Op de een of andere manier krijg ik op vrijdagmiddag toch vroeger dan anders de drang om naar huis te gaan
Geldt voor elk huis. Kosten van geldleningen zijn aftrekbaarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
JA als dat voor mij geldt, heb al eens een huis gehad.
Ja, ik rond meestal zo rond 15 uur af, dan zitten de 40 uur er meestal ook weer ruimschoots op.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan op vrijdagmiddag te werken/studeren. In het weekend kan ik best uren maken maar op vrijdagmiddag.
an vanmiddag tot maandagmiddagquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, een heel weekend? Wel een leuke familie dan?
Ik ken ze ook, met z'n allen op de camping, bonte avond erbij. Zoiets? Niks voor mijn familie gelukkig
Coole benaderingquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:22 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik deel altijd veel meer met die mensen die dat niet doen, ik bestempel mensen die altijd van de ene kroeg naar de andere rennen als saai, want kennelijk hebben ze niks met elkaar uit te wisselen zonder drank
Ik had die drang vanmorgen alquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:53 schreef TAV74 het volgende:
41quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:58 schreef freecell het volgende:
[..]
an vanmiddag tot maandagmiddag
Al mijn broer, mijn zus, hun mannen, vrouwen en kinderen en mijn ouders.
Oja en het vriendje van de dochter van mijn broer ook alweer
Lees: 41 mensen, het merendeel drukker dan ik.
Heel veel zin in en zie er wel een beetje tegenop
ik vind een kroeg wel gezellig, maar dan gewoon pratend aan een tafel met een paar interessante mensen. Dan kan ik het ook heel lang volhouden. Beetje anoniem rondhangen vind ik helemaal niks.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Coole benaderingik vind daar nl. ook geen zak aan
Nou, dat kan ik inderdaad ook wel. Maar ik word zo doodongelukkig van dat sardientjes in blik effect met daarbovenop muziek die zo hard staat dat je elkaar met de beste wil van de wereld niet kunt verstaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik vind een kroeg wel gezellig, maar dan gewoon pratend aan een tafel met een paar interessante mensen. Dan kan ik het ook heel lang volhouden. Beetje anoniem rondhangen vind ik helemaal ik.
Ja, maar da's wat anders dan kroeg in, kroeg uit en maar zoveel mogelijk bier hijsen. Sowieso, al dat bier hijsenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik vind een kroeg wel gezellig, maar dan gewoon pratend aan een tafel met een paar interessante mensen. Dan kan ik het ook heel lang volhouden. Beetje anoniem rondhangen vind ik helemaal ik.
Met name de muziek. JE. MOET. DAN. ZO. SCHREEUWEN.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, dat kan ik inderdaad ook wel. Maar ik word zo doodongelukkig van dat sardientjes in blik effect met daarbovenop muziek die zo hard staat dat je elkaar met de beste wil van de wereld niet kunt verstaan.
Maar dat is blijkbaar leuk.
Van die kroegentochten vind ik ook niks. lekker doorzakken is wel lekker op zijn tijd, alleen drinken om te drinken dan weer niet. Gewoon lekker veel lachen, geen gekke dingen en dronkenmansacties.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar da's wat anders dan kroeg in, kroeg uit en maar zoveel mogelijk bier hijsen. Sowieso, al dat bier hijsen![]()
Eigenlijk is het urenlang smalltalken. En als ik ergens een teringhekel aan hebquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met name de muziek. JE. MOET. DAN. ZO. SCHREEUWEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |