Cool. Dan sponsor je mijn fotografische uitgavenquote:
En we juichen nog even voor hobbs die een huis heeft gekochtquote:We hadden tiramisu gemaakt en een nieuweling mocht op een stoel gaan zitten. Toen kwam Herman Koch en die legde wat Jiskefet spelletjes uit. Lein en ik moesten toen de tiramisu op het hoofd van een nieuwe omkiepen en Kaas moest er een foto van maken
Succes alvastquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:29 schreef borisz het volgende:
Laatste puntjes op de I aan het zetten voor tentamen belastingrecht morgenochtend
Ik heb vandaag Arenden zien vliegenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgens mij hoorde ik een Gierzwaluw over vliegen.
zomers geluidje
Mooi hequote:Op donderdag 20 mei 2010 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Arenden zien vliegenWat zijn dat een megamooie vogels zeg
En groot
Zo'n visarend is echt een bakbeest
Jaquote:
Ja die kleintjes vliegen hier ook, en ook altijd iig 1 vleermuisquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Mooi he
Wij hebben hier 's avonds vaak heel veel kleine zwaluwtjes en vleermuizen vliegen![]()
Gaaf!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaZodra die foto's klaar zijn laat ik wel wat zien
Maar ik heb dus ook zo'n foto van vanmiddag
GEbruik jij gewoon een beetje mijn avatar om dit te doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
goede deal!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
heb als t goed is eenboek gescoord op MP voor 8euro ipv 25 voor studie/scripti, binnenkort afhalen hier in Utrecht
Nicequote:Op donderdag 20 mei 2010 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
heb als t goed is eenboek gescoord op MP voor 8euro ipv 25 voor studie/scripti, binnenkort afhalen hier in Utrecht
Wat ben je toch kattig tegen me de laatste tijdquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GEbruik jij gewoon een beetje mijn avatar om dit te doenIk eis schadevergoeding
als het goed is heeft cybermans een foto van 1 schaal van t eten, hij vond het bloemetje dat ze van de peper gemaakt hadden zo leukquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
Wat hebben jullie uiteindelijk gegeten gister en zijn daar foto's van?
ik vond die idd erg leuk gedaan, maar te pittig om in mijn revers van mijn jasje te stekenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als het goed is heeft cybermans een foto van 1 schaal van t eten, hij vond het bloemetje dat ze van de peper gemaakt hadden zo leuk
Sorryquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat ben je toch kattig tegen me de laatste tijd![]()
Dat klinkt heul niet slecht en redelijk betaalbaar zo te zienquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
en we hadden:
THAISE RIJSTTAFEL
MENU 2
Voorgerecht
POH PIA THOD
Gebakken Thaise loempiaatjes
Soep
TOM KHAA KAI
Kippensoep met kokos en laos
Hoofdgerecht
PHAD PHAK
Gebakken gemengde groenten
KAI PHAD NAM MAN HOOI
Gebakken kip met oestersaus
KAENG PHED NEUA ****![]()
![]()
![]()
Rode curry met rundvlees, kokos, kouseband en bamboescheuten
KHAAW SUAY
Witte rijst
Nagerecht
KHANOM THAI
Thais dessert
KAAFAE / TJAA
Koffie / thee
Daar hou je toch stiekem van, sonnie?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat ben je toch kattig tegen me de laatste tijd![]()
Omnomquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
en we hadden:
THAISE RIJSTTAFEL
MENU 2
Voorgerecht
POH PIA THOD
Gebakken Thaise loempiaatjes
Soep
TOM KHAA KAI
Kippensoep met kokos en laos
Hoofdgerecht
PHAD PHAK
Gebakken gemengde groenten
KAI PHAD NAM MAN HOOI
Gebakken kip met oestersaus
KAENG PHED NEUA ****![]()
![]()
![]()
Rode curry met rundvlees, kokos, kouseband en bamboescheuten
KHAAW SUAY
Witte rijst
Nagerecht
KHANOM THAI
Thais dessert
KAAFAE / TJAA
Koffie / thee met een stukje spekkoek
Ohja?? Bij welke letter hoort dat dan??quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar hou je toch stiekem van, sonnie?
Nergens voor nodig hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo ver ik weet wordt ik er alleen maar onzeker van eigenlijk
Het is toch fijn om je te kunnen blootgeven aan iets moois?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja?? Bij welke letter hoort dat dan??![]()
Zo ver ik weet wordt ik er alleen maar onzeker van eigenlijk
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is toch fijn om je te kunnen blootgeven aan iets moois?
dat stelde geen reet voor dan weerquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waar bestond dat toetje uit?? Ziet er goed uit verder
Sunny kan niet meer spellen als haar gezicht bloostquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
sunny dat wordT ik was een grapje he? toch?
sttt.. zit te kijken of Steer er weer een lullige opmerking over maaktquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
sunny dat wordT ik was een grapje he? toch?
Wehehe beetje jammer dan ja.. De rest lijkt me een stuk Thaiserquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat stelde geen reet voor dan weerbolletje vanilleijs, Lychees en slagroom
En, gezien?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
sttt.. zit te kijken of Steer er weer een lullige opmerking over maakt![]()
Niet echt, maar leg gerust uit hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat weet je zelf toch wel te bedenken?
maar we kregen dus bij de koffie wel weer een stukje spekkoekquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wehehe beetje jammer dan ja.. De rest lijkt me een stuk Thaiser
Ik dacht altijd dat spekkoek typisch Indonesisch was..quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar we kregen dus bij de koffie wel weer een stukje spekkoekach ik vond het wel geslaagd verder, eten was goed en goede prijs
Is het ook. Uitgevonden door de Nederlanders in de koloniale tijd zelfs, volgens mij.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik dacht altijd dat spekkoek typisch Indonesisch was..
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:16 schreef LieLie het volgende:
En nu ben ik chagrijnig, want het voelt alsof ik voor niks aan het afvallen ben en dat er niks gebeurd en dat ik altijd zo blijf en ik wil leuke kleren kopen maar dat lukt niet en het zit niet leuk en niet mooi.
Grmbl![]()
Dus ik denk dat ik zo maar een boek ga lezen in bed
Prijs was zeker goed, maar gezelschap veel beterquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar we kregen dus bij de koffie wel weer een stukje spekkoekach ik vond het wel geslaagd verder, eten was goed en goede prijs
Schots?? Australisch?? Moet je wel ff naar Alkmaar, daar zitten ze nagenoeg naast elkaar (als die Aussie nog bestaat tenminste..)quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef cybermans het volgende:
Die KAENG PHED NEUA **** was iets pittiger dan ik gewend was maar nog steeds goed te doen
Nu eens verzinnen welk land als volgende is
reeds gehad:
Mexicaan
Italiaan (Pizza's en pasta's maar niet echt de andere dingen)
Portugees
Thai
Ah kijk, zo iets stond me ook bijquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Is het ook. Uitgevonden door de Nederlanders in de koloniale tijd zelfs, volgens mij.
zullen ze vast in Amsterdam ook wel hebbenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Schots?? Australisch?? Moet je wel ff naar Alkmaar, daar zitten ze nagenoeg naast elkaar (als die Aussie nog bestaat tenminste..)![]()
Maar ook Afrikaans schijnt een belevenis te zijn.
Probeer eens een echt goed Indonesisch restaurant of een Japanner.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef cybermans het volgende:
Die KAENG PHED NEUA **** was iets pittiger dan ik gewend was maar nog steeds goed te doen
reeds gehad:
Mexicaan
Portugees
Thai
Marrokaans?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef cybermans het volgende:
reeds gehad:
Mexicaan
Portugees
Thai
Indier
Nou.. Schotten zijn dun gezaaid in NL hoor. Aussies zou ik een grotere kans gevenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
zullen ze vast in Amsterdam ook wel hebben
Oh nou, er is er wel een in A'dam, maar zo goed als de Hielander kan die gewoon niet zijnquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. Schotten zijn dun gezaaid in NL hoor. Aussies zou ik een grotere kans geven
Ik mis iets, of is dat ook de bedoelingquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is toch fijn om je te kunnen blootgeven aan iets moois?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:18 schreef cybermans het volgende:
[..]
Prijs was zeker goed, maar gezelschap veel beter![]()
probeer eens een griek of een joegoslav.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef cybermans het volgende:
reeds gehad:
Mexicaan
Portugees
Thai
Indier
Ja, maar omdat ik dus van die onmogelijke vormen heb. Als een broek goed zit bij m'n bovenbenen kan ik er bij m'n middel bijna twee keer in. Dus ik kan bijna nooit iets vinden, en ik wil ook niet een te dure broek, want ik wil gewoon afvallen en dan is het zondequote:Op donderdag 20 mei 2010 22:24 schreef ColdFeet het volgende:
Och LieLie, dat staat toch los van elkaar? Want je eigen broeken slobberden. Dat in de winkels in je dorp/stad niets is wat mooi zit heeft er vast meer mee te maken dat jouw vormen en die van de betreffende merken niet overeen komen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh nou, er is er wel een in A'dam, maar zo goed als de Hielander kan die gewoon niet zijnDie is landelijk beroemd namelijk, dankzij Wally's geweldige keuken EN whiskeyverzameling
![]()
Toffe gast is dat
Denk dat je ongeveer dezelfde vormen als CF hebt / hadquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar omdat ik dus van die onmogelijke vormen heb. Als een broek goed zit bij m'n bovenbenen kan ik er bij m'n middel bijna twee keer in. Dus ik kan bijna nooit iets vinden, en ik wil ook niet een te dure broek, want ik wil gewoon afvallen en dan is het zondeEn dan voel ik me zo'n dikke gans als ik daar loop.
Ik ben (nog) niet geschikt voor winkelen
Eerst in crypto's ouwehoeren en er dan vandoor gaanquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:28 schreef cybermans het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
schots is whisky zonder E
barbaar!
Yank reeds gedaan:quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:25 schreef z80 het volgende:
[..]
probeer eens een griek of een joegoslav.
of voor de snelle hap een Amerikaan
Argentijnquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef cybermans het volgende:
reeds gehad:
Mexicaan
Portugees
Thai
Indier
wanneer gaan we?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:25 schreef cybermans het volgende:
[..]
http://www.iens.nl/restaurant/27311/amsterdam-brasserie-mauresque
ziet er goed uit
website is nog weinig soeps... maar second hand ervaringen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier: http://www.restaurant-saffraan.nl/ wil ik nog eens naartoe
Ja maar weet je, dat dikke-gansgevoel, dat is algemeen des vrouws en totaal onafhankelijk van je gewicht. Wel afhankelijk van pashokjes, trouwens. Met van dat nare TL-lichtquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar omdat ik dus van die onmogelijke vormen heb. Als een broek goed zit bij m'n bovenbenen kan ik er bij m'n middel bijna twee keer in. Dus ik kan bijna nooit iets vinden, en ik wil ook niet een te dure broek, want ik wil gewoon afvallen en dan is het zondeEn dan voel ik me zo'n dikke gans als ik daar loop.
dat heb ik ook, ik dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
een mixed gril is gewoon een bak vlees, niet echt speciaal.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:30 schreef cybermans het volgende:
[..]
Yank reeds gedaan:
http://www.scotchandsirloin.net/
Joegoslaaf is ook wel een idee en griek heb ik wel eens een mixed grilletje van gehad maar die was niet zo denderen
* Sunnythesun steekt vinger opquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat heb ik ook, ik dacht dat ik de enige was
ik moet volgende week elke avond werken zo'n beetjequote:Op donderdag 20 mei 2010 22:34 schreef cybermans het volgende:
[..]
woensdag dan? ga ik donderdag wel nieuw pak scoren enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |