quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:46 schreef Qwea het volgende:
ooh enBij mij sowieso. Maar dat komt door de maagverkleining. Het is ook wel afhankelijk van wat je gegeten hebt trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ik heb het dus ALTIJD. Mits ik ziek ben en een dag op rijst of fruit heb geleefd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij mij sowieso. Maar dat komt door de maagverkleining. Het is ook wel afhankelijk van wat je gegeten hebt trouwens.
Nou, dat zou dan mooi kunnen kloppen. Aangezien mijn wortels e.d er heel weer uit komenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:54 schreef Rewimo het volgende:
Voorzover ik weet komt dat omdat het eten niet (goed/helemaal) verteerd wordt. Dat is in elk geval de verklaring die wordt gegeven als je een WLS hebt gehad.
Ooh same. Maar dat heb ik ook als mijn darmen "rustig" zijn. Vooral 's ochtends en 's avonds. Het lucht ook best wel op als het eruit is.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:57 schreef Rewimo het volgende:
Dat ken ik jaEnne, de gasfabriek werkt ook op volle toeren bij mij. Met volop geluid en stank
Ik schaam me er niet meer voor. Mijn vriend kijkt er ook niet raar van op. Het is of ze laten, of binnen houden en flinke buikpijn hebbenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:00 schreef Rewimo het volgende:
Hier ook. Echt genant af en toe.
Jawel hequote:
Ik hoop het ook. We shall seeeeee. Hoe gaat het met jou?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:31 schreef Rewimo het volgende:
Hopelijk kan ie wat voor je doen, Qwea
Heb je geen pijnstillers voor je rug?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:24 schreef Rewimo het volgende:
Mwah, de - inmiddels - bekende pijn in mijn rug en buik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |