Ik had 's middags en 's avonds wel honger maar 's morgens niet meer. Hopelijk geldt dat ook voor jou.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:01 schreef Pandora73 het volgende:
@ Rewimo: Ik ben pas om half 10 aan de beurt, dus denk dat ik met heel veel honger in de bus zal zitten. Of gaat de honger vanzelf weg? (*hoopt*)
Kalm aan met het drinken, niet te veel achter elkaar als dat niet lukt. Fijn dat iemand je komt halenquote:En drinken... ik krijg het nauwelijks meer weg, en moet straks ook nog bijna een liter in totaal (half glas meuk en 3 glazen daarbij) dus ik ga het nu niet forceren en wacht liever even anders gaat dat straks mis.
Overigens heb ik toch nog iemand gevonden die me op de afdeling op komt halen. Ze deden er best moeilijk over, ze hebben geen personeel om je zelf naar de uitgang te brengen en als je dan toch in je eentje door het ziekenhuis wilt en naar de taxi gaat, moet je allerlei verklaringen tekenen over niet aansprakelijk blablabla enzo. Dus heb toch maar iemand benaderd, bij wie ik wel een potje kon breken. Zal ik binnenkort wel een keertje koken voor hem en zijn vrouw ofzo. Pffff het klinkt allemaal wel heftig hoor!![]()
Darmpjes zijn trouwens nog niet leeg, er komen toch nog steeds hele kleine bruine klontjes en slijm uit. Hoop maar dat de tweede stoot straks de boel alsnog helemaal leeg maakt...
Ik gebruik nu 150mg per dag (plus Prednison en Salofalk). Nog steeds last van rommelende darmen. En meestal 3-4 keer per dag naar het toilet. Maar ik geloof dat ze Imuran op je lengte en gewicht afstemmen en ik ben niet bepaald een klein en ligt persoon.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:44 schreef Gala6183 het volgende:
Ik heb even een vraagje aan de Imuran gebruikers onder ons! Welke dosering hadden jullie? Ik zit op 100 mg per dag en het gaat... mwah. Geen bloed enzo en ik hoef maar 2 keer per dag naar de wc maar het rommelt wel heel de tijd.
Dat is in het Rodekruis ziekenhuis precies het zelfde. Daar MOET je iemand mee nemen anders doen ze het onderzoek niet. Dat staat tenminste in de folder. En mijn ervaring met die roesjes is dat ik altijd erg blij ben dat iemand me komt halen want ik kan nogal "stoned" zijn van dat spul.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:01 schreef Pandora73 het volgende:
Overigens heb ik toch nog iemand gevonden die me op de afdeling op komt halen. Ze deden er best moeilijk over, ze hebben geen personeel om je zelf naar de uitgang te brengen en als je dan toch in je eentje door het ziekenhuis wilt en naar de taxi gaat, moet je allerlei verklaringen tekenen over niet aansprakelijk blablabla enzo. Dus heb toch maar iemand benaderd, bij wie ik wel een potje kon breken. Zal ik binnenkort wel een keertje koken voor hem en zijn vrouw ofzo. Pffff het klinkt allemaal wel heftig hoor!![]()
Darmpjes zijn trouwens nog niet leeg, er komen toch nog steeds hele kleine bruine klontjes en slijm uit. Hoop maar dat de tweede stoot straks de boel alsnog helemaal leeg maakt...
Ik heb 175mgquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:44 schreef Gala6183 het volgende:
Ik heb even een vraagje aan de Imuran gebruikers onder ons! Welke dosering hadden jullie? Ik zit op 100 mg per dag en het gaat... mwah. Geen bloed enzo en ik hoef maar 2 keer per dag naar de wc maar het rommelt wel heel de tijd.
Gewoon met een pompje jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:01 schreef Pandora73 het volgende:
@ Opdekop: Oh maar hoe doe krijg je dan het spul in je lijf, met een pompje of zo? (Ik heb visioenen van hele kleine trechtertjes maar dat zal het vast niet zijn)
Jij krijgt ook al meteen een hele pallet voorgeschreven als je iets nieuws moet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:33 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk er ineens aan dat ik nu nog een kleine 300 Salofalktabletten heb liggen die overbodig zijn
Haha komt niet lullig over hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:47 schreef Pandora73 het volgende:
@ Opdekop, dat klinkt wel veel makkelijker... Oke, een sonde is natuurlijk niet prettig, maar al dat drinken daar word ik ondertussen wel kriegel van. En dan hoef ik dus in totaal maar 2,5 liter... Doen ze dat bij iedereen, of heb jij iets bijzonders waarom ze dat zo doen bij jou? (Niet lullig bedoeld hoor... Sorry als het zo overkomt)
Ik kreeg 2-3 jaar lang 125mg/dag (bij 60kilo lichaamsgewicht). Sinds 1,5 jaar krijg ik daar 1x per 6 weken 600mg Remicade bij.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:44 schreef Gala6183 het volgende:
Ik denk dat het heftiger klinkt dan het is (hopelijk is dit een beetje een geruststelling).quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:01 schreef Pandora73 het volgende:Pffff het klinkt allemaal wel heftig hoor!![]()
Nee het was omdat ik het niet binnen kon houden, maar misschien doen ze dat makkelijker op de kinderafdeling inderdaad.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:27 schreef Pandora73 het volgende:
Hmmm, volgende keer toch maar eens naar een sonde informeren. Maar misschien is dat omdat je nog jong bent/was of zo dat ze dat zo deden. Heb er bij volwassenen eigenlijk nog nooit iemand over gehoord. Maar goed... Mocht ik ooit nog eens moeten... * Pandora73 klopt af
Och ik heb het 36 jaar zonder gedaan (waarvan 11 jaar met Crohn waarbij ik toen (dus 11 jaar geleden) een coloscopie kreeg zonder laxering - ik was zodanig aan de dunne dat alles letterlijk met anderhalf uur weer achter me lag dus toen was een dag niet eten al genoeg) en het liefst zou ik dat nog minstens evenlang willen volhoudenquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:30 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Nee het was omdat ik het niet binnen kon houden, maar misschien doen ze dat makkelijker op de kinderafdeling inderdaad.
Niet lullig bedoeld, maar ik ben inmiddels al minstens vijf keer gelaxeerd volgens mij. Ik denk dat je het nog wel vaker gaat meemaken
Sorry ik snap je berichtje niet helemaal, je zou nog minstens even lang aan de dunne zijn? Of...?quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:34 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Och ik heb het 36 jaar zonder gedaan (waarvan 11 jaar met Crohn waarbij ik toen (dus 11 jaar geleden) een coloscopie kreeg zonder laxering - ik was zodanig aan de dunne dat alles letterlijk met anderhalf uur weer achter me lag dus toen was een dag niet eten al genoeg) en het liefst zou ik dat nog minstens evenlang willen volhouden
But I get your point!
Kleur blijft het meestal wel houden. Maar als het maar dun is, water zeg maar, dan is het goed.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:27 schreef Pandora73 het volgende:
Ja, is Phosphoral.
En mwoah ik was een beetje voorbereid... Helaas wasvergeten rietjes mee te nemen, maar goed, het zit er weer in. En er is al weer een hoop uit, hahaha.
Valt me inderdaad wel op hoe donker alles nog is dat eruit komt ja. Viel me best tegen... Dacht dat het veel minder zou zijn.
Ow sorry, ja ik ben niet meer heel helder nu. Beetje duf ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:39 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Sorry ik snap je berichtje niet helemaal, je zou nog minstens even lang aan de dunne zijn? Of...?
En ik dacht, omdat je zei 'mocht ik ooit nog eens moeten' en je verhaal dat het je eerste keer was, sorry !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |