Nee, deze lui in de politiek dat gaat een overweldigend succes worden. Dat, dat hier geheel niet overkomt ligt enkel en alleen aan geenstijl.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:34 schreef -jos- het volgende:
Ach ach Geenstijl troll succesfull... voor de duidelijkheid, de voorzitter staat niet op de kieslijst en Geenstijl heeft de rest van het 30 minuten durende materiaal eruit geknipt.
Voor een groot deel ligt dat aan Geenstijl ja, ze hebben flink geedit, bekijk de laatste 30sec eens daar shaken ze de cam expres.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:37 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee, deze lui in de politiek dat gaat een overweldigend succes worden. Dat, dat hier geheel niet overkomt ligt enkel en alleen aan geenstijl.![]()
Hebben ze de arm van die kerel ook aan een stokje vastgemaakt waarmee ze deze vervolgens telkens omhoog bewegen, en hebben ze 'm iets gegeven waardoor hij zo versuft overkomt? Besturen ze op één of andere manier ook zijn mimiek?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:39 schreef -jos- het volgende:
[..]
Voor een groot deel ligt dat aan Geenstijl ja, ze hebben flink geedit, bekijk de laatste 30sec eens daar shaken ze de cam expres.
Als de camera 10cm voor je neus staat kunnen ze gaan "shoppen", met 20cm niet meer zeker. Kijk, eindelijk een partij die technisch ingestelde mensen serieus neemt!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, dat wordt nog wat als ie in debat moet op TV.![]()
"Niet te dichtbbb-bij met die c-c-amera, dan gaan jullie straks soepen".
Vooral zeggen!!![]()
Ja oke maar als ze hun standpunten op eenzelfde onbeholpen manier gaan verdedigen in het vragenuurtje, worden ze volledig afgeschoten door Femke en Rita.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:52 schreef PiRANiA het volgende:
Ze presenteren zich slecht, maar goed, het gaat om standpunten uiteindelijk
moet dit doorgaan als lekker wijf?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:31 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
"Bij dezen sta ik hier dus als lekker wijf![]()
"
Want kunnen downloaden is natuurlijk één van de eerste levensbehoeften van de mens?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:08 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Ik stem er mooi op... Je zult straks maar niet meer kunnen downloaden...
Baat het niet, dan schaadt het in elk geval niet
Deze mensen krijgen hooguit 1 of 2 zetel(s) dus die eerste levensbehoeften zorgen de andere partijen echt nog wel voorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:12 schreef Rectum het volgende:
[..]
Want kunnen downloaden is natuurlijk één van de eerste levensbehoeften van de mens?
Daar zijn ze al lang blij dat ze geen houten been heeft.quote:
Je gaat je stem toch niet gebruiken voor één issuequote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:15 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Deze mensen krijgen hooguit 1 of 2 zetel(s) dus die eerste levensbehoeften zorgen de andere partijen echt nog wel voor
Ik zou privacy (en copyright/auteursrecht) gerelateerde issues uberhaupt niet door deze kneuzen op de kaart gezet/vertegenwoordigd willen zien worden. Op die manier neemt het volk het al helemaal niet meer serieus en de politiek in alle waarschijnlijkheid evenmin.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:13 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je gaat je stem toch niet gebruiken voor één issue. Stel ze komen in de Tweede Kamer, wat gaan ze dan doen als het over echt belangrijke onderwerpen gaat (zorg, onderwijs, etc..) onderwerpen gaat? Gewoon niet meestemmen?
Democratie
Volgens mij heb je zelf ook wat issuesquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:16 schreef Smart_ass het volgende:
Waarschijnlijk vertelt dat nerdmeisje nu tegen 'm dat dat nergens op slaat.
Krijg ik dit terug van een of andere Partijlid..quote:Ik begrijp dat het idee van die Piratenpartij hartstikke leuk is, maar met zulk partijbestuur.. Kom je toch nergens? http://bit.ly/9mk1yH
about 2 hours ago via web
http://twitter.com/Demoncainquote:@thomasoffinga Alsof Balkenende zo goed overkwam zijn eerste TV optreden..
about 2 hours ago via web in reply to thomasoffinga
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:28 schreef Banzaiaap het volgende:
Dus ik twitter zo dit:
[..]
Krijg ik dit terug van een of andere Partijlid..
[..]
http://twitter.com/Demoncain
Hmz, nu pauze en het filmpje gekeken... Stem er toch maar niet opquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:08 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Ik stem er mooi op... Je zult straks maar niet meer kunnen downloaden...
Baat het niet, dan schaadt het in elk geval niet
Ja joh, na afloop als iedereen weg is wordt ze gegangbanged...quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:32 schreef Fortitude het volgende:
[..]
De rest vertelt haar natuurlijk dagelijks dat ze haar willen doen.![]()
Ja klopt, ik wilde me aanmelden voor die partij om mezelf verkiesbaar te stellen, maar ik werd niet aangenomen. Nu ga ik ze overal belachelijk makenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:07 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zelf ook wat issues![]()
...en verder, wat een kansloze vertoning.
Misschien moet je die Paladin eens levellen naar minimaal level 70.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja klopt, ik wilde me aanmelden voor die partij om mezelf verkiesbaar te stellen, maar ik werd niet aangenomen. Nu ga ik ze overal belachelijk maken![]()
![]()
Ik ben al gebanned. Ze happen daar wel lekker.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:21 schreef postmortum het volgende:
ze hebben live chat , wat een bazenpartij !![]()
ik doe ze ff de groeten van de fok! klb bazenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik ben al gebanned. Ze happen daar wel lekker.
Ik dacht dat jij geen tiener meer bent?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:26 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik doe ze ff de groeten van de fok! klb bazen
ik doe ze alleen ee groeten he , verder discussieer ik lekker meequote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen tiener meer bent?
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:19 schreef FlyingDutchmenProd het volgende:
Ik vind die piratenpartij eigenlijk wel wat.
ik heb er een filmpje over gemaakt
Ben jij al dat politieke gezwets zat? Dan is dit wat voor jou.
Jezus zeg, gastquote:Op zondag 30 mei 2010 18:19 schreef FlyingDutchmenProd het volgende:
Christusquote:Op zondag 30 mei 2010 18:19 schreef FlyingDutchmenProd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders registreer je je even om die zielige kutpartij te promotenquote:Op zondag 30 mei 2010 18:19 schreef FlyingDutchmenProd het volgende:
Daar zal Pendulum blij mee zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:19 schreef FlyingDutchmenProd het volgende:
Ik hoop dat Pendulum z'n muziekrechten even komt omstrijken bij je.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:19 schreef FlyingDutchmenProd het volgende:
Whehe, mijn negatieve Youtubereactie is weg. Ik maar denken dat die faalpartij voor internetvrijheid was, met je censuur.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:19 schreef FlyingDutchmenProd het volgende:
Lekkere chick hebben ze ingehuurd. Ik zou haar geven.quote:
Maar ze heeft ook echt iets te melden hoor, ze staat daar niet alleen omdat ze lekker is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lekkere chick hebben ze ingehuurd. Ik zou haar geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |