Nummer 27 = win!quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:16 schreef fancyyx het volgende:
[..]
hier misschien kan je jezelf herkennen
http://www.nerdsn00bs.nl/nerddingen.pdf
Nee want, ralph laurenquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:15 schreef Drinky het volgende:
Ik heb een egaal blauwe spijkerbroek van Ralph Lauren en ik ben baas
Ralph Laurenquote:
Ja die polo's en t-shirts zijn kakker, maar de broeken zijn wel goedquote:
Nou liever hun polo's dan broekenquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja die polo's en t-shirts zijn kakker, maar de broeken zijn wel goed
Maikuuul jij draagt alleen G-star.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:21 schreef Maikuuul het volgende:
Ik draag momenteel een polo van Ralph Lauren .... wat is er mis mee, goede pasvorm trekt niet scheef na 2x wassen en ziet er mooie uit als C&A polo's
Jij vind 30- 75 euro een kapitaalquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nou liever hun polo's dan broekenKosten een kapitaal en zijn niet beter dan die van de C&A.
Jij alleen bandshirts.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maikuuul jij draagt alleen G-star.
Ducatiquote:
Mijn broek is mooier dan die van jou, dat is een feit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij vind 30- 75 euro een kapitaal?
Dan kun je het inderdaad beter bij zeeman broeken van 5 euro houden
Op dit moment nietquote:
Ja. Ik wil niet geconfronteerd worden met die verschrikkelijke broeken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:29 schreef fs180 het volgende:
Waar je je druk om kan maken zeg, ben jij zon mooiboygay dat je daar aanstoot aan neemt?
Ducatiquote:
Pleeg zelfmoord, heb je er geen last van.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja. Ik wil niet geconfronteerd worden met die verschrikkelijke broeken.
Als jij dat wil denken mij bestquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mijn broek is mooier dan die van jou, dat is een feit.
ducati is voor feminsten zonder kont en mannen met een kleine piemelquote:
Bouw wat zelfvertrouwen op als je al onwennig wordt van een blauwe broekquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja. Ik wil niet geconfronteerd worden met die verschrikkelijke broeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |