Zoals Herman Finkers al zei: "Een opblaaspop is ook niet alles! Ze was niet af, ze ruimt niet op! Okee, het vrijt wat fijner, maar daar houdt het ook bij op!"quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef Jahr00n het volgende:
Een nepkutje is veel handiger als een echte natuurlijk. Nooit gezeur aan je kop en dat ding heeft altijd zin.
Echt een ideaal ding is het.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:18 schreef SpecialK het volgende:
Mensen die die dingen reviewen weten over het algemeen niet hoe een echt kutje voelt
Het was een eis, mocht je dat ding willen krijgen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:18 schreef SpecialK het volgende:
Mensen die die dingen reviewen weten over het algemeen niet hoe een echt kutje voelt
Dude.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:23 schreef laffer het volgende:
[..]
![]()
[Erotiek] Flashlight, die kunstkut.
ik raad het af iig
Die van mij was alles behalve een negatieve ervaringquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:23 schreef laffer het volgende:
[..]
![]()
ik raad het af iig
Maar ik bedoel dus die andere kunstkut. De fleshlightquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:23 schreef laffer het volgende:
[..]
![]()
ik raad het af iig
Whehehehe. Waar vrienden niet goed voor zijn!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:13 schreef goofy_goober het volgende:
...dus toen raadde een vriend van me zo'n fleshlight geval aan...
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:18 schreef SpecialK het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |