Ik denk verder dat de lol er vanaf is voor haar. Daar sterf je tegenwoordig gelukkig niet meer aan.quote:de eerste weken dat we wat hadden waren echt FANTASTISCH! waarschijnlijk de leukste maanden tot nu toe uit mn leven.
Lijkt me sterk. Is onmogelijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:04 schreef Hyman het volgende:
Dus in die ene maand ben je gezakt naar havo? doe je goed
Ik ben serieus hoor.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:21 schreef Droogalskurk het volgende:
heel grappig hoor jongens,
ik hou heel veel van haar ja, en we hebben een maand maar dat wil niet zeggen dat ik haar pas een maand leuk vind.
blijkbaar weet de helft hier niet wat het is om iemand zo leuk te vinden, dan had je het wel gesnapt hoe ik me nu voel.
voor de mensen die wel vanplan zijn serieus te reageren.. hoe kan ik het er het best over beginnen? in verband met bindingsangst en zijn er mischien nog wat meer mogelijkheden dan praten?
Misschien het idee van een open relatie opperen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:23 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik ben serieus hoor.
Zulke verhalen komen op Fok regelmatig langs en vaak heeft de vrouw in kwestie dan een ander ontmoet.
We zijn heus niet achterlijk en wij weten heus wel hoe het is om van iemand te houden, alleen de meesten hier begrijpen beter dan jij dat je binnen een maand nog niet van iemand kan houden. Dat is bullshit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:21 schreef Droogalskurk het volgende:
heel grappig hoor jongens,
ik hou heel veel van haar ja, en we hebben een maand maar dat wil niet zeggen dat ik haar pas een maand leuk vind.
blijkbaar weet de helft hier niet wat het is om iemand zo leuk te vinden, dan had je het wel gesnapt hoe ik me nu voel.
voor de mensen die wel vanplan zijn serieus te reageren.. hoe kan ik het er het best over beginnen? in verband met bindingsangst en zijn er mischien nog wat meer mogelijkheden dan praten?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
We zijn heus niet achterlijk en wij weten heus wel hoe het is om van iemand te houden, alleen de meesten hier begrijpen beter dan jij dat je binnen een maand nog niet van iemand kan houden. Dat is bullshit.
PS. Kan de TT even veranderd worden naar 'ging over mijn vriendin'?
Misschien schaamt ze zich voor jequote:Op donderdag 20 mei 2010 16:26 schreef Droogalskurk het volgende:
maar ik ben gewoon bang dat als ik het er met haar over heb dat ze last krijgt van die bindingsangst
ik weet trouwens wel zeker dat ze geen ander heeft.. ze is heel eerlijk en zecht dat ze me echt heel leuk vind en alles dat is ook wel te merken aan bepaalde dingen ook na de mei vakantie nog.
maar ze doet gewoon heel raar opeens, alleen op school
quote:
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:29 schreef AcidFog het volgende:
Die spanning komt door onzekerheid. Dus je zult er echt met haar over moeten praten.
Ik snap dat pubers daar nog wel moeite mee hebben, maar wil je duidelijkheid krijgen dan zit er niets anders op.
Begin gewoon met haar te zeggen dat je het idee hebt dat ze wat afstandelijker is de laatste tijd, en vraag haar waar dat door komt. Probeer wel cool te blijven en respecteer haar uitleg.
Dat zal vast opluchten, zelfs als het antwoord niet is wat je wilt horen.
Succes.
Je zou een dansje kunnen instuderen waarin je je gevoel legt. In sierlijke gebaren en woeste heupbewegingen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:21 schreef Droogalskurk het volgende:
t en zijn er mischien nog wat meer mogelijkheden dan praten?
Helaas denk ik dat het de enige optie is. Rustig erover praten zodat je elkaar kan begrijpen. Als jouw relatie echt serieus is, dan moet je proberen om elkaar te begrijpen. Dat kan niet altijd door aan te voelen, soms moet je erover praten. Zorg dat ze zich niet aangevallen voelt en luister goed naar haar. Blijf rustig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:26 schreef Droogalskurk het volgende:
maar ik ben gewoon bang dat als ik het er met haar over heb dat ze last krijgt van die bindingsangst
ik weet trouwens wel zeker dat ze geen ander heeft.. ze is heel eerlijk en zecht dat ze me echt heel leuk vind en alles dat is ook wel te merken aan bepaalde dingen ook na de mei vakantie nog.
maar ze doet gewoon heel raar opeens, alleen op school
Het verschilt per persoon. Houden van kan voor de een anders zijn. Er zijn geen regels hoelang het duurt voordat je van iemand kan houden. Het hangt van veel te veel verschillende dingen af. Dat jij het bullshit vindt, oke, maar maak het geen feit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
We zijn heus niet achterlijk en wij weten heus wel hoe het is om van iemand te houden, alleen de meesten hier begrijpen beter dan jij dat je binnen een maand nog niet van iemand kan houden. Dat is bullshit.
PS. Kan de TT even veranderd worden naar 'ging over mijn vriendin'?
Ik zou positief blijven denken. Dat teveel denken kan ook een negatief effect krijgen in je relatie.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:34 schreef Droogalskurk het volgende:
ik zal het proberen. ik denk ook dat ik het erger maak dan het is
voor mij is het gewoon echt belangrijk en vandaar dat ik mischien teveel denk over slechte dingen die kunnen gebeuren.
ik zal proberen het er over te hebben. de eerst volgende keer dat ik samen met haar ben is over een week
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zou positief blijven denken. Dat teveel denken kan ook een negatief effect krijgen in je relatie.
Weet je al wat je wilt gaan zeggen tegen haar?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:41 schreef Droogalskurk het volgende:
ik maak mezelf echt gek met mijn : teveel denken
ik ben de hele dag down denk aan niks anders en dat heeft idd een negatief effect ik weet het
nu maar hopen dat er door dat gesprek geen spanning in de relatie komt omdat zij dan denkt dat ze altijd bij me moet zijn ofzo.. bindingsangst verkloot het dan echt -.-
[..]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Weet je al wat je wilt gaan zeggen tegen haar?
Ik denk trouwens dat als je je bezig houdt met andere dingen (een hobby van je ofzo), dat je dan minder gaat piekeren hierover. Rust zelf uit en dwing jezelf met denken dat er niets mis zal gaan.
Ik denk dat het niet zozeer moeilijker gaat,maar in het begin is alles natuurlijk anders. Een maand later al. En hoe langer je een relatie hebt hoe minder het is als dat het in het begin was.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:47 schreef Droogalskurk het volgende:
ik denk dat ik gewoon ga vertellen dat ik merk dat het de laatste tijd wat moeilijker gaat en of er wat is.. en dat het ook gewoon aan mij kan liggen omdat ze zo belangrijk voor me is.. en dan maar zien hoe het gesprek loopt.
een hobby werkt idd, ik doe aan kickboksen en ben bij de training ook heel fanatiek hierdoor
het helpt je wel alles te vergeten maar dan ben ik weer thuis en denk ik ; F#ck
[..]
Ik hoop wel dat als je gaat praten, dat je duidelijker bent, dat je duidelijk uitlegt waar je aan merkt dat het moeilijker gaat.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:47 schreef Droogalskurk het volgende:
ik denk dat ik gewoon ga vertellen dat ik merk dat het de laatste tijd wat moeilijker gaat en of er wat is.. en dat het ook gewoon aan mij kan liggen omdat ze zo belangrijk voor me is.. en dan maar zien hoe het gesprek loopt.
een hobby werkt idd, ik doe aan kickboksen en ben bij de training ook heel fanatiek hierdoor
het helpt je wel alles te vergeten maar dan ben ik weer thuis en denk ik ; F#ck
[..]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:50 schreef AcidFog het volgende:
Ik ben geen kenner van het fenomeen bindingsangst, maar het lijkt me sterk dat die angst erger wordt door er met elkaar over te praten. En het wordt er zeker niet beter op door allebei maar je kop in het zand te steken en net doen of er niets aan de hand is. Dan blijft die spanning en onzekerheid, en houdt de relatie zeker geen stand.
De kans is groot, dat wat er ook aan de hand is bij haar, het voor haar ook op moet luchten als jij er over begint, want blijkbaar durft ze het zelf ook niet.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat als je gaat praten, dat je duidelijker bent, dat je duidelijk uitlegt waar je aan merkt dat het moeilijker gaat.
Heb je thuis geen bezigheid? Spreek met vrienden af? Val je ouders lastig? Maak je huiswerk (los je meteen je schoolprobleem op) ?Genoeg dingen te doen.
Nou, zo moet het niet alleen met jou in een relatie, zo moet het in iedere relatie.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:53 schreef Droogalskurk het volgende:
aan de ene kant kan het kloppen dat ze er geen problemen mee heeft en het oplucht
aan de andere kant, stel dat ze gaat denken dat ze nu altijd bij me moet zijn enzo
op zo'n moment gaan mensen met bindingsangst JUIST afstandelijk doen en zo ver mogelijk van die persoon vandaan omdat ze dan bang zijn hun vrijheid te verliesen
[..]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:54 schreef Copycat het volgende:
Je weet dat bindingsangst 99 van de 100 keer wordt gebruikt als makkelijke smoes?
Compleet vergeten kan natuurlijk niet, maar in je eentje zitten piekeren over haar is ook niet goed. Probeer je eigen balans te vinden en relax.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:55 schreef Droogalskurk het volgende:
het enige wat ik wil is duidelijkheid, ze zegt wel dat ze me heeel leuk vind en van me houd maar ik wil weten waarom contact maken de laatste tijd zo moeilijk gaat. wanneer ik dat weet heb ik ook gewoon weer plezier in alles.
maar als ik andere dingen doe denk ik altijd aan haar
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |