Dat is ook het enige waar ik PB voor gebruik. Met welk programma chat je daar eigenlijk? Google talk?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:04 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het daar op neerkomt ja.
ik heb er afgelopen zaterdag een order geplaatst en mijn pakketje is vannacht al verzondenquote:Op maandag 24 mei 2010 16:25 schreef Skaai het volgende:
Wie heeft er ervaring met buy in coins? Hoe lang duurde het ongeveer voordat je het thuis had?
Ik wil samen met collega's een shitload aan iPhone meuk bestellen en ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Skype.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:26 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Dat is ook het enige waar ik PB voor gebruik. Met welk programma chat je daar eigenlijk? Google talk?
Pas geleden gamecontroller (USB) besteld, ik post het als ie binnen isquote:Op maandag 24 mei 2010 16:25 schreef Skaai het volgende:
Wie heeft er ervaring met buy in coins? Hoe lang duurde het ongeveer voordat je het thuis had?
Ik wil samen met collega's een shitload aan iPhone meuk bestellen en ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Duurt lang,, alles uit china duurt langquote:Op maandag 24 mei 2010 22:05 schreef Skaai het volgende:
Ah thanks, ik wacht jullie orders gewoon even af.
Net een mailtje van Focalprice ontvangen, had even gemaild hoe lang het ongeveer duurt voordat de boel geshipped wordt. Op de site geven ze aan dat ze daar een aantal dagen voor nodig hebben (ik ben een newbie hierin dus wil alles weten) maar 1,5 week later bleek alles nog immer unshipped. Blijken 2 items niet op voorraad te zijn, of ik de overige items alvast wil ontvangen? Nou doe maar, die oplader voor in de auto kan ik hard gebruiken
.
Niet in china bestellen als je het snel wil hebben. Klaar. Dat is gewoon een vaststaand feit. Mijn vorige order heb ik ruim een maand op gewacht eer alles compleet was.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:05 schreef Skaai het volgende:
Blijken 2 items niet op voorraad te zijn, of ik de overige items alvast wil ontvangen? Nou doe maar, die oplader voor in de auto kan ik hard gebruiken.
Ik zou zeggen, probeer hier eens: http://www.hongkongpost.com/eng/tracking/index.htmquote:Op maandag 24 mei 2010 20:32 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb nu via Ioffer iets gekocht, maar nu heb ik een trackingnumber/traceernummer. Maar waar moet ik dat ergens invullen om te kunnen zien waar deze zich bevind?
Lees het topic even doorquote:Op maandag 24 mei 2010 23:07 schreef jpg97 het volgende:
wat is er aan de hand met popbuying?
Staat al een tijdje dat er een probleem is met payments.
Kun je bij dat buyincoins ook met paypal betalen?
Staat een paar posts boven je wat er aan de hand isquote:Op maandag 24 mei 2010 23:07 schreef jpg97 het volgende:
wat is er aan de hand met popbuying?
Staat al een tijdje dat er een probleem is met payments.
Kun je bij dat buyincoins ook met paypal betalen?
Ja, nog wel via de e-mail gewoon.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:05 schreef Berend. het volgende:
Maar kunnen wij dan nog wel via email gaan bestellen? (Taobao) Ik bedoel dus nu niet, maar straks weer wel? Gaat DP alleen weg?
Daar past echt 1 blikje in ofzoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:43 schreef Michael-H het volgende:
Pfffff, heb net zo'n ding besteld bij Focalprice, geen idee wat me bezielde![]()
Link!
[ afbeelding ]
Bij FP kan het wel eens zo zijn dat 'in stock' niet altijd in stock is. Had een order die nog niet op shipped stond naar 10 dgn dus ik mailen. Krijg ik een coupon krijg ik hem de volgende dag in mijn brievenbusquote:Op maandag 24 mei 2010 22:05 schreef Skaai het volgende:
Ah thanks, ik wacht jullie orders gewoon even af.
Net een mailtje van Focalprice ontvangen, had even gemaild hoe lang het ongeveer duurt voordat de boel geshipped wordt. Op de site geven ze aan dat ze daar een aantal dagen voor nodig hebben (ik ben een newbie hierin dus wil alles weten) maar 1,5 week later bleek alles nog immer unshipped. Blijken 2 items niet op voorraad te zijn, of ik de overige items alvast wil ontvangen? Nou doe maar, die oplader voor in de auto kan ik hard gebruiken
.
Woon je op een van de eilanden in NL? Dan kan het namelijk wel een tijdje duren lijkt mij.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:06 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Jaloers op iedereen met snelle verzend tijden!
Nee, gewoon in Noord Holland.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:17 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Bij FP kan het wel eens zo zijn dat 'in stock' niet altijd in stock is. Had een order die nog niet op shipped stond naar 10 dgn dus ik mailen. Krijg ik een coupon krijg ik hem de volgende dag in mijn brievenbus
[..]
Woon je op een van de eilanden in NL? Dan kan het namelijk wel een tijdje duren lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |