Klonk is er niet meerquote:
Maar ik nog welquote:
Hi is SA weblog gewordenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Zeg, hoezo niet?
De server raakte overbelast met zijn weggegooi en genote?
300mW, en dan ook nog eens blauwquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Poef!
Ik zap je weg met een 300mW blauwe laser!
Ahja, wist ik wel hoor.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Maar ik nog wel![]()
[..]
Hi is SA weblog geworden
quote:Okay,please wait patiently.we will cash back 390 Referral dx points to your account ($39)
Nee nee nee!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:09 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
300mW, en dan ook nog eens blauw![]()
Pics pics pics!
Hihi, schat, je hapt zo lekker.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee nee nee!
Want die dingen zijn verboden in NL.
En nu kappen met hier posten over illegaal spul!
Die chinezen verkopen tegenwoordig ook al humor?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
klopt. Ik ben het aandeel humor in deze reeks
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Die chinezen verkopen tegenwoordig ook al humor?
Ohja...quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee nee nee!
Want die dingen zijn verboden in NL.
En nu kappen met hier posten over illegaal spul!
Lees de OP, check de diverse sites, enz.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:39 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Ohja...Trouwens... waar haal je vandaan dat ze verboden zijn?
Ze zijn uitverkochtquote:
Hoezo Lithium?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:24 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik kan geen, "Rechargeable Lithium" batterijen vinden, Wat ik zoek is AAA
Kan iemand mij helpen?
Die kan je het beste opladen. En ze zijn sterker.quote:
Oh... Wel raar dat ik dan iets anders dan 50mW had gelezen op een Officiele Nederlandse Wetgeving shizzle sitequote:Op donderdag 20 mei 2010 22:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Lees de OP, check de diverse sites, enz.
In het topic welke genoemd wordt in de OP wordt het ook nog eens uitgebreid besproken.
Voor particulier gebruik, gewoon fun, dus niet voor werkgerelateerd gedoe (chirurgische lasers zijn zwaarder enzo) is 50 max toegestaan.
Lithiumbatterijen in de vorm van AAA ga je niet vinden denk ik, Li-ion is meestal alleen in de vorm van accu's.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:24 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik kan geen, "Rechargeable Lithium" batterijen vinden, Wat ik zoek is AAA
Kan iemand mij helpen?
Je moet zoeken naar '10440'quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:29 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Die kan je het beste opladen. En ze zijn sterker.
Hij zoekt AAA's en die 10440 dingen zijn 3.6 volt, als je die in je 1.2/1.5volt apparaatje stopt (AAA immers) dan gaat het apparaat stuk.quote:
Ze zijn wel even groot.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij zoekt AAA's en die 10440 dingen zijn 3.6 volt, als je die in je 1.2/1.5volt apparaatje stopt (AAA immers) dan gaat het apparaat stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |