Reclamebladen die je gratis kan aanvragen, dan krijg je iedere maand nieuwe zooiquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:42 schreef revpolen het volgende:
wat is het goedkoopst om te bestellen voor iemand?
pabo/privadoquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:47 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Reclamebladen die je gratis kan aanvragen, dan krijg je iedere maand nieuwe zooi
http://popbuying.com/Products.pb/price.0-1 (alles onder de dollar.. bij jackquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:42 schreef revpolen het volgende:
wat is het goedkoopst om te bestellen voor iemand?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 06:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is de Eken M001, en als ik wat video´s zo links en rechts bekijk heb je voor dat geld best iets grappigs, zeg maar iets wat net zo zinvol is als het apparaat wat Eken als InsPirAtie heeft geDiend
Al met al, grappig ding, maar battery life minder dan 1 uur dus compleet nutteloos. Next!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nee, maar met de specs op de site kan je niet veel denk ik.. Geen info of het een capacitief scherm is bijvoorbeeld. Tenminste, ik kan het er niet uit opmaken.
Veder zit er een Via 600 mhz processor in. geen idee hoe dat ding performed, maar in mijn HTC smartphone zit ook een 600 mhz processor, en die hoeft maar een heel klein schermpje aan te sturen. Al met al denk ik niet dat het een snelheidsmonster zal zijn, zacht gezegd. En Eken, zal dat niet afgeleid zijn van E-ten, ook een smartphone fabrikant?
Edit:
http://www.islate.org/ind(...)m001-android-tablet/
[..]
Battery life->
Had net ook al op DealExtreme forums neergezet dat degene die ze daar hebben waarschijnlijk een "fake" is (al boeit dat nu niet echt veel). Geen logo op het product, geen Genuine of merknaam in de producttitel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:35 schreef neo2000 het volgende:
Uit vorige topic, voor dat mensen echt overgaan tot bestellen:
[..]
[..]
Al met al, grappig ding, maar battery life minder dan 1 uur dus compleet nutteloos. Next!
Uiteraard, als ik iets ontvang (laat me raden: varkentje of wazig pakje glow-in-the-dark condooms?) dan maak ik er een foto van en komt ie in dit topic... zo ben ik dan ook wel weerquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:16 schreef revpolen het volgende:
er is een pakketje onderweg naar joepie91
Hoop wel dat die over 3 weken er een melding van maakt
en hoop dat die niet bij ze ouders woont ( die ze pakketten open maakt)
Misschien dmv een stukje Javascript elke keer als je in het reply-venster komt even de topicpointer laten knipperen? background-color: red; en background-color: white; ofzoquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:18 schreef BrandX het volgende:
Voor de blinden onder u:
de topicpointer staat er niet voor niets! Het is niet toegestaan te praten over (het kopen van) nepartikelen
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:19 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Misschien dmv een stukje Javascript elke keer als je in het reply-venster komt even de topicpointer laten knipperen? background-color: red; en background-color: white; ofzo
*in lokale gecrawlde DealExtreme database zoekt*quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:21 schreef revpolen het volgende:
zoek het maar![]()
$1,03 USD
owja..
Verzendadres - niet-bevestigd
revpolen Fok!
Wijnstraat 211
3311BV Dordrecht Nederland
En eurootjes voor het notes inzien?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:26 schreef BrandX het volgende:
[..]Doei, ze zijn gewoon bewust niet aan het lezen. Blauwe letters in twee kleuren blauw, rode waarschuwingsletters, duidelijk in beeld, het wordt gewoon bewust genegeerd.
Geeft niets, elke keer is een note, en wanneer het er zat genoeg zijn wordt dat vanzelf een ban.
ben je niet goed! dat zou je nog wel eens kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:26 schreef joepie91 het volgende:
[..]
*in lokale gecrawlde DealExtreme database zoekt*
2662?
Eigenlijk had je niet moeten zeggen wat het was, maar het is zeker 19718 ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:35 schreef revpolen het volgende:
[..]
ben je niet goed! dat zou je nog wel eens kunnen gebruiken.
de mijne is totaal zinloos
ik heb niet gezegt wat het is hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Eigenlijk had je niet moeten zeggen wat het was, maar het is zeker 19718 ?
*schuilt achter muurtje voordat modrage over illegale producten begint*quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Poef!
Ik zap je weg met een 300dinges blauwe illegaal geval!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:50 schreef joepie91 het volgende:
[..]
*schuilt achter muurtje voordat modrage over illegale producten begint*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |