Denk het niet. Ze kunnen beter nu alle prijsopgave's doen dan dat ze straks ineens weer onwijs veel werk hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:38 schreef Arboxx het volgende:
hmm Tifany geeft gewoon prijsopgave voor producten. Houdt in dat paypal weer gewoon werkt voor taobaopurchases?
Hoop ook dat ze door gaan met TB. er is eigenlijk geen reden om daarmee te stoppen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:18 schreef MagischMannetje het volgende:
Hoop dat zet wel TB order gaan afhandelen. Maak(te) er volop gebruik van.
Wat een zielige verkoper op MP http://verkopers.marktplaats.nl/11171445
T is wel echt waar. Jij hebt vanochtend met Tiffany gesproken en ik rond de middag met Rachel (tot een uur of 1) en ze vertelde me het als eerste klant, want tijdens ons gesprek moest ze in een korte meeting. Daar is het besluit genomen. De aandeel houder wil zich alleen nog maar richten op popbuying.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoop ook dat ze door gaan met TB. er is eigenlijk geen reden om daarmee te stoppen.
als ze straks Popbuying weer draaiende hebben, mogen ze alsnog betalingen aannemen van Taobao.
zolang ze de namaak producten toch maar niet op hun site zetten etc.?
Overigens mochten ze toch weg gaan ben ik wel benieuwd wat een waardige vervanger word.
Hoorde veel over taobaotrends, maar die blijkt geen klanten voorlopig meer aan te nemen.
quote:
Ik ook.. wou net wat nice bestellen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:08 schreef Downstar het volgende:
Idd, ik denk dat jack zijn grootste inkomsten bron toch Taobao is.
Dus maar hopen dat het toch niet doorgaat en dat ze TB orders ook gewoon door blijven doen.
Heb ook nog een bestelling van 50-60$ nog staan.
had net een order compleet qua prijzen en wou het bestellen, kon het niet..
toen hebben ze me verteld dat als ik de producten na dat het probleem was verholpen nog wou, ik opnieuw even moest mailen. ik zie/lees het morgen wel in mijn mail als tiffany het ook zegt.
Bij mij is niks veranderd, en er is er vandaag 1 uit HK vertrokkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:31 schreef Creatix het volgende:
Nee, dit meen je niet, al mijn DX orders op pending gezet (31-5)...
Het is gewoon allemaal goedkoop spul daar, en zonder verzendkosten dus bestel maar raak.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:54 schreef Niemand.. het volgende:
Hebben jullie hier allemaal geld teveel ofzo, jullie bestellen volgens mij elke dag wat
bij mij staat er"Packaging"quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:31 schreef Creatix het volgende:
Nee, dit meen je niet, al mijn DX orders op pending gezet (31-5)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |