Hey,
Hierbij bied ik mijn nog in perfecte staat HTC Touch Diamond 2 aan. Zelf overgekocht in Februari, maar het is toch niet echt mijn ding. Ik heb uiteindelijk toch liever een simpele oude Nokia zonder te veel dingen waarmee ik simpel kan bellen en SMS'en.
De HTC is simlockvrij, heeft geen garantie meer en draait op Windows Mobile 6.5 Professional, zover ik weet de nieuwste versie. Al kan ik dit fout hebben, hier ben ik geen genie in. Heb de telefoon altijd met veel zorg gebruikt en is altijd in een beschermhoesje geweest met beeldbescherming. Heeft dan ook geen krasjes op het scherm, op de achterkant zitten dan weer wel wat gebruikerskrasjes, maar dat is onvermijdelijk maar niet vervelend/erg zichtbaar.
http://www.htc.com/nl/product/touchdiamond/overview.htmlWat bied ik allemaal in mijn pakket:
- HTC Touch Diamond 2
- Beschermhoesje
- Twee stylus/pennetjes
- Oplader
- Wat boekjes
- Doosje
- Oordopjes (Nooit gebruikt)
![]()
![]()
![]()
![]()
Eventuele vragen/meer foto's kan altijd.
Mijn vraagprijs is
¤150 voor het hele pakket, let hier wel op dat dit exclusief verzendkosten is (Verzendkosten zijn voor de koper). Ik woon in Amsterdam dus ben ook bereid om een afspraak te maken in A'dam/in de buurt van A'dam. Is eventueel heel misschien ook wel te ruil, al ben ik alleen op zoek naar een Nokia E71/E72.