abonnement Unibet Coolblue
pi_81700702
Ja, op CADD van die ene Frans. Misschien gaat het nog over de scheldpartij?
pi_81705418
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:24 schreef Charie het volgende:

[..]

PS ik zag jou ook op die shout waar ik net de info hier post als t goed is
Klopt.

Er wordt daar ook gesuggereerd dat het kan gaan om Verhoek of Toornstra die naar Ajax zou gaan.
Verhoek is m.i. een aanwinst voor elke club bovenin .... is snel en heeft een goede voorzet met zowel links als rechts.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:12:17 #28
69066 cohen
immer 2.
pi_81705926
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 07:11 schreef Hork het volgende:

[..]

Klopt.

Er wordt daar ook gesuggereerd dat het kan gaan om Verhoek of Toornstra die naar Ajax zou gaan.
Verhoek is m.i. een aanwinst voor elke club bovenin .... is snel en heeft een goede voorzet met zowel links als rechts.
haha, ja als Verhoek naar Ajax gaat eet ik m'n computer op!!
IUk zie Verhoek eerder naar SV Scheveningen gaan
wie zaait zal oogsten.....
pi_81706702
'ADO slaat Groningen-bod op Derijck af'
FC Groningen heeft bot gevangen bij ADO Den Haag over een eventuele transfer van Timothy Derijck. De Residentie-club heeft een eerste bod van de noorderlingen op de Belg afgeslagen.

Dat meldt het Algemeen Dagblad. ADO lijkt op korte termijn met Jens Toornstra een nieuw contract te sluiten. De jongeling kan een verbeterd, meerjarig contract tekenen in het Forepark.

De club hoopt volgend seizoen Jeffrey van As aan te stellen als persoon die de komende jaren het technische beleid gaat bepalen. De huidige hoofd scouting van NAC Breda is op voorspraak van interim-coach Maurice Steijn naar voren geschoven.


Derijck staat open voor vertrek bij ADO Den Haag
21/05/2010 08:40

ADO Den Haag dreigt Timothy Derijck alsnog kwijt te raken. Waar de verdediger eerder aangaf te willen blijven, liet de Belg nu weten open te staan voor een vertrek uit de Hofstad.

'Ik heb aangegeven te blijven als er een leuke groep staat straks', aldus Derijck in het AD. 'Die staat er, heeft de leiding gezegd. Maar mocht er een club komen, dan sta ik daar voor open.'

FC Groningen is geinteresseerd in de diensten van de voormalig Feyenoord-verdediger. De Trots van het Noorden zag een eerste bod op Derijck echter afgewezen worden door ADO.

[ Bericht 60% gewijzigd door Hagenaar_94 op 21-05-2010 09:01:04 ]
pi_81707819
Zou mooi kut zijn ... beste speler in de selectie
pi_81713034
Van Haaglanden Voetbal:

Keeperstrainer René Stam verlaat ADO Den Haag en stapt over naar Ajax
21 May 2010 om 10:44

ADO Den Haag moet voor komend seizoen op zoek naar een nieuwe keeperstrainer. René Stam verlaat, na tien jaar deze functie te hebben uitgevoerd, de club en treedt in dienst van Ajax.
pi_81713191
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:01 schreef Hork het volgende:
Van Haaglanden Voetbal:

Keeperstrainer René Stam verlaat ADO Den Haag en stapt over naar Ajax
21 May 2010 om 10:44

ADO Den Haag moet voor komend seizoen op zoek naar een nieuwe keeperstrainer. René Stam verlaat, na tien jaar deze functie te hebben uitgevoerd, de club en treedt in dienst van Ajax.
hahahahaha!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 15:31:17 #33
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_81722652
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:01 schreef Hork het volgende:
Van Haaglanden Voetbal:

Keeperstrainer René Stam verlaat ADO Den Haag en stapt over naar Ajax
21 May 2010 om 10:44

ADO Den Haag moet voor komend seizoen op zoek naar een nieuwe keeperstrainer. René Stam verlaat, na tien jaar deze functie te hebben uitgevoerd, de club en treedt in dienst van Ajax.
pi_81722830
Het staat nu ook op adofans gekkehuis:

http://www.adofans.nl/art(...)bij_ADO_Den_Haag.htm

als dit waar is......

  vrijdag 21 mei 2010 @ 15:44:38 #35
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  vrijdag 21 mei 2010 @ 15:45:40 #36
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_81727342
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:43 schreef Charie het volgende:
Ja, op CADD van die ene Frans. Misschien gaat het nog over de scheldpartij?
Dat van Rene Stam was het dus denk ik alleen. Valt mee dus het het slechte nieuws.
pi_81732044
Danny Buijs blijft mogelijk toch bij ADO Den Haag
Danny Buijs zal volgend seizoen mogelijk toch nog te bewonderen zijn in de Eredivisie. De middenvelder van ADO Den Haag lijkt op weg te gaan naar Derby County, maar mocht er niets komen uit de onderhandelingen, blijft Buijs bij ADO.


Foto: Orange Pictures

''Of ik er volgend seizoen nog bij ben, is nu nog niet bekend. Ik ben in onderhandeling met Derby County'', noteerde Haaglanden Voetbal uit de mond van de oud-Feyenoorder. ''Mocht dat niets worden, dan meld ik mij weer gewoon. In Nederland ga ik zeker niet voor een andere club spelen.''

De 27-jarige Buijs gaf eerder al aan dat hij graag in de Engelse competitie wil voetballen. De middenvelder is al langere tijd in gesprek met Derby County, dat uitkomt in de Championship.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 01:13:04 #39
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_81749928
Buijs blijkt in elk geval nog een overeenkomst te hebben tot juni 2011, dus blijven moet ' ie sowieso als er niemand komt.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zaterdag 22 mei 2010 @ 02:05:39 #40
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_81751125
Dat we, in ieder geval in dit topic, daar nog niet aan hadden gedacht: Steijn en Schoenmaker.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_81806501
Komt Powel komend seizoen terug?
pi_81846047
ADO praat met nog drie trainers

Bron: Club Achter de Duinen (http://www.clubachterdeduinen.nl)


24 mei 2010
ADO Den Haag is nog steeds hard op zoek naar een nieuwe trainer voor het volgende seizoen. Volgens Johan Derksen is de club nu in gesprek met Gert Heerkens, Ruud Brood en Jan Poortvliet.

Poortvliet is momenteel hoofdtrainer van FC Eindhoven, waarmee hij de play-offs bereikte. Heerkens is momenteel assistent-trainer bij SC Heerenveen. Ruud Brood heeft de leiding over de spelersgroep van RKC Waalwijk, waar hij afgelopen seizoen mee degradeerde.

Eerder sprak ADO Den Haag ook al met Jan Everse, ´eljko Petrović en Alphons Groenendijk. De club kwam er niet uit met deze drie heren, omdat zij naar verluid alleen een eenjarig contract konden tekenen.

Mocht de residentieclub er met de drie heren waarmee het nu rond de tafel zit niet uitkomen, dan gaat Lex Schoenmaker hoogstwaarschijnlijk voor de groep staan. De club ziet in Maurice Steijn de trainer van de toekomst, maar omdat hij nog niet genoeg diploma’s heeft, zoekt de club iemand met voldoende papieren om de selectie te leiden.
  maandag 24 mei 2010 @ 23:05:54 #43
304431 3346
That's what she said.
pi_81852631
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:12 schreef cohen het volgende:

[..]

haha, ja als Verhoek naar Ajax gaat eet ik m'n computer op!!
IUk zie Verhoek eerder naar SV Scheveningen gaan
Thank you, come again.
pi_81865070
Buijs verkoopt Derby nee en blijft bij ADO
Danny Buijs stapt definitief niet over naar Derby County. De middenvelder van ADO Den Haag sprak afgelopen weekend met de Engelse club, maar kwam niet tot een persoonlijk akkoord, weet VoetbalPrimeur.

Buijs kon bij de club uit het Championship een éénjarig contract tekenen. Dat risico wilde de Nederlander echter niet nemen, hij zette in op een langere verbintenis. Toen bleek dat beide partijen elkaar hier niet in konden vinden, besloten zij de gesprekken stop te zetten.

In een eerder stadium bereikte Derby County al wel een akkoord met ADO Den Haag over een afkoopsom van het contract van Buijs. De club gaf Buijs toestemming om met de Engelsen te praten, dit leverde echter geen resultaat op.

Buijs heeft in Den Haag nog een contract tot de zomer van 2011. Eerder gaf de middenvelder reeds te kennen in Nederland niet voor een andere club dan Den Haag uit te willen komen, waarmee een transfer definitief van de baan lijkt.
pi_81865441
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:15 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Buijs verkoopt Derby nee en blijft bij ADO
Danny Buijs stapt definitief niet over naar Derby County. De middenvelder van ADO Den Haag sprak afgelopen weekend met de Engelse club, maar kwam niet tot een persoonlijk akkoord, weet VoetbalPrimeur.

Buijs kon bij de club uit het Championship een éénjarig contract tekenen. Dat risico wilde de Nederlander echter niet nemen, hij zette in op een langere verbintenis. Toen bleek dat beide partijen elkaar hier niet in konden vinden, besloten zij de gesprekken stop te zetten.

In een eerder stadium bereikte Derby County al wel een akkoord met ADO Den Haag over een afkoopsom van het contract van Buijs. De club gaf Buijs toestemming om met de Engelsen te praten, dit leverde echter geen resultaat op.

Buijs heeft in Den Haag nog een contract tot de zomer van 2011. Eerder gaf de middenvelder reeds te kennen in Nederland niet voor een andere club dan Den Haag uit te willen komen, waarmee een transfer definitief van de baan lijkt.
meen je niet!!! goed nieuws dit hoor! buijs samen met vd leegte de leukste spelers om naar te kijken die ik bij den haag heb zien rondlopen!!!!

enige kanttekening: had atteveld toch wel een beetje gelijk bij VI toen ie zei dat Buijs geen man van zn woord is......
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:27:55 #46
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_81865500
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:15 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Buijs verkoopt Derby nee en blijft bij ADO
Danny Buijs stapt definitief niet over naar Derby County. De middenvelder van ADO Den Haag sprak afgelopen weekend met de Engelse club, maar kwam niet tot een persoonlijk akkoord, weet VoetbalPrimeur.

Buijs kon bij de club uit het Championship een éénjarig contract tekenen. Dat risico wilde de Nederlander echter niet nemen, hij zette in op een langere verbintenis. Toen bleek dat beide partijen elkaar hier niet in konden vinden, besloten zij de gesprekken stop te zetten.

In een eerder stadium bereikte Derby County al wel een akkoord met ADO Den Haag over een afkoopsom van het contract van Buijs. De club gaf Buijs toestemming om met de Engelsen te praten, dit leverde echter geen resultaat op.

Buijs heeft in Den Haag nog een contract tot de zomer van 2011. Eerder gaf de middenvelder reeds te kennen in Nederland niet voor een andere club dan Den Haag uit te willen komen, waarmee een transfer definitief van de baan lijkt.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:32:15 #47
69066 cohen
immer 2.
pi_81867747
jammer. Buijs heeft het imago van een keiharde werker die NOOIT verzaakt, maar dit klopt niet. Als je goed op hem let zie je dat hij er vaak met de pet naar gooit.
wie zaait zal oogsten.....
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:26:48 #48
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_81869708
quote:
Mark van der Kallen: ,,Niet meer uitgeven dan er binnenkomt"

,,Het is duidelijk dat wij niet meer gaan uitgeven, dan er binnenkomt, wij gaan uit van een nulbegroting. De uitgaven zullen 3 tot 4 miljoen naar beneden moeten”, gaat Van der Kallen verder. ,,Wij gaan net als zoveel andere clubs terug in het aantal spelers, naar 22 spelers voor de BVO 1. Er zijn wat contracten beëindigd, maar wij hebben komend seizoen gewoon een waardig eredivisieteam. Ik hoor en lees ook verhalen, dat er spelers weggaan of willen. Maar ze staan wel gewoon bij ons onder contract.” Van der Kallen liet weten dat men eventueel nog gericht twee of drie spelers aan wil en kan trekken. Hij legde ook de nadruk op het starten van het spelersfonds, om het team te kunnen versterken en riep gegadigden op zich bij hem te melden voor een gesprek.
Gaan ze dan toch luisteren
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:51:47 #49
69066 cohen
immer 2.
pi_81870650
Ik snap niet dat mensen zoveel zitten te zeiken op van der kallen. Hij is de redder van ADO. Als je het artikel uit de VI leest snap je het toch allemaal wat beter
wie zaait zal oogsten.....
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:06:58 #50
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_81871247
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 14:51 schreef cohen het volgende:
Ik snap niet dat mensen zoveel zitten te zeiken op van der kallen. Hij is de redder van ADO. Als je het artikel uit de VI leest snap je het toch allemaal wat beter
Ik wil niet zeggen dat er wat mis is met Kallen, integendeel zelfs.

Maar er wordt al jaren gevraagd om een spelersfonds... ik ben blij dat het er nu eindelijk komt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')