Dat dus. Welkome versterking. Jong ook nogquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:49 schreef Chatman. het volgende:
[..]
Alles beter dan Ammi op dit moment.
Ik hoorde van iemand dat die vandaag gewoon met de groep mee trainde. Hij moet alleen nog een werkvergunning krijgen. Ik hoop dat dat al rond is.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:03 schreef JortK het volgende:
Is onze superrus eigenlijk al klaar om te spelen?
Scoorde Milic ook niet gelijk de 1e wedstrijd?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:31 schreef Chooselife het volgende:
Lijkt een schot in de roos hè, die nieuwe Russische spits.
In z'n 2e seizoen scoorde die pas. Er kwam toen ook een Milic hype,wat later een van de grooste miskopen bleek te zijn. Je moet dus altijd afwachten, ook met deze spits dus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:55 schreef Ron_Jeremy het volgende:
[..]
Scoorde Milic ook niet gelijk de 1e wedstrijd?
Dit dus. Lijkt me dat ze Wesley als backup voor Mido in gedachte hadden ofzoquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:54 schreef Chatman. het volgende:
Ajax heeft nu ook Mido gecontracteerd, wat moeten ze dan in hemelsnaam met Verhoek.
Vind het niet echt een vergelijking. Deze jongen heeft veel meer kwaliteiten en veel meer ervaring.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:00 schreef Chatman. het volgende:
[..]
In z'n 2e seizoen scoorde die pas. Er kwam toen ook een Milic hype,wat later een van de grooste miskopen bleek te zijn. Je moet dus altijd afwachten, ook met deze spits dus.
Scheelde weinig hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:28 schreef cohen het volgende:
Valt nog mee dat we de wedstrijd biet in de laatste minuut hebben weggegeven!!
Scoorde bij Anderlecht ook 2x tijdens zijn eerste match, daarna nooit meer een bal goed geraakt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:31 schreef Chooselife het volgende:
Lijkt een schot in de roos hè, die nieuwe Russische spits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |