abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 mei 2010 @ 11:26:35 #151
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_81863297
Ik heb Centraal topic voor amateurhardlopers, deel 44 al gevonden, maar ook hier maar eens kijken. De planning is om zaterdag hardloopschoenen aan te laten meten (Runnersworld) en dan te beginnen.

Iedereen heeft het over Evy, ga dat maar eens onderzoeken.

Wel wat gevonden, maar de link doet het niet http://www.start-to-run-mp3.com/download-alle-lessen.html
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_81863513
Op Thepiratebay staan torrents
pi_81863549
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:26 schreef Herkauwer het volgende:
Ik heb Centraal topic voor amateurhardlopers, deel 44 al gevonden, maar ook hier maar eens kijken. De planning is om zaterdag hardloopschoenen aan te laten meten (Runnersworld) en dan te beginnen.

Iedereen heeft het over Evy, ga dat maar eens onderzoeken.

Wel wat gevonden, maar de link doet het niet http://www.start-to-run-mp3.com/download-alle-lessen.html
http://www.faithy.nl/files/hardlopen/index.php?dir=Evy+0+tot+5%2F
  dinsdag 25 mei 2010 @ 11:46:07 #154
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_81864029
quote:
Ik dank u zeer. Heb ondertussen ook RunKeeper gedownload en het armtasje van hierboven in de bookmarks gezet. Maar goed, zaterdag als het goed is schoenen aanmeten.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:33:14 #155
60456 Gesloten
Niet open
pi_81865685
Ben vandaag ook begonnen met het schema van Evy. Ben begonnen bij les 13, omdat ik al enigszins conditie heb door het basketballen.
Het ging me goed af gelukkig! Lang aan een stuk doorlopen is toch wel heel anders dan de korte explosieve stukjes bij basketbal
pi_81868041
Ik heb afgelopen week weer gelopen! Twee weken helemaal niet toe gekomen, druk op m'n werk, wel veel buiten/bewegen ook dus eigenlijk is hardlopen niet zo nodig (ik heb 't opgepakt om in beweging te blijven, meer dan om het lopen zelf). Had ook een aantal keer wat spierpijn in rug/schouders -zou een 'Start to farm' schematje moeten zoeken ipv zomaar een aantal uur achtereen te wieden, graven enzovoort Maar omdat het werk en vooral het fysieke werk (soms is er veel tijd voor klussen en tuinonderhoud, soms weinig/geen) nogal onregelmatig is, wil ik het lopen toch beter bijhouden dan ik deze maand gedaan heb. Donderdag weer gelopen, Zondag ook en vandaag ga ik lekker weer

Ik loop nu ik geen trainings schema volg trouwens zonder muziek, zonder metertjes, gewoon helemaal zonder iets. O ja, fluitende vogeltjes. Donderdag & Zondag had ik zelfs geen horloge bij me, na die korte onderbreking heb ik 't gewoon effe op een ontspannen rondje van zo'n 4,5KM gehouden en niet op tijd/snelheid gelet. Misschien vanmiddag weer het laatste bos-lusje er aan vast voor de 6!
pi_81871059
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:24 schreef mime_negert het volgende:
Tvp, ga vanavond beginnen met les 1 van Evy.
Succes!

Ik ben gisteren in het begin van de middag gaan lopen. Warm en de les viel me ook wat zwaar, terwijl de vorige week diezelfde les goed ging. Ben ook te snel na het eten gaan lopen denk ik.
En dan tijdens de les horen dat je een natuurtalent bent. Ja, in sjokken misschien

Maar halfuur aan één stuk lopen komt steeds dichterbij
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_81874798
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 13:40 schreef Sheriam het volgende:
Ik heb afgelopen week weer gelopen! Twee weken helemaal niet toe gekomen, druk op m'n werk, wel veel buiten/bewegen ook dus eigenlijk is hardlopen niet zo nodig (ik heb 't opgepakt om in beweging te blijven, meer dan om het lopen zelf). Had ook een aantal keer wat spierpijn in rug/schouders -zou een 'Start to farm' schematje moeten zoeken ipv zomaar een aantal uur achtereen te wieden, graven enzovoort Maar omdat het werk en vooral het fysieke werk (soms is er veel tijd voor klussen en tuinonderhoud, soms weinig/geen) nogal onregelmatig is, wil ik het lopen toch beter bijhouden dan ik deze maand gedaan heb. Donderdag weer gelopen, Zondag ook en vandaag ga ik lekker weer

Ik loop nu ik geen trainings schema volg trouwens zonder muziek, zonder metertjes, gewoon helemaal zonder iets. O ja, fluitende vogeltjes. Donderdag & Zondag had ik zelfs geen horloge bij me, na die korte onderbreking heb ik 't gewoon effe op een ontspannen rondje van zo'n 4,5KM gehouden en niet op tijd/snelheid gelet. Misschien vanmiddag weer het laatste bos-lusje er aan vast voor de 6!
Dat is ook wel fijn he, zonder tijd, muziek, geen toestanden, nergens op letten, gewoon lekker een stukje lopen en de natuur om je heen horen, die rust, mmm.
pi_81878175
Zo net les 5 gedaan (2x3x3x3). Het ging best goed, maar ik weet niet of dat kwam omdat mijn conditie beter is geworden en ik aan het hardlopen wen, of dat ik dit keer niet probeerde een hardloper van de tv na te doen en in plaats daar van wat rustiger te lopen. Volgende les probeer ik wel wat harder te lopen, zodat ik dat gevoel van doodgaan weer krijg zoals bij sommige stukjes van de vorige lessen.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 18:47:05 #160
277120 Vido
Jeuheu!
pi_81881460
Afgelopen paar dagen lessen 22 (2 x 15 minuten) en 23 (10 minuten, 2 x 12 minuten) gelopen, allebei met weinig moeite, tempo ongeveer 11 kilometer per uur. Gaat echt lekker zo Kan niet wachten op les 24, weer een nieuwe uitdaging in het stuk van 20 minuten En daarna gaat alweer de laatste week in...

Weet nog niet wat ik ga doen als ik klaar ben met Evy 0-5, hier wat mensen die ervaring hebben met Evy 5-10? Werkt dat op dezelfde manier en is het aan te raden, of kan ik beter een schema van bijvoorbeeld Runnersworld of Run2Day volgen?
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_81881699
Heh was jullie alweer kwijt joh, gaat snel zo! Even mijn verhaaltje en dan ga ik teruglezen:

Ik heb gister ook weer gelopen! Eigenlijk helemaal geen goeie dag: 12 uur gereisd (treinen bussen en vliegtuig) en dan ook nog eens het hele weekend heel weinig geslapen (maar wat wil je als je naar vrienden gaat in Stockholm). Ik was wel helemaal weer in de goeie spirit, onwijs happy dat ik toch gegaan was naar Stockholm en wat is nu beter om dat gevoel te behouden dan te gaan hardlopen?

Mijn uiteindelijke tijd: 1:05:25
Afstand: 9.84 (shit nét geen 10 maarja was al thuis)
Gemiddelde snelheid: 9.02 km/h (beetje verpest door een kilometer tussendoor te wandelen)
Calorien: 709 (misschien ga ik ooit nog eens afvallen van hardlopen?)

EN HET WAS HEERLIJK en ik voelde me gister super nu.

De bedoeling was: woensdag weer, maar papa wil vandaag met mij gaan hardlopen. Dus we gaan eens kijken hoever we komen.
pi_81884189
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 16:24 schreef Dwab het volgende:

[..]

Dat is ook wel fijn he, zonder tijd, muziek, geen toestanden, nergens op letten, gewoon lekker een stukje lopen en de natuur om je heen horen, die rust, mmm.
Het leukste is nog wel dat ik een rondje van 4.5 KM nu 'effe een ontspannen rondje' noem, terwijl ik niet zo heel lang geleden ook gewoon bij lesje 1 van Evy 0-5 begonnen ben, en elke keer als het aantal minuten omhoog ging dacht 'ojee, volgende les (6, 8, 10) minuten aan een stuk, als dat maar gaat lukken!'

Vandaag weer m'n hele rondje van ruim 6KM gelopen en ook lekker tempo, zo net aan de 10KM/uur.
pi_81891270
Gisteren 1,5 keer les 3 gelopen.
Halverwege kwam ik er achter dat Cardiotrainer op 'Biking' stond, dus ben ik overnieuw begonnen.
Toen ik eenmaal klaar was, ontdekte ik dat ik een verkeerde afslag had genomen in het bos.
In plaats van dat ik een paar honderd moest lopen, moest ik bijna 5 kilometer terug wandelen

Gelukkig zat het weer me

Al met al zeer tevreden over het resultaat.
Alleen jammer dat mijn GPS niet vlekkeloos werkt en stukken over heeft geslagen.
pi_81892904
Hoge bomen, slechte ontvangst van GPS?

Hoe goed het gister ging, hoe kut het vandaag was. Zo zie je maar weer dat die rustdag écht nodig is. Mijn kuitjes hebben te lijden gehad. 7.55 km in 55 min (waarvan ik tussendoor 10 min heb gewandelt van 27-37 min). Voor de rest ben ik gelukkig niet al te langzaam gegaan, maar ik heb mijn lesje geleerd: volgende keer gewoon een rustdag inlassen. Normaal is dinsdag ook de dag dat ik fitness, maar niemand wilde met me mee. Dus dan maar hardlopen. Ach, toch voel ik me altijd weer lekker na het lopen.

Eens kijken of deze link het doet? http://sportstracker.noki(...)/index.do?id=2554075

Mijn grafiekje en route en hoelang ik over een kilometer deed. Eigenlijk heb ik best snel gelopen! Normaal met lange stukken loop ik rond de 8/8.5 en deze was tussen de 9.5 en 10 km/h! Ik ga vooruit zonder het idee dat ik het goed doe!
pi_81892970
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:47 schreef SolnaStockholm het volgende:
Hoge bomen, slechte ontvangst van GPS?
Veel hoge bomen inderdaad.
pi_81893436
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:48 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Veel hoge bomen inderdaad.
Ah das jammer, vind die grafiekjes altijd zo leuk om te zien, hoe je vooruitgang boekt enzo! Nouja als je maar lekker hebt gelopen dan
pi_81893692
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:53 schreef SolnaStockholm het volgende:

[..]

Ah das jammer, vind die grafiekjes altijd zo leuk om te zien, hoe je vooruitgang boekt enzo! Nouja als je maar lekker hebt gelopen dan
Dat is het voornaamste inderdaad.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:05:27 #168
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_81894598
Ging net 4=5 weken lekker, ben ik alweer 2 weken uit de running met een hielspoor!! Hoop komend weekend weer te kunnen rennen!!
pi_81894672
Zojuist mijn rondje gelopen. 4.6 km iets rustiger begonnen dan normaal en dat hielp wel want ik kon hem in een keer uitlopen met een gemiddelde van 10.7.
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:47 schreef SolnaStockholm het volgende:

Eens kijken of deze link het doet? http://sportstracker.noki(...)/index.do?id=2554075
Leuk rondje.

Hoe bevalt die nokia software? Misschien wat voor mijn e71

[ Bericht 63% gewijzigd door CaLeX op 25-05-2010 22:14:49 ]
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:29:41 #170
50430 Yuki
Student Midwife
pi_81896871
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:05 schreef travelman het volgende:
Ging net 4=5 weken lekker, ben ik alweer 2 weken uit de running met een hielspoor!! Hoop komend weekend weer te kunnen rennen!!
Auw!
Pas wel op, hielspoor kan lang duren (zeker als je het niet goed laat "genezen" en te snel weer begint)

Sterkte ermee!

Ik ga nu naar bed, ter voorbereiding op weer een lekker rondje morgen. Nu al zin in!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_81897374
Pff, volgens mij wordt het morgen weer niet, heb zulke volle dagen.
En moet net deze week de stap van 6 naar 8 minuten maken!

Nouja, dan donderdag maar.

Hoor gelukkig goede verhalen hier van iedereen!

Wij gaan als een speer!
pi_81898459
Volgende week lopen in Turkijke. Eens kijken hoe die ervaring zal zijn.
pi_81899194
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 19:43 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Het leukste is nog wel dat ik een rondje van 4.5 KM nu 'effe een ontspannen rondje' noem, terwijl ik niet zo heel lang geleden ook gewoon bij lesje 1 van Evy 0-5 begonnen ben, en elke keer als het aantal minuten omhoog ging dacht 'ojee, volgende les (6, 8, 10) minuten aan een stuk, als dat maar gaat lukken!'

Vandaag weer m'n hele rondje van ruim 6KM gelopen en ook lekker tempo, zo net aan de 10KM/uur.
Wow, dat is echt chill idd! Heb zelf ook zin om weer op dat niveau te zijn. Nog 2 weekjes en ik kan ook weer lekker voor mezelf een half uurtje rennen. Ga zo slapen, want heb om 10 uur al een afspraak en verder de hele dag druk tot laat, en zal dus daarvoor al gaan rennen. 2 keer 15 min, moet gewoon lukken!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 23:02:31 #174
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_81899445
Mijn broertje liep net mee, dat viel tegen. Ik moest mij de hele tijd inhouden
pi_81901305
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:06 schreef CaLeX het volgende:
Zojuist mijn rondje gelopen. 4.6 km iets rustiger begonnen dan normaal en dat hielp wel want ik kon hem in een keer uitlopen met een gemiddelde van 10.7.
[..]

Leuk rondje.

Hoe bevalt die nokia software? Misschien wat voor mijn e71
Ik ben echt een fan van sporttracker van nokia. De gps (op mijn telefoon in ieder gevan) werkt goed mee en ik vind de site ook handig om alles mee bij te houden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')