Nu ben je gewoon aan het vissen, ik zal je verder gewoon negeren.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:10 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
alsof er leven is buiten Amsterdam![]()
![]()
terug naar je dorpquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:51 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon aan het vissen, ik zal je verder gewoon negeren.
Ik dacht dat condooms overrated waren?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:55 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
mensen die denken dat ik dit verzin, heb de soa om het te bewijzen
uh... dat zeg ik, condooms zijn overrated, en blijven overratedquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:58 schreef Lulleau het volgende:
[..]
Ik dacht dat condooms overrated waren?
blijkbaar niet, lozer
Ze hadden je anders wel je druipert/aambeien/aids/enz. bespaardquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:08 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
uh... dat zeg ik, condooms zijn overrated, en blijven overrated
niet iedereen kan niet meer klaarkomen als ie m op heeft, bij mij ging het nog redelijk langzaam.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoe kan je met m op nou na 2 minuten al klaar zijn?
aambeienquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:31 schreef Lulleau het volgende:
[..]
Ze hadden je anders wel je druipert/aambeien/aids/enz. bespaard
ik vind het echt knap haha, hulde!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:35 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
niet iedereen kan niet meer klaarkomen als ie m op heeft, bij mij ging het nog redelijk langzaam.
Dan bats ik juist 1 uur door en dan ben ik (tot mijn ergenis) nog steeds niet gekomenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Door de mdma kwam je na 2 minuten al klaar? Is dat niet de wereld op zijn kop?
zo ben ik, alhoewel ik niet echt drugs nodig had om geil te worden hoor, maar het kan wel stimulerend werken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:50 schreef doppelgänger het volgende:
Dus als ik het even mag samenvatten:
Ze had kleine tieten en je had drugs nodig om geil te worden, en toen heb je haar zonder condoom geneukt ondanks dat je haar net een uur kent.jij baas, jij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |