http://img709.imageshack.us/img709/3255/image058g.jpgquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:25 schreef drumstickNL het volgende:
Ik zou wel wat extra foto's willen zien, daarbij dezelfde vraag als hierboven word gesteld.
Je klapt m gewoon opzij en dan heb je een hefboompje, ik snap niet echt wat je bedoeldquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:44 schreef Dutchskill het volgende:
Ik had even een vraagje. Op de foto waarvan je het blok goed kan zien, zie je het asje van de kickstart helemaal niet meer (waar de kickstart aan bevestigd is).
Komt dit gewoon door de foto, of is de kickstart te ver naar voren gemonteerd o.i.d. ?
Zie de rode cirkel bij de kickstart:quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:04 schreef Ruhn het volgende:
[..]
Je klapt m gewoon opzij en dan heb je een hefboompje, ik snap niet echt wat je bedoeld
Net ff geken maar het kan op geen enkele andere manier vast, los of anders. Het blok wat je daar linkt is het am6 blok, op deze derbi zit het nieuwere blok wat geen am6 is, wss komt het verschil daardoor. En nieuwe tandwielen/ketting is echt komplete onzin bij 5.600km, ketting staat idd slap omdat die al maanden in de schuur staat en heb uiteraard niet met een slappe ketting gereden... 2 maal rond met een steeksleutel en je hebt weer je 1cm speling.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef Dutchskill het volgende:
[..]
Zie de rode cirkel bij de kickstart:
http://img526.imageshack.us/img526/9817/image054q.jpg
En zie dan deze foto van dit blok:
http://img15.imageshack.us/i/dsc04343b.jpg/
Daar zit bij de meeste schakels nog een stuk as, maar die zie je hier gewoon helemaal niet. Dus vandaar mijn vraag dus: Zit de kickstart erg ver over de staaf heen o.i.d. en dat je hem vandaar dus niet kan zien.
Verder zullen er nieuwe tandwielen op en een nieuwe ketting neem ik aan? En zo niet zal de ketting zwaar moeten worden afgesteld want die hangt echt onwijs slap (heb je er zo ook mee gereden?)
Zolang de tandwielen e.d. goed onderhouden zijn zou het inderdaad niet nodig moeten zijn om ze te vervangen, maar gezien de staat waarin ze op de foto's erbij hangen, vroeg ik mij dit dus af.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 02:43 schreef Ruhn het volgende:
[..]
Net ff geken maar het kan op geen enkele andere manier vast, los of anders. Het blok wat je daar linkt is het am6 blok, op deze derbi zit het nieuwere blok wat geen am6 is, wss komt het verschil daardoor. En nieuwe tandwielen/ketting is echt komplete onzin bij 5.600km, ketting staat idd slap omdat die al maanden in de schuur staat en heb uiteraard niet met een slappe ketting gereden... 2 maal rond met een steeksleutel en je hebt weer je 1cm speling.
SnappikSnappik, er is iig niet mee gereden zo, komt echt puur door het stilstaanquote:Op zondag 23 mei 2010 16:38 schreef Dutchskill het volgende:
[..]
Zolang de tandwielen e.d. goed onderhouden zijn zou het inderdaad niet nodig moeten zijn om ze te vervangen, maar gezien de staat waarin ze op de foto's erbij hangen, vroeg ik mij dit dus af.
Ik ben hier overigens wel zeer in geïnteresseerd. Ik zal even overleggen thuis en dan zal ik wel even een PM sturen.
bedankt voor het aanbod iig, maar ik wil het echt alleen bij mn auto houdenquote:Op zondag 23 mei 2010 15:50 schreef Wasmachinu het volgende:
Wil je eventueel ruilen tegen een vrij nieuwe Peugeot Vivacity? Model uit november 2007, ongeveer 2400 km op gereden.
Bij interesse stuur ik je foto's en meer informatie toe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |