Je hebt toch al een tuin?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:12 schreef Diaan73 het volgende:
Heren, nog een fijne middag. Lennon is inmiddels wakker en zit achter het brood. Wij gaan zo naar het tuincentrum met mn moeder![]()
Tot later!
Haar moeder misschien nog niet?quote:
Gewoon de volgende keer overhoren.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:29 schreef peaceman het volgende:
Zow.. vanmiddag cursus gegeven.... hoop dat ze het snappen.
Actrice ?quote:
Ok. Nooit naar gekeken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:35 schreef wyccie het volgende:
Volgens Andy zat ze in Law & Order (tv-serie).
Ik had zere voeten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:48 schreef Gellius het volgende:
Ik zag je nog lopen gisteren, scrutinizer. Je had best even mogen zwaaien hoor.
Kun je al rechtsreeks van je werk het Oosterpark inlopen? Ze gaan toch de tuinen bij het park betrekken?quote:
Heeft het met Luilak te maken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:11 schreef Gellius het volgende:
Geen idee. Het is voor de kindertjes, lijkt het. Er is muziek, een pannakooi en een trampoline, maar nog geen lekkere hapjes, zag ik net. Stond er niks in het buurtkrantje over?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Diaan73 op 22-05-2010 21:39:47 ]Make love, not war ☮
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren twee kapotte blaren overgehouden aan mn nieuwe schoenen... kan nu even helemaal geen schoenen meer aan.
Foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo erg was het bij mij gelukkig niet. Ik heb ze vanavond ook weer naar Paradiso aangehad.![]()
Ik ook. Naar de koelkast.quote:
Helaas welquote:Op maandag 24 mei 2010 08:53 schreef Diaan73 het volgende:
GOedemorgen![]()
Gisterenavond het "premiers" debat nog gezien??
Inderdaad.... ik kan me wel in veel punten van Cohen vinden, maar hoe het bracht...quote:Op maandag 24 mei 2010 11:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Helaas welWat een (gebrek aan) niveau.
Het lijkt erop alsof we de beste debater moeten kiezen ipv de partij waarvan we denken dat die met oplossingen komen waarin we ons kunnen vinden. Ik vind het heel vreemd dat Cohen kwalijk wordt genomen dat hij zichtbaar kwaad werd op Wilders om diens gebrek aan fatsoen en niveau. Het was, zeker aan het begin, een wedstrijd in onbeschoftheid. Wilders gekscheerde nog dat hij Cohen een aardige man vindt maar een ramp voor het land, Cohen antwoordde dat hij op zijn beurt Wilders een ramp voor het land vindt... van mij had hij daarbij ook nog wel expliciet mogen stellen dat hij Wilders ook nog eens geen aardige man vindt.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad.... ik kan me wel in veel punten van Cohen vinden, maar hoe het bracht...Vooral het hakkelen was te erg voor woorden. Ik hoop dat ie daar nog aan gaat werken.
Volslagen onzin. In de besluitvorming rond de N-Z lijn is Cohen te onzichtbaar geweest, dat wel, maar wat hem wordt verweten tav de openbare orde en/of veiligheid is mi onterecht. Als het dan allemaal zo slecht was onder Cohen zou je toch verwachten dat de PVV een behoorlijke aanhang zou weten te vergaren in Amsterdam. Het tegendeel is waar: de PVV krijgt geen poot aan de grond in de hoofdstad.quote:Maar ik hoorde Huub Stapel na afloop zeggen dat Cohen de slechtste burgemeester in decennia was. Was het echt zo erg??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |