Ja, door de wind dus.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk dat je klacht meer onhandelbaar haar is.
aah, daar is je probleem, niet de wind. vrouwen met half lang tot lang haar oke, maar bij mannen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:21 schreef Nass het volgende:
Het mag nu werkelijk waar ophouden met de wind buiten. Het is godveromme mei, de zon schijnt, maar de klote tering wind moet het weer verpesten door koude lucht tegen je aan te blazen, hard ook. En vooral bij iemand met half lang haar, ik bedoel, mijn haar zit steeds weer doorelkaar, terwijl ik 5 minuten daarvoor mijn haar net perfect had gekregen.![]()
![]()
Klacht: Wind![]()
Kortom, het is nooit goed.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:26 schreef EINZ het volgende:
Als het straks weer te warm is ben je blij met een beetje wind. Anders ga je weer zeuren dat je teveel zweet en dat er onvoldoende wind is om je af te koelen
Nee. Zullen we TS anaal vernederen?quote:
Dan moeten ze de wind beter verspreiden over het jaar.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:26 schreef EINZ het volgende:
Als het straks weer te warm is ben je blij met een beetje wind. Anders ga je weer zeuren dat je teveel zweet en dat er onvoldoende wind is om je af te koelen
Had je zn fobo bekeken, omdat je zo zelfverzekerd overkomtquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:40 schreef Stoeprand het volgende:
Haha, TS heeft halflang haar.
Wat een homo.
Ja.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:45 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Had je zn fobo bekeken, omdat je zo zelfverzekerd overkomt
Windkracht 4 is toch best een stevig windje.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:45 schreef Westsidee het volgende:
Der staat niet eens veel wind.![]()
http://www3.buienradar.nl/images.aspx?jaar=-7&soort=wind&tijd=0&tijdid=20105201244
Gossie meid, het is wat.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:21 schreef Nass het volgende:
En vooral bij iemand met half lang haar, ik bedoel, mijn haar zit steeds weer doorelkaar, terwijl ik 5 minuten daarvoor mijn haar net perfect had gekregen.![]()
![]()
Klacht: Wind![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |