abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81768268
Beertje is helemaal af

Sorry voor de vogelpoep
pi_81768420
Leuk, erg mooi afgewerkt, ziet er heel netjes uit.
pi_81768531
Tadaaa!

Ik vind het in elkaar zetten nog steeds een rottige klus. Vind ook dat 'ie niet zo heel mooi afgewerkt is maar m'n moeder zei dat alleen ik dat zie
Mijn oma was er heel blij mee en een aantal familieleden gaf aan ook wel een gehaakt cadeautje te willen;
Nichtje M: ik houd van lieveheersbeestjes *knipoog*
pi_81768585
Aaaah wat een schattig beertje is dat Heel erg mooi geworden!!!
Ik had die vogelflats niet eens gezien Maar daar hoef jij geen sorry voor te zeggen, dat moet die vogel doen!
pi_81768645
Mooie beer hoor! Is ie ook voor een (aanstaande) geslaagde? Heel netjes afgewerkt
Top olifant, zo leuk!!!

Nog 14 te gaan....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81768730
Ja, mijn zusje. Zij gaat wel slagen
pi_81768873
Oooh bijna klaar Lijnloos! Wat zijn het er veel als je ze zo ziet liggen Echt superleuk!

[ Bericht 1% gewijzigd door Yachiru op 22-05-2010 19:47:52 ]
pi_81768943
Nou ja, het moeten er ook 208 zijn in totaal straks... dus dit zijn er 194 Best veel ja!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 20:35:47 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81770710
Lijnloos wat wordt het gaaf zeg!
pi_81771877
Mooi beertje B.ertha!

Die olifant is ook mooi! Ik heb voor mijn oma ook een olifantje gehaakt en hij heeft een plaats op haar schouw gekregen Ik vind dat aan elkaar zetten ook steeds het lastigste.

Die UP is echt gaaf! Nog veel succes Lijnloos!
pi_81771970
Dat Crochet by numbers is wel geinig zeg... daar kun je ook leuke dingen mee maken (niet zo zeer die gezichten) maar ik zie wel mogelijkheden
pi_81773070
Ik haak weer aan! Heb 3 creaties gemaakt op vakantie maar ze moeten allewn nog in elkaar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:32:25 #64
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_81774413
Oh, hier zijn jullie!
ik ben een paar dagen niet online, en jullie zijn al niet meer te vinden, hahaha.

Ik probeer al dagen het patroon van de charity daisy te downloaden nadat ik me aangemeld heb voor die groep, maar mijn laptop pikt het gewoon niet
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_81776279
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zojuist het allerlaatste gsje gehaakt!!!
Helemaal klaar om in elkaar te zetten, vind het bijna jammer dat we morgen naar mijn ouders gaan... maandag gelukkig alle tijd om te beginnen met vastzetten. Ben er nog niet helemaal uit hoe ik het ga doen, maar dat zie ik dan wel...

Nu richting bed...
pi_81778543
Petje af lijnloos!! Ben heel benieuwd hoe het is als hij in elkaar zit.

Dat beertje
En het olifantje en hij is goed in elkaar gezet, want ik zie niks dat niet klopt hoor! of je kan heel goed PhotoShoppen
  zondag 23 mei 2010 @ 00:48:31 #67
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81779017
geweldig b.eertje, b.ertha! ik zie niet wat er nou zo raar is aan 'm? goed gelukt, en wat een werk!!

dat olifantje vind ik ook al zo perfect gelukt, wow! dat zal je oma wel erg leuk vinden, yachiru! veel plezier met het geven!

lijnloos, jippieeeee succes maandag!
in de haak.
  zondag 23 mei 2010 @ 11:19:06 #68
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_81784579
Wat is dat beertje leuk geworden met die kleertjes aan Bertha! En een lief olifantje van Yachiru. Mooi kleurtje grijs is dat!

Succes met de grote in-elkaar-zet-klus Lijnloos.

Muck, geef je even een gil als ik het patroon moet mailen? Misschien trapt je latop er dan wel in.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_81785595
Haha, niet gefotoshopped! Weet niet eens hoe dat moet.. Maar de plekjes waar het er niet zo mooi uit ziet, zie je op de foto niet En zoals m'n moeder al zei, waarschijnlijk ziet een ander het niet eens. Ik ben nogal perfectionistisch, ook met andere dingen, dus ja.. Dat werkt niet echt mee

Dank voor de complimenten! Ik had hem al gegeven voor ik de foto's hierop zette Trui, de verjaardag was gistermiddag. Hij was eigenlijk niet op tijd klaar dus het was op het laatst een beetje haastwerk en ik ben iets later naar m'n oma gegaan Maar ze was er dus wel superblij mee!
En zij vond het kleurtje ook heel erg mooi Mascha, Catania heeft prachtige kleurtjes

Lijnloos, suc6 met in elkaar zetten! ^_^
pi_81787883
Mooi Lijnloos!!

Ik was op de markt in Italie en daar haden ze haaknaalden voor ¤ 1,25!

[ Bericht 1% gewijzigd door Vicky op 23-05-2010 14:07:50 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_81788323
Ik heb een haaknaald van 0,75, maar die zie ik mij nog niet gebruiken
pi_81789633
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:29 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een haaknaald van 0,75, maar die zie ik mij nog niet gebruiken
¤ vergeten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_81790669
Oh, dat is al wat anders. Lekker goedkoop!
pi_81790708
quote:
Op zondag 23 mei 2010 14:44 schreef B.ertha het volgende:
Oh, dat is al wat anders. Lekker goedkoop!

Ja idd lekker goedkoop, heb er een aantal aangeschaft.
Katoen was ook goedkoop en bolletjes acryl waren maar 80 cent.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_81792876
Ik heb haaknaalden van ¤0,50 van de Wibra. Doen het prima, al vind ik mijn echte prym met teflon laagje fijner werken.
Ik heb een flink aantal strengetjes borduurkatoen gekregen en dat is dik genoeg om mee te haken, dus ik heb nog meer kleurkeuzes. Toch maar eens aan poppetjes en beestjes beginnen denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')