Deze hier (rechte link naar de promo) Ik heb ook geen paypall dus dan houdt het op.. Maar ik ga mss nog eens kijken om toch te bestellen, zou het wel handig vinden ;-)quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:39 schreef Muck het volgende:
Ik heb er meestal niet zo'n moeite mee
Om welke site gaat het?
ehm... ik zie geen directe link naar de promo... heb je de site nog bij de hand?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:49 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Deze hier (rechte link naar de promo) Ik heb ook geen paypall dus dan houdt het op.. Maar ik ga mss nog eens kijken om toch te bestellen, zou het wel handig vinden ;-)
Cutequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:42 schreef Lyssa het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ben niet zo tevreden over het pootje, maar had het al een aantal keer opnieuw gedaan en ik 't moet maarNog 1 laatste pootje maken en hij is klaar
Oh ja, kan ook nog! Voordeel is dat ik de foto maak met mn foon en vanuit daar meteen kan uploaden naar photobucket.. stom dingquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:12 schreef mijsje het volgende:
of alvast uploaden op ravelry en dan van de properties (rechtermuisklik op de foto als die groot is in beeld) het adres van de foto kopieren. dan kun je die hier binnen [ [url= en ]afbeelding[/url] ] haakjes plaatsen.zo doe ik het altijd met foto's hier. (vandaar dat m'n ravelry altijd zo up to date is wat betreft de foto's...
dat wilde ik net zeggen: je mag tegenwoordig als je zelf als toerist bent geweest 450 euro invoeren, en per post volgens mij 150 euro belastingvrijquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef trui het volgende:
tegenwoordig is de grens aan wat je mag invoeren wel verhoogd he, dus je zit minder snel aan 't maximum.
haha lyssa, pas maar op dat ze niet van die glibberige sporen nalaten! jammer dat er geen patroon bij staat. vooral die ogen-op-stokjes lijken me nog niet zo makkelijk.
Ja, ik zag het ook al. Prachtig! Maar ze geeft totaal geen patronen vrij, ook niet betaaldquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:02 schreef trui het volgende:
lyssa ik had nog gekeken naar de andere projecten van die japanse dame die de maakster is van jouw 'zeeslakken' maar wow, wat een bijzondere dingen maakt ze! die maskers bijvoorbeeld, erg knap!
Kijk, das dan handig voor n blondine als ikquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je begintouwtje buiten je werk hangt ga je tegen de klok in en als je begintouwtje in je werk zit ga je met de klok mee
je haakt van rechts naar links, dat is afhankelijk van je voorkeurshand, maar met of tegen de klok ligt aan hoe je je haakwerk vast hebt. Binnestebuiten of andersom. Volgens mij was dat het verschilquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:41 schreef Lijnloos het volgende:
Huh? Mijn touwtje hangt altijd buiten boord, maar ik haak wel in de richting van de klok... ik = raar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |