Thx!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het echt zo goed gaat werken! Ook al heb ik geen idee wat er aan de hand isMaar ik meen het wel
Ja ook die ja! Dat wordt weer een file hier op de A13!quote:Precies! Of in een bouwmarkt/Zweedse meubelzaak/enz enz
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als ik morgen ga, dan laat ik m'n vriend in de auto... Ik wil het hem niet aan doen om me naar binnen te moeten
Mijn vriend wil best rijden, als 'ie er genoeg puf en tijd voor heeft, mee naar binnen krijg ik hem alleen onder bedreiging van een vuurwapenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb dan gelukkig wel de beschikking over een auto+rijbewijs, maar mn vriend wil echt niet mee naar tuincentra. Naar de AH wil ie altijd wel mee, maar dan probeer ik hem juist thuis te laten. Nee hoor, geintje, maar hij koopt op gevoel, en als hij meegaat komen we dus met veels te veel lekkere dingen thuis
Oh, dat kan ik best zelf hoor, dat komt wel goed, mijn lichaam geeft gelukkig heel duidelijk aan wat wel en niet kan, en als ik het niet trek ga ik gewoon niet... Vriendje zou niet weten wat ie moet kopen, en komt dus geheid met het verkeerde thuis áls 'ie al gaat, that is... Dus dit kan ik beter zelf doenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx!![]()
wil t je evt wel uitleggen via pm maar ik denk niet dat je daar op zit te wachten!![]()
[..]
Ja ook die ja! Dat wordt weer een file hier op de A13!![]()
[..]
![]()
![]()
Als ik jou was zou ik juist je vriend er op uit sturen.
Het lijkt me niet verstandig als je t zelf gaat doen denkt ikke.
Ok ik zeg niets meer.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik best zelf hoor, dat komt wel goed, mijn lichaam geeft gelukkig heel duidelijk aan wat wel en niet kan, en als ik het niet trek ga ik gewoon niet... Vriendje zou niet weten wat ie moet kopen, en komt dus geheid met het verkeerde thuis áls 'ie al gaat, that is... Dus dit kan ik beter zelf doen
Ik krijg m daar met geen stok naar binnenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok ik zeg niets meer.![]()
Ik vergeet ff mn referenties want zoals het met hun ging gaat t niet met jou!![]()
Positief denken toch!
![]()
Vriendje is toch niet achterlijk? Als jij m een foto laat zien van wiki of dit topic dan weet ie toch wel wat ie kopen moet?
[pien85] laat een foto zien aan vriend en zegt : all1 die anders niets!!!!![/pien85]
[vriend van pien85] zegt ok ok ok[/vriend van pien85]
Volgens mij gaat dat echt wel lukken!![]()
Dan ben je 1 van de weinige vrouwen die niet weet hoe ze een man bespelen moeten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik krijg m daar met geen stok naar binnenBovendien wil ik ook zand en turf enzo hebben
Ik heb geen flauw idee waar je 't over hebtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:13 schreef tubacloud het volgende:
Over een paar weken is de open dag van Keith Wilson van hungry plants in den Bosch
nephentesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:31 schreef Coccinella het volgende:
http://www.hungryplants.nl/opendaynl.htm dit denk ik? *spuit elf*
Heb zelf ook 2 plantjes. Had er nog 2 maar die zijn doodgegegaan door te veel water deze winter (niet door mij, maar door vriend, grrr!). Ben nu ook aan t rondkijken waar ik er meer kan kopen, wil ook de "bellenplant kopen "-met die hangende bellen, ben te lui om de naam op te zoeken. Weet al waar te kopen - moet nog een plek in huis vinden
Waarom zo ver weg!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:13 schreef tubacloud het volgende:
Over een paar weken is de open dag van Keith Wilson van hungry plants in den Bosch
Jah maar als jij t goed "speelt" kan je evt gebracht worden. Ik moet met de trein en dat kan ik niet betalen.quote:
No way dat ik vriendje me laat brengenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jah maar als jij t goed "speelt" kan je evt gebracht worden. Ik moet met de trein en dat kan ik niet betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |