Niet echt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb ik trouwens nog iets gemist hier in mijn 2 dagen van afwezigheid?
PvdA en realitisch!?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mwahmwah
[..]
Het is de beste optie op het moment. Het enige realistische.
de wereld is vergaan en TM heeft zijn huisquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb ik trouwens nog iets gemist hier in mijn 2 dagen van afwezigheid?
Als in haalbaar ja. En ruwweg ben ik het met ze eens, verder vind ik het beter dan stemmen op de aandere haalbaare opties (CDA en VVD).quote:
Voor de gemeente heb ik (via mijn mama) GL gestemd. Landelijk ben ik het op een paar belangrijke punten (zoals Stufi) het met ze oneens dit keer, al ligt mijn gevoel wel daar. Alleen de kans op Cohen als MP is gewoon véél realistischer dan Femke... Hoe graag ik het ook anders zou zijn. Misschien is mijn rotsvaste vertrouwen in Cohen inderdaad beïnvloed door dat hij mijn burgemeester is geweest, maar al helemaal met mijn moeder in een hoge politieke functie heb ik wel meegemaakt dat hij een zeer bekwaam leider is, sociaal betrokken en verstandig. Misschien onverstandig om voornamelijk voor één persoon te stemmen, maar ik geloof er wel in dat hij er voor kan zorgen dat het vertouwen in de NL'se politiek terug komt en we weer in wat stabieler vaarwater komen. Daarnaast denk ik dat hij een uitstekende vertegenwoordiger voor Nederland voor het buitenland is, veel charismatischer dan Balkenende. Kroes zal daar ongetwijfeld ook goed in zijn, maar ik stem principieel geen VVD.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 06:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Doe nou rustig Cobra,
Ze komt uit Amsterdam en daar heeft de PvdA de afgelopen 200 jaar geheerst en op die manier iedereen gebrainwasht die er woont. Dus stem je pvdA
Goedemorgen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 06:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Doe nou rustig Cobra,
Ze komt uit Amsterdam en daar heeft de PvdA de afgelopen 200 jaar geheerst en op die manier iedereen gebrainwasht die er woont. Dus stem je pvdA
Goedemorgen
Nahja dat hoeft toch niet? Nu kan je weer ingaan op mijn argumenten toch? hahaha. ik probeer alleen duidelijk te maken dat ik niet zomaar stem, ik denk er heus wel over na...quote:
Ik vind het heel goed dat er mensen zijn die niet zomaar hun stem uitbrengen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nahja dat hoeft toch niet? Nu kan je weer ingaan op mijn argumenten toch? hahaha. ik probeer alleen duidelijk te maken dat ik niet zomaar stem, ik denk er heus wel over na...
Het spreekt dan voor je dat je bereid bent op een partij te stemmen die je studiebeurs afschaft. De meeste mensen zal dit na hun studie pas minder interesseren wat daarmee gebeurd .quote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nahja dat hoeft toch niet? Nu kan je weer ingaan op mijn argumenten toch? hahaha. ik probeer alleen duidelijk te maken dat ik niet zomaar stem, ik denk er heus wel over na...
Ik doe dat ook. Al ben ik het met dat punt absoluut niet eens. Er zijn sowieso maar weinig partijen die voor behoud in de huidige vorm zijn. En ik ga niet op een partij stemmen om één bepaald standpunt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Het spreekt dan voor je dat je bereid bent op een partij te stemmen die je studiebeurs afschaft. De meeste mensen zal dit na hun studie pas minder interesseren wat daarmee gebeurd .
Oftewel, als er geen massale verontwaardiging was geweest, hadden ze die naamsverwisseling waarschijnlijk niet eens door gehad...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:09 schreef Cobra4 het volgende:
En, gelukkig, weer ingetrokken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)trokken__.html?p=1,1
Oorzaak ---> Doofpotquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oftewel, als er geen massale verontwaardiging was geweest, hadden ze die naamsverwisseling waarschijnlijk niet eens door gehad...
Bij deze wil ik me alvast op voorhand verontwaardigen voor ALLE verloven in de toekomst. Opdat ze dat maar afschaffen of EXTREEM beperken.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:46 schreef Etcetera het volgende:
Wat een heerlijk weerEn ik zit binnen
Vanochtend voor de zoveelste keer mijn PvA ingeleverd (de 2de officiele keer trouwens). Ik heb geen idee wat ik ga doen als het weer wordt afgekeurd. De verleiding om te zeggen dat ze het hele ding in hun hol mogen stoppen is groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |