Jazeker!quote:Op donderdag 20 mei 2010 04:35 schreef CWC het volgende:
[..]
heb jij wel goed gekeken wat voor andere topics er open zijnhe?
Ik zal je dan maar verklappen dat het ging om het woordje web icm met jouw klacht over een spin. Maar heb je dat beest nu al gevangen?quote:
Ja, nu ik het verklapt heb kom je ineens de grote meid uithangen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 04:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
HAHAAHAHA SPIN EN WEB!!![]()
![]()
![]()
SNAP JUH EM!? SPIN WEB. HAHAHAHAHAAH
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neequote:Op donderdag 20 mei 2010 04:41 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Ik zal je dan maar verklappen dat het ging om het woordje web icm met jouw klacht over een spin. Maar heb je dat beest nu al gevangen?
Je vergeet de vermelden dat het ook betrekking heeft tot het web van internetquote:Op donderdag 20 mei 2010 04:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
HAHAAHAHA SPIN EN WEB!!![]()
![]()
![]()
SNAP JUH EM!? SPIN WEB. HAHAHAHAHAAH
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk, hier spreekt een echte baas.quote:Op donderdag 20 mei 2010 04:47 schreef Sportex het volgende:
[..]
Je vergeet de vermelden dat het ook betrekking heeft tot het web van internet
Ga je nu al slapen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 04:57 schreef Myraela het volgende:
Altijd fijn zo'n goei fopje voor het slapengaan.
Goed punt. Maar nee.quote:Op donderdag 20 mei 2010 05:00 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Ja, dat is toch een hartstikke mooie tijd om de frituurpan nogeens aan te zetten.
wtf jij ookal?quote:Op donderdag 20 mei 2010 05:00 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Ja, dat is toch een hartstikke mooie tijd om de frituurpan nogeens aan te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |