quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kom net bij van de vorige baksteen!
Ik gok dat het met Teun een groot mens erger je niet gehalte krijgt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vooral dat laatste wat Teun zegt, van die leukere dingen doen met elkaar, hij bedoelt lange strandwandelingen, heerlijk picknicken in het bos, leuk naar Artis en lekker oud hollandse spelletjes doen aan tafel, ganzeborde, pim pam pet en mens erger je niet
quote:
Houwen zo!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:15 schreef Coos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen ik heb er geen een.
Trustenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga slapen, veel plezier nog en slaap lekker voor straks![]()
![]()
Groetjes aan de RG
Trusten Deisyyquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga slapen, veel plezier nog en slaap lekker voor straks![]()
![]()
Groetjes aan de RG
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef remlof het volgende:
Is Christenhond & Christenhond zo interessant dat Teun er niet is?
Ik durf niet te kijken want ik moet altijd schijten van die van den Brinkquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef remlof het volgende:
Ja, het is wel aardig, Hero Brinkman is weer bezig, Bas van der Vlies zit er en Johan Derksenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef remlof het volgende:
Dat ga ik zo nog even doen, dan douchen en dan naar die moraalridders kijkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken want ik moet altijd schijten van die van den Brink
Ow ja, Brinkmann wil de Wildersjeugd oprichten hè?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, het is wel aardig, Hero Brinkman is weer bezig, Bas van der Vlies zit er en Johan Derksen
nou die wil ik ook wel winnenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:15 schreef Coos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
slaap lekkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef FANN het volgende:
tvp want ik ga ook vroeg mijn bed in vanavond![]()
![]()
![]()
Ja, en Derksen probeerde hem wat te kietelen, maar dat had beter gekund.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, Brinkmann wil de Wildersjeugd oprichten hè?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, Brinkmann wil de Wildersjeugd oprichten hè?
Knieschoten voor kutmarokkanen en ruiten van kebabzaken inkegelen. Ik zie het helemaal voor mequote:
Ik niet Remlof, zo ver komt het niet. Tegen die tijd schieten wij gewoon terug en Coos doet ook meequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Knieschoten voor kutmarokkanen en ruiten van kebabzaken inkegelen. Ik zie het helemaal voor me
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik niet Remlof, zo ver komt het niet. Tegen die tijd schieten wij gewoon terug en Coos doet ook mee
Als het zover zou komen zou ik zeker terugschieten. Maar laten we hopen dat de PVV een LPFje doet voor het zover komt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik niet Remlof, zo ver komt het niet. Tegen die tijd schieten wij gewoon terug en Coos doet ook mee
Smaakt de koffie?quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:19 schreef Gert het volgende:
Mogge
De laatste peling.
VVD 37
PvdA 31
CDA 24
PVV 16
GL 11
SP 10
D66 9
Damn wat geilquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:19 schreef Gert het volgende:
Mogge
De laatste peling.
VVD 37
PvdA 31
CDA 24
PVV 16
GL 11
SP 10
D66 9
Heerlijk altijd, 's ochtends koffie.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Smaakt de koffie?
Ook goedemorgen btw
Ja hèquote:
"Er zei een jongetje, leuk geprobeerd maar volgens mij bedoelde hij dat ik kansloos was. Maakt ook niet uit, hij was toch lelijk!"quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hè
Nooit meer wekenlang dezelfde, sinds die kwebbelkont hofleverancier is.
Doe jij eens eentje!
Ik zit nog steeds met de coltrui tot aan m'n orenquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:14 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Wel even wennen, een volle werkweek na een aantal breekweken.
Maar het is heerlijk weer, de flip flops voor het eerst dit jaar weer aan de werkende voetjes.
Wat wil jij liever dan, paars of iets met de PVV? Of zie je nog een reëele derde mogelijkheid?quote:
Ben je ziek?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zit nog steeds met de coltrui tot aan m'n oren
Hoppaquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:20 schreef Noek het volgende:
[..]
"Er zei een jongetje, leuk geprobeerd maar volgens mij bedoelde hij dat ik kansloos was. Maakt ook niet uit, hij was toch lelijk!"
Schatjes!
Nee toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:30 schreef CarOnline het volgende:
Mogge all, lekker weertje weer.
Gelukkig van t weekend weer regen, je zou het maar ontwennen!
Paars, en anders gedogen met de PVV. Een echt kabinet met de PVV wordt 'm nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat wil jij liever dan, paars of iets met de PVV? Of zie je nog een reëele derde mogelijkheid?
Neehee! Dat wil ik niet! Ik wil luieren in mijn hangmat, flaneren over de markt , zomersche salades maken en cocktails drinken. Op een lange, droge zomer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:30 schreef CarOnline het volgende:
Nee, zo koud is het hier op kantoor. Altijd.quote:
Da's kut. Hoe komt dat?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee, zo koud is het hier op kantoor. Altijd.
Volgens Buienradar dinsdag pas, als we weer op kantoor zitten!quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:30 schreef CarOnline het volgende:
Mogge, Kindje is net op schoolreisje gegaan en loopt zich al de hele week op de 8baan te verheugen.
Waar ze nog nooit in heeft gezeten, maar Dat gaat ze doen!
De achtbaan! Helt
Er is hier een soort van centrale klimaatregeling, die voor mij persoonlijk veel te koud staat afgesteld.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's kut. Hoe komt dat?
Ik denk dat ik vanmiddag de airco weer aan kan zetten om het een beetje op te frissen.
En ik in een tent op een camping.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volgens Buienradar dinsdag pas, als we weer op kantoor zitten!
Neejoh! Gezellig,dat getik van de regen op een tentjequote:Op donderdag 20 mei 2010 09:59 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik in een tent op een camping.![]()
Moezelgebied was het idee. In de loop van maandag slaat het weer in zo'n beetje heel Noord- en Midden-Europa om en gaan we richting regen en 12 tot 16 graden. Heerlijk kampeerweer dus, voor masochisten.
Ik zie een last minute opdoemen.
Oh das het ergste geluid wat er bestaat!quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neejoh! Gezellig,dat getik van de regen op een tentje![]()
Daar gaan ze hier ook heen. Ook een UUR.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:10 schreef CarOnline het volgende:
Op knmi stond vanmorgen: zondag 17 graden en kutweer!
Nou, dinsdag vind ik ook goed. Of.. Nee, oktober.
De trip gaat naar Julianatoren, wel een UUR in de bus!
Da's voor een half uurtje best gezellig ja, na drie dagen wil je dood.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neejoh! Gezellig,dat getik van de regen op een tentje![]()
Balen!quote:
Boeien. Sangria!quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Balen!
Nou ja, maar weer naar een appartementje aan een costa dan. Het is hier fanTASties!
Nah... miepert!quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:24 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Het is hier een beetje bewolkt.
ja.. is ook. En taaaaapas!quote:
Ik geniet er al de hele week van. Dinsdag ontzettend verbrand in de tuin, en gister vond ik het zo heerlijk dat ik na mijn werk nog naar het strand gefietst ben. Nog even en ik kan weer zwemmen na het werk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah... miepert!
Het is al uren zonnig en nu hangen er even wat fluffy clouds in de blauwe lucht.
Geniet er nou maar van, over een paar dagen begint de ijstijd weer.
Groep 6 gaat naar Hellendoorn, ik wilde wel mee, maar bij groep 6 gaan er geen moeders meer mee.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar gaan ze hier ook heen. Ook een UUR.
Ik hoef niet mee.
He getsie!quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Balen!
Nou ja, maar weer naar een appartementje aan een costa dan. Het is hier fanTASties!
Kan daar wel een kinderzitje op eigenlijk?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:15 schreef Coos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was vorig jaar ook al. En het beste wasmiddel. Niet combineren!quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
De Lidl heeft de beste groenten, tot zover de vooroordelen van half Nederland.
http://www.depers.nl/econ(...)-beste-groenten.html
Voeg daar ook maar aan toe het beste vlees, de lekkerste wijn, enz enzquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
De Lidl heeft de beste groenten, tot zover de vooroordelen van half Nederland.
http://www.depers.nl/econ(...)-beste-groenten.html
Vlees koop ik nooit bij de Lidl. Vind ik er op de een of andere manier dan weer onsmakelijk uitzien en sowieso veel te grote verpakkingen voor een eenpersoonshuishouden. Ingevroren gehakt is vies.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:49 schreef Laysa het volgende:
Voeg daar ook maar aan toe het beste vlees, de lekkerste wijn, enz enz
Groente, vlees en wijn?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Voeg daar ook maar aan toe het beste vlees, de lekkerste wijn, enz enz
Niet combineren, zei Cc.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:52 schreef D. het volgende:
[..]
Groente, vlees en wijn?
Jij maakt een stoofpotje?
Zoek dan ook een soort van middenweg, huur een toffe caravan of vouwwagen ofzoquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's voor een half uurtje best gezellig ja, na drie dagen wil je dood.
We zijn een paar jaar geleden gestopt met kamperen dus de hernieuwde kennismaking moet goed zijn, geen nachtmerrie.
Straks maar eens serieus naar lastminutes gaan kijken dus. Jammer. Was eigenlijk liever gaan kamperen.
Toen ik alleen was at ik eigenlijk amper vlees, maar het is echt goed.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vlees koop ik nooit bij de Lidl. Vind ik er op de een of andere manier dan weer onsmakelijk uitzien en sowieso veel te grote verpakkingen voor een eenpersoonshuishouden. Ingevroren gehakt is vies.
daar heb ik heel geen tijd voorquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:52 schreef D. het volgende:
[..]
Groente, vlees en wijn?
Jij maakt een stoofpotje?
Met het wasmiddel Pietquote:
kamperenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zoek dan ook een soort van middenweg, huur een toffe caravan of vouwwagen ofzo![]()
Pleur er een puicke voortent voor en hoppa, kamperen DeLuxe! Dan is regen ook niet zo erg want je voortent is dan natuurlijk voorzien van tv, koelkast, spelcomputer, etc etc en je hebt toch nog het gezellige getik van de regen!![]()
Als er redelijk of zelfs goed weer was voorspeld wél ja, echt! Had wel weer een keer zin in kamperen, vroeger veel gedaan. En dan een mooie kleine camping op een heuvel of aan een rivier, en elke avond BBQ'en. MIT BRATWURST.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
He getsie!
Nee dan liever met de tent naar Duitsland
quote:
Jot?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
kamperen![]()
maar goed Gert vindt het wel leuk, denk alleen niet dat je die op zo'n korte termijn kan regelen...of zijn die dingen ook last minut te boeken?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er redelijk of zelfs goed weer was voorspeld wél ja, echt! Had wel weer een keer zin in kamperen, vroeger veel gedaan. En dan een mooie kleine camping op een heuvel of aan een rivier, en elke avond BBQ'en. MIT BRATWURST.
Echt hè?quote:
Campings? Dat kan júist heel goed op de bonnefooi.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
kamperen![]()
maar goed Gert vindt het wel leuk, denk alleen niet dat je die op zo'n korte termijn kan regelen...of zijn die dingen ook last minut te boeken?
Het wordt dus kankerweer hè!quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu gaat het bij mij ook kriebelen. Toevallig weet ik een übertoffe camping in Limburg waar ik 20 jaar achtereen geweest ben, die willen misschien nog wel een mooi prijsje voor me makenOeh! Even het ventje PM'en
Ik ben ook niet echt een vleeseter, maar als ik vlees eet, dan liever een goeie biefstuk van de slager of die vacuumverpakte 'verse' van de AH dan zo'n diepvriespak dat ik bij Lidl zie liggen. Met de groenten, het fruit en andere generic producten heb ik dat niet, maar het vlees bij Lidl vind ik echt onaantrekkelijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:55 schreef Laysa het volgende:
Toen ik alleen was at ik eigenlijk amper vlees, maar het is echt goed.
Kwestie van op het vuur zetten en een tijdje laten staan.quote:
Kom kamperen in Den Haag dan, dan kom ik een avondje BBQ'en.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu gaat het bij mij ook kriebelen. Toevallig weet ik een übertoffe camping in Limburg waar ik 20 jaar achtereen geweest ben, die willen misschien nog wel een mooi prijsje voor me makenOeh! Even het ventje PM'en
Gisteren is mijn vakantiegeld gestort.
![]()
Laat mij dan maar de uitzondering zijn...jaren verplicht mee moeten gaan en ik vond het echt een strafquote:
Naja voorlopig kan het niet want hijs net weer terug in Moffenland hèquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt dus kankerweer hè!
Ik heb -helaas- juist het kampeerplan uit m'n hoofd gezet; we gaan vanavond lastminutes browsen.
Ohja!quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kom kamperen in Den Haag dan, dan kom ik een avondje BBQ'en.
Volgens mij is er niets zo Hollands als kamperen?quote:
Met de hele buurt, in Zuid-Frankrijk. Ome Henk deed 't zelfsquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volgens mij is er niets zo Hollands als kamperen?
Ja doen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Naja voorlopig kan het niet want hijs net weer terug in Moffenland hè![]()
Maar wellicht van de zomer ofzo![]()
[..]
Ohja!Heu... Volgende x dattie hier is?!
Tja, ik heb het dan ook nooit als verplichting gehadquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Laat mij dan maar de uitzondering zijn...jaren verplicht mee moeten gaan en ik vond het echt een straf
Penvriendinnetjes.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
Wij 'stonden' altijd in Zeeland, aan het Veerse Meer. Jaar in, jaar uit. Eerst met tenten en toen een stacaravan. Was echt een soort tweede leven: doordeweeks in de stad en vanaf april tot oktober zo'n beetje elk weekend naar Wolphaartsdijk en dan in de zomer zes weken aan een stuk. Ging mijn vader van daaruit naar zijn werk.
En dan in de winter corresponderen om gebloemd briefpapier met je campingvriendinnen.
Ik dacht meer aan een weekendjequote:Op donderdag 20 mei 2010 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus de volgende meet duurt een week, dat ga ik dus niet overleven he. 7 dagen achtereen dronken
Mijn ouders staan elk jaar een week op die camping. Het ligt aan het zuiden van Den Haag, dus niet in Scheveningen. De camping heeft een eigen strandopgang, en in September is het er in ieder geval heerlijk rustig op het strand.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een weekendje![]()
Maar kamperen aan zee klinkt wel tof![]()
Maar dan liefst wel aan een strand dat niet te druk is, dat wordt bij Den Haag wel een uitdaging denk ik.
Klinkt goed inderdaadquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn ouders staan elk jaar een week op die camping. Het ligt aan het zuiden van Den Haag, dus niet in Scheveningen. De camping heeft een eigen strandopgang, en in September is het er in ieder geval heerlijk rustig op het strand.
Jeetje... we hadden op het werk zijn papegaaien aan de muur hangen (nee, geen origineel natuurlijk, niet dat het wat mocht kosten ofzo).quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:45 schreef Copycat het volgende:
Walasse Ting is overleden, lees ik net.
Toch altijd een soft spot voor zijn romantische rijstpapierkunst gehad:
[ afbeelding ]
Woeh!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gelukkig komt dat goed uit want ik ga morgen op vakantie!!
Okee dan! Party on!quote:
Dankjewel, ga ik zeker doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee dan! Party on!![]()
Lekker hoor, geniet er maar dik van
Ik ga Mount & Blade warband doen! (In mijn uppiequote:Op donderdag 20 mei 2010 13:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Woeh!Waar ga je naartoe?
Ik ga het hele lange Pinksterweekend heel nerdy WoW spelen.![]()
![]()
Eens kijken of ik mijn char op level 80 krijg![]()
8 dagen zon, zee en strandquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat lekker! Hoelang ga je?
Heel veel plezier!
zucht, shalalie, shalalla....quote:
Dankjewel, wat liefquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:03 schreef Copycat het volgende:
Lekker genieten op Ibiza, Lavenderr!
Geniet er met de volste teugen van!
Ik lees juist altijd graag bio's op het strand. Heb er al een aantal apart gelegd voor Indoland.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar daarvoor hoef je heul niet naar Ibiza natuurlijk, ik zou dat dan weer voor de donkere regendagen die volgen als je terugkomt bewaren
Mooi!quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
De één gaat dood, de ander leeft volop![]()
Geweldig!![]()
Dit is mijn favoriete leeskost op vakantie, jammie!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:19 schreef Copycat het volgende:
Andrew Morton, die heeft toch ook de bio's van Elvis, Lady Di en -als ik me niet vergis- Madonna geschreven? Dat zal lekker smullen zijn van de sleaze 'n dirt!
Een paar pillen in d'r mik en ze danst alsof haar leven er van afhangt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:36 schreef Disana het volgende:
Naar Ibiza ga je toch alleen maar om te dansen en te drinken en te flirten?
Maar dat zie ik Lavenderr niet echt allemaal doenHeel veel plezier Lavenderr.
Ze weet niet waar ze die pillen moet scoren johquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een paar pillen in d'r mik en ze danst alsof haar leven er van afhangt.
Ozzie heeft haar toch ooit bijna gewurgd, in een heroine daze?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
Dit is mijn favoriete leeskost op vakantie, jammie!
Had ook een keer de biografie van Sharon Osbourne mee, mèn, dat is me er eentje zeg. Zij en Ozzy hebben elkaar vaak naar het leven gestaan, letterlijk! Of zich halfdood gesnoven, gespoten en gedronken. Lekker leesvoer was dat.
Welke Marco? En over coaches gesproken, ik zag gister die Keith Bakker van Family Matters lopen. Je kunt aan zijn manier van lopen nog zien dat het een junkie geweest isquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:40 schreef Noek het volgende:
Tegenwoordig ga je naar Ibiza om je huwelijk te redden met Marco als coach.
Aardig stukje in de Vrij Nederland van deze week trouwens. Hoe Donner en JP hun zin doordreven en de samenwerking op de spits dreven.quote:
Dankjewel Disanaquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:36 schreef Disana het volgende:
Naar Ibiza ga je toch alleen maar om te dansen en te drinken en te flirten?
Maar dat zie ik Lavenderr niet echt allemaal doenHeel veel plezier Lavenderr.
Iets klopt er niet aan die zin.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:40 schreef Noek het volgende:
Tegenwoordig ga je naar Ibiza om je huwelijk te redden met Marco als coach.
Borsato & Friends. Dat verlopen aftandse van Keith maakt hem wel leuk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welke Marco? En over coaches gesproken, ik zag gister die Keith Bakker van Family Matters lopen. Je kunt aan zijn manier van lopen nog zien dat het een junkie geweest is
Hahahaaaa, cultuur op Ibiza. Jij gaat voor zon, zee en strand. Alhoewel het natuurlijk héél leuk zou zijn als je hier terugkomt met een verhaal over een hot steaming romance met Pedro de strandstoelenstud.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel Disana, nee, ik ga uitsluitend voor de cultuur . Zal flink zoeken worden
Nee nog niet, maar ga het zeker nog doen. Heb jij Sharon wel al gelezen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:43 schreef Noek het volgende:
Lavenderr, honderd jaar geleden zou je die van Ruby Wax nog lezen. Heb je die al eens gelezen?
Borsato de schuinsmarcheerder helpt mensen hun huwelijk te redden?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Borsato & Friends. Dat verlopen aftandse van Keith maakt hem wel leuk.
Nee! Oh mèn, dat is echt al heeeeel lang geleden dat we het daarover haddenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar ga het zeker nog doen. Heb jij Sharon wel al gelezen?
Z'n liedjesschrijver John heeft iemand anders gegeven en nu is alles toch weer goedgekomen op Ibiza.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Borsato de schuinsmarcheerder helpt mensen hun huwelijk te redden?
Gaat 'ie vreemd ja? Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Borsato de schuinsmarcheerder helpt mensen hun huwelijk te redden?
Ik bedoel dat "huwelijk redden" en "Ibiza" raar staat samen in één zinquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Z'n liedjesschrijver John heeft iemand anders gegeven en nu is alles toch weer goedgekomen op Ibiza.
Maar dat klopt niet zegt Mera!![]()
Nee, John. Marco doet alleen maar z'n that's what friends are for-ding. Samen met Tinus.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gaat 'ie vreemd ja? Heb ik iets gemist?
Weet ik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik bedoel dat "huwelijk redden" en "Ibiza" raar staat samen in één zin
Ik zag gisteren Viev (...) bij Boulevard en die hakkelde onzeker over dat ze samen en apart tijd doorbrengen en dat dat vooralsnog 'goed' gaat. Komt nooit meer goed, wat ik je brom.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:48 schreef Noek het volgende:
Z'n liedjesschrijver John heeft iemand anders gegeven en nu is alles toch weer goedgekomen op Ibiza.
Marco zelf werd eens gevraagd waar hij voor het laatst een "romantische belevenis" had gehad. Hij noemde toen Zuid-Afrika waar hij net was wezen filmen. Opvallend genoeg was zijn Leontien nog nooit in dat land geweest.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik las het in dat topic ja. Zit die straks bankroet te wezen met een Afrikaanse soa. Dat gaat wel twee keer op en neer naar Ibiza worden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Marco zelf werd eens gevraagd waar hij voor het laatst een "romantische belevenis" had gehad. Hij noemde toen Zuid-Afrika waar hij net was wezen filmen. Opvallend genoeg was zijn Leontien nog nooit in dat land geweest.
Op jouw bakkes met een baksteen erop!quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik las het in dat topic ja. Zit die straks bankroet te wezen met een Afrikaanse soa. Dat gaat wel twee keer op en neer naar Ibiza worden.Maar dat gaat niet want het geld is op!
Daar was toen toch ook een roddel over dat hij iets had iemand van de crew? Ben de naam kwijt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Marco zelf werd eens gevraagd waar hij voor het laatst een "romantische belevenis" had gehad. Hij noemde toen Zuid-Afrika waar hij net was wezen filmen. Opvallend genoeg was zijn Leontien nog nooit in dat land geweest.
Meer dan wat ik er net over schreef, weet ik er niet van. Maar er zal ongetwijfeld nog lang over nagepraat zijn in Huize Borsatoquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar was toen toch ook een roddel over dat hij iets had iemand van de crew? Ben de naam kwijt.
Dus best een beetje stom van hem om het over een 'romantische belevenis' in Zuid-Afrika te hebben
God, wat een zak vind ik dat zeg.... echt, voor ik m'n kind daar aan zou toevertrouwenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welke Marco? En over coaches gesproken, ik zag gister die Keith Bakker van Family Matters lopen. Je kunt aan zijn manier van lopen nog zien dat het een junkie geweest is
Die programma's zijn echt te coolquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
God, wat een zak vind ik dat zeg.... echt, voor ik m'n kind daar aan zou toevertrouwen
Niet dus? Nee zoiets dacht ik al.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:39 schreef hondjes het volgende:
Lavenderr...veel plezier op Ibiza...echt een te gaaf eiland...
En veel cultuur, echt![]()
Mooie mannen, maar helaas pindakaas,,niet voor de vrouwen..![]()
Ga maar lekker feesten ...
Als ie straks maar niet uit de TBSkliniek ontsnapt. Of tijdens een verlofje ...quote:De 49-jarige Geert B. uit Enschede heeft donderdag twaalf jaar cel en tbs met dwangverpleging opgelegd gekregen. De rechtbank in Zwolle achtte bewezen dat B. in 1991 in Deventer de 8-jarige Semiha Metin van het leven heeft beroofd.
Gewoon zo'n punt tent meenemen. Die gaat van de ruzie vanzelf bol staanquote:
Ja! En ik heb een borrel waar ik geen zin in heb.quote:
Een beetje wel jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! En ik heb een borrel waar ik geen zin in heb.
Maar moet je er zo om huilen, knul?
Oh gelukkig. Dan ga ik nog even verder. Doe maar niet meer mij post history checken zonder tissue!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een beetje wel ja. Maar verder ben je wel lief
.
Eerder van wat anders denk ik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon zo'n punt tent meenemen. Die gaat van de ruzie vanzelf bol staan
Nu heb ik het ook gedaanquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Dan ga ik nog even verder. Doe maar niet meer mij post history checken zonder tissue!
Dan trekt de tent vacuumquote:
De mannen waren allemaal homos...je lacht je dood, als je de kroegen ziet...allemaal sms spul aan de muur..quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet dus? Nee zoiets dacht ik al.
En de mooie mannen gaan voor andere mooie mannen?![]()
*paar extra boeken in koffer doet![]()
Maar jij bent er dus geweest, en je vond het leuk? Ben je naar de hippiemarkt geweest? En de bergen in?
Oh met een cruiseschip? Wat super!quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:21 schreef hondjes het volgende:
[..]
De mannen waren allemaal homos...je lacht je dood, als je de kroegen ziet...allemaal sms spul aan de muur..
Maar ik ben er maar een nacht geweest,,,in de haven lagen we met cruiseschip...
Prachtig om het allemaal te zien,,op gegeven moment kwamen allemaal hardrockers op motoren...was echt lachen
Verder heb ik het eiland niet echt gezien, maar het is wel een groot feest daar...echt gezellig...
Dat heb ik als tienjarige een keer gehad. Ik had mijn verkeersbrigadiertjesklus erop zitten en fietste over het pad tussen twee scholen naar huis in mijn pakje. Ook ineens zo'n stem die schalde 'Brigadiertje! Niet op het voetpad fietsen!.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb helemaal vakanties zitten googlen door Lavender
Nu nog even geen geld voor, maar heerlijk wegdromen.
En ik zie lavender juist wel flirten, zuipen en dansen!!
Ik maakte gister iets zo stoms mee, het schiet me nu pas te binnen.
Ik was onderweg naar het strand, en bij een druk kruispunt fietste ik zo ver door dat ik het stoplicht niet meer kon zien. Ik doe dat soort dingen op gevoel. je weetz![]()
Naja goed, toen het voetgangerstoplicht op groen stond wilde ik gaan fietsen maar zag juist op tijd dat er een tram aankam, dus ik stapte keihard op de rem en ging weer wachten.
Schrik ik mij opeens dood door een keiharde metalen stem diie zei: het is nog rood mevrouw.
Dus ik draai mij om, staat daar een politiebusje, die dat door de microfoon riepen. (Of hoe dat ding ook heet)
Ik een knalrode kop enzo, nog een paar meter achteruit gestapt zodat ik het stoplicht goed kon zien.
Even later rijden ze mij voorbij, kijk ik naar het stoplicht voor rechtdoor, knalrood!!
Ik heb nog steeds ontzagquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik als tienjarige een keer gehad. Ik had mijn verkeersbrigadiertjesklus erop zitten en fietste over het pad tussen twee scholen naar huis in mijn pakje. Ook ineens zo'n stem die schalde 'Brigadiertje! Niet op het voetpad fietsen!.
Het duurde decennia tot ik mijn ontzag voor de politie verloor
Nou, ik doe mijn best maar toen ze zich onze 'vriend' gingen noemen werd het bij mij toch een stuk minder omdat ik vind dat ze autoriteit moeten uitstralen.quote:
Het zijn ook maar mensen. En ook in Liesjes geval is het een beetje plagen. Ik ben ook es aangehouden met de Bull op de achterbank. "Wat een gevaarlijke hond heeft u daar" ..quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik doe mijn best maar toen ze zich onze 'vriend' gingen noemen werd het bij mij toch een stuk minder omdat ik vind dat ze autoriteit moeten uitstralen.
Ja tuurlijk, dat is leuk en sympathiek.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn ook maar mensen. En ook in Liesjes geval is het een beetje plagen. Ik ben ook es aangehouden met de Bull op de achterbank. "Wat een gevaarlijke hond heeft u daar" ..
Ik nou tis een watje hoor. "Ja k weet het ik heb er ook één"
Ondertussen was mijn licht weer rood, dus ik vroeg of ik dankzij dat geneuzel door rood mocht rijden.
Dat was geen goed plan volgens de diender. Ik had wel een big smile op mijn gezicht die middag. Gewoon leuk
Wat zal je geschrokken zijn!quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
Mja ik zie een verschil/
Soury werd aangehouden en ze kreeg een compliment over haar hond.
Mij werd door een megafoon (?) toegeschreeuwd dat ik een overtreding wilde begaan (waar ik van af zag) en vervolgens begaan ze dezelfde overtreding.
Nah volgens mij hadden ze rokjes dag...quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
Mja ik zie een verschil/
Mij werd door een megafoon (?) toegeschreeuwd dat ik een overtreding wilde begaan (waar ik van af zag) en vervolgens begaan ze dezelfde overtreding.
Oh en mijn verhaal is onzichtbaar?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
Mja ik zie een verschil/
Tuurlijkquote:
Ik denk dat ze sowieso nog een beetje door de mand gaan vallen met dat 'de meeste banen' gebral. Geconstrueerde banen, in 2040, haha.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:59 schreef Dementor het volgende:
Ik ben heel benieuwd of de VVD daadwerkelijk zoveel stemmen gaat krijgen.
Rutte is nogal onzichtbaar op dit moment..
Iedere partij valt tegenwoordig vroeg of laat door de mand omdat men compromissen moet sluiten om te kunnen regeren.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sowieso nog een beetje door de mand gaan vallen met dat 'de meeste banen' gebral. Geconstrueerde banen, in 2040, haha.
Dat doen ze alquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Legaliseer dat spul, controleer de kwaliteit en hef accijns.
Ik zit de hele middag te kijken naar Politiek 24quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:55 schreef Dementor het volgende:
Volgen we de politiek nog een beetje?
Met dat laatste ben ik het eens. Ik moet trouwens nog even nazoeken wat Bolkestein precies over drugs heeft gezegd; ik zag maar een deel van wat Rutte daarover zei op tv.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Iedere partij valt tegenwoordig vroeg of laat door de mand omdat men compromissen moet sluiten om te kunnen regeren.
Die verdeeldheid in Nederland keert tegen het volk op ten duur, een partij voor iedere mening brengt een hoop modder uit de polder voort.
Die democratische middelmatigheid is wat steekt, neem nou het softdrugs gedoogbeleid.
Legaliseer dat spul, controleer de kwaliteit en hef accijns.
Vandaag de uitslag gehad van de longtest. Qua inhoud, opnamecapaciteit en elasticiteit heb ik de longen van iemand van 29,8 jaar. De arts zat wat verbaasd te kijken en vond het vreemd toen ik hem vertelde dat ik meer dan een pakje per dag rooktequote:Op donderdag 20 mei 2010 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen dat het land onbestuurbaar zou kunnen worden.
Hoe kom je aan een longtest dan? Ik zou het ook wel eens willen weten. Zag vandaag de verpleegkundige van de huisartsenpraktijk en die zei dat je best COPD kunt hebben zonder het (al) te merken. Dat vond ik niet zo leuk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vandaag de uitslag gehad van de longtest. Qua inhoud, opnamecapaciteit en elasticiteit heb ik de longen van iemand van 29,8 jaar. De arts zat wat verbaasd te kijken en vond het vreemd toen ik hem vertelde dat ik meet dan een pakje per dag rookte
Kun je aanvragen bij je huisarts.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een longtest dan? Ik zou het ook wel eens willen weten. Zag vandaag de verpleegkundige van de huisartsenpraktijk en die zei dat je best COPD kunt hebben zonder het (al) te merken. Dat vond ik niet zo leuk.
Ja, is ook zo, maar ik zie eigenlijk niet waarom ze het nuttig zouden vinden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ik zou, in jouw geval, ook vragen naar longfoto's. Je stopt niet voor niets en dan wil je wel weten of het allemaal nog snor zit.
Ik zat te piepen (rookte toen nog) en kreeg volop steun van de arts om te stoppen en ze kwam er zelf mee. Zowel met foto's maken als met die longfunctietest.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je daar geen goede reden (aanleiding) voor hebben?
Oh kijk, dat is anders. Jouw arts kwam er zelf mee. Ik ben op eigen initiatief gestopt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zat te piepen (rookte toen nog) en kreeg volop steun van de arts om te stoppen en ze kwam er zelf mee. Zowel met foto's maken als met die longfunctietest.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sowieso nog een beetje door de mand gaan vallen met dat 'de meeste banen' gebral. Geconstrueerde banen, in 2040, haha.
Gewoon naar de huisarts gaan, zeggen dat je nu gestopt bent maar dat je je wel zorgen maakt en wel graag foto's zou willen laten maken en een test zou willen doen. Een beetje aardige huisarts gaat er wel in mee en zal doorverwijzen. Je levert tenslotte een aardige prestatie (ook al denken sommigen daar anders over) en dat mag wel wat gestimuleerd worden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, is ook zo, maar ik zie eigenlijk niet waarom ze het nuttig zouden vinden.
Tja, het spruitjesland van Balkenende waar alles pais en vree is was.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:24 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
Kan me de troonrede nog herinneren..het ging fantastisch in Nederland..
Drie weken later...kredietcrisis, banken vielen om etc...
Nu ik erover nadenk vind ik het ook wel een beetje eng. Stel je voor dat het niet goed is, dan ga je je toch afvragen waarom je niet zou roken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon naar de huisarts gaan, zeggen dat je nu gestopt bent maar dat je je wel zorgen maakt en wel graag foto's zou willen laten maken en een test zou willen doen. Een beetje aardige huisarts gaat er wel in mee en zal doorverwijzen. Je levert tenslotte een aardige prestatie (ook al denken sommigen daar anders over) en dat mag wel wat gestimuleerd worden.
Dat er mensen pas wakker schrokken op het moment dat ook hier de klappen in het openbaar vielen dat was wellicht voorspelbaar maar wel behoorlijk schokkend.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:24 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
Kan me de troonrede nog herinneren..het ging fantastisch in Nederland..
Drie weken later...kredietcrisis, banken vielen om etc...
Dan ligt het er maar aan hoe slecht het is. Is het een klein beetje slecht, dan ben je er lekker op tijd bij. Is het erg slecht, dan kun je inderdaad lekker weer gaan rokenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk vind ik het ook wel een beetje eng. Stel je voor dat het niet goed is, dan ga je je toch afvragen waarom je niet zou roken.
Nou ja... ik zei dus dat ik helemaal niet meer hoestte en ook geen 'vuil' had opgehoest zoals men zegt dat je doet als je bent gestopt. Ik zei dat ik dacht dat dat een teken was dat je longen het nog prima deden. Toen kwam zij met dat 'verborgen COPD' verhaal.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan ligt het er maar aan hoe slecht het is. Is het een klein beetje slecht, dan ben je er lekker op tijd bij. Is het erg slecht, dan kun je inderdaad lekker weer gaan roken
Nou, zeg dat wel...quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat er mensen pas wakker schrokken op het moment dat ook hier de klappen in het openbaar vielen dat was wellicht voorspelbaar maar wel behoorlijk schokkend.
Ze hebben er zelf aan meegewerkt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel...
Regeren is toch vooruitzien,,wat deden ze dan...in de tussentijd...
Je zag het toch aankomen, maar blijkbaar onze regering niet..
Netjes Teunquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vandaag de uitslag gehad van de longtest. Qua inhoud, opnamecapaciteit en elasticiteit heb ik de longen van iemand van 29,8 jaar. De arts zat wat verbaasd te kijken en vond het vreemd toen ik hem vertelde dat ik meer dan een pakje per dag rookte
Dan moet je die longfunctietest aanvragen Disana. Dan weet je precies hoe het er nu voor staat en of ze nog in goede conditie zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja... ik zei dus dat ik helemaal niet meer hoestte en ook geen 'vuil' had opgehoest zoals men zegt dat je doet als je bent gestopt. Ik zei dat ik dacht dat dat een teken was dat je longen het nog prima deden. Toen kwam zij met dat 'verborgen COPD' verhaal.
Misschien moet ik dat dan toch maar doen. Ik snap trouwens niet goed waarom dat mens met dergelijke verhalen aankomt... er stopt iemand met roken, wees positief.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan moet je die longfunctietest aanvragen Disana. Dan weet je precies hoe het er nu voor staat en of ze nog in goede conditie zijn.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Netjes Teun![]()
Dus eigenlijk had je helemaal niet hoeven stoppen
Ja, ik vind het zelf ook wonderlijk, maar ik blies die lijn bijna de grafiek uit bij die test. En dat na 38 jaar straf roken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:34 schreef hondjes het volgende:
Goed nieuws dus...TEUN..PROFICIAT
Morgenavond om 23.00 zijn er 2 weken voorbij voor mij. Het gaat best hard.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het echt knap dat jullie het volhouden om niet te roken, jullie waren best verstokte rokers en nu toch al bijna 2 weken niet meer (toch?).
Er zijn best veel van dit subforum gestopt met roken de laatste paar jaar.
Noek, Cc en Heksje zijn de enige drie waarvan ik het weet. Disana en ik nu, dat maken er vier.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het echt knap dat jullie het volhouden om niet te roken, jullie waren best verstokte rokers en nu toch al bijna 2 weken niet meer (toch?).
Er zijn best veel van dit subforum gestopt met roken de laatste paar jaar.
Et moi en Fann en Gert ....quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Noek, Cc en Heksje zijn de enige drie waarvan ik het weet. Disana en ik nu, dat maken er vier.
En ik heb het er best moeilijk mee zo af en toe. Gisteren een hele zware dag, vanmorgen was het ook slecht. Maar het komt misschien wel doordat ik in plaats van twee maar één Champix pil per dag slik
Oh ja, fuckaduck, ik was jullie helemaal vergeten. Gert die rookt trouwens nog af en toe hè.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Et moi en Fann en Gert ....![]()
Dan ga je ook al snel terug naar 1 per dag, waarom nu al? En verder is het volgens mij niet zo vreemd hoor dat je af en toe nog zware dagen hebt, volgens mij is het meer een uitzondering zo makkelijk als het Disana afgaat.
Ik snap dat dus echt niet. In de eerste plaats maak je het jezelf zoveel moeilijker dan het zou hoeven zijn, en in de tweede plaats breng je jezelf zo wel erg in de verleiding: er hoeft maar iets te gebeuren en jij zit weer met een sigaret in je snufferd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ik heb het er best moeilijk mee zo af en toe. Gisteren een hele zware dag, vanmorgen was het ook slecht. Maar het komt misschien wel doordat ik in plaats van twee maar één Champix pil per dag slik
Volgende week donderdag komen ze, ik verheug me er helemaal op en heb alles hier klaar voor ze. En natuurlijk komen er foto'squote:Op donderdag 20 mei 2010 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Morgenavond om 23.00 zijn er 2 weken voorbij voor mij. Het gaat best hard.
Heb jij je nieuwe katjes al? Wel foto's graag in F&F hè als ze er zijn
Oh nog een hele week wachten, spannend zeg.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende week donderdag komen ze, ik verheug me er helemaal op en heb alles hier klaar voor ze. En natuurlijk komen er foto's![]()
Alleen zit ik mezelf een beetje druk te maken omdat ze bij iemand vandaan komen die alleen woont en nu ben ik ineens bang dat ze niet genoeg gesocialiseerd zijn
Pardon?quote:
Tja, zo is het bij mij toen ook gegaan, ik vergat telkens die 2e pil en heb hem toen maar helemaal achterwege gelaten. Achteraf las ik best dat dit voor veel mensen een valkuil is geweest, omdat het toch net iets te vroeg bleek te zijn. Dus wees er wel een beetje alert op.quote:
En waarom 1 tablet? Vorige week kwam ik er achter dat ik die pil van 's avonds een paar keer had vergeten in te nemen. Toen dacht ik: "Als het met één pil ook lukt, waarom zou ik er dan twee nemen"
Je wil dus nietquote:
Goed baasquote:Tja, zo is het bij mij toen ook gegaan, ik vergat telkens die 2e pil en heb hem toen maar helemaal achterwege gelaten. Achteraf las ik best dat dit voor veel mensen een valkuil is geweest, omdat het toch net iets te vroeg bleek te zijn. Dus wees er wel een beetje alert op.
Zo is dat dan ook wel weer, als ze komen ben ik zelf lekker een dag of 4 vrij en verder is er altijd wel iemand thuis door de onregelmatige schooltijden enzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh nog een hele week wachten, spannend zeg.
Ze zijn nog jong hè, dus je kunt ze vast nog wel vormen. Even wennen is het natuurlijk altijd voor ze, maar daarna zijn ze nog soepel genoeg om zich aan te passen lijkt me.
Ik dcht dat jij het dichter bij huis zocht, een deur of 3 verderquote:
Ik reageer meer als de bezorgde zus, maar daar kan ie dus niet tegen want hij negeert hetquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Soms, heel soms ben ik best een baasspeler ja.
Jawel hoor. Maar die reactie van jou was van dien aard dat ik hem nog aan het verwerken benquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik reageer meer als de bezorgde zus, maar daar kan ie dus niet tegen want hij negeert het
Ik bedoel het ook goed hoor. Ik wil echt dat het je deze keer lukt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar die reactie van jou was van dien aard dat ik hem nog aan het verwerken ben
Teun houdt niet zo van bezorgde zussen en baasspelersquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik reageer meer als de bezorgde zus, maar daar kan ie dus niet tegen want hij negeert het
Verwerken is goedquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar die reactie van jou was van dien aard dat ik hem nog aan het verwerken ben
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goeie garp die zich via bbm verspreid
Dat heb ik nu al hoor. En ik heb niet voor niets die foto's laten maken en die test laten doen. En ik heb niet voor niets mijn auto van binnen schoongemaakt, gordijnen gewassen en het plafond laten schrobben. En daarnaast zijn er nog wel wat zaken die maken dat ik niet weer begin (onder normale omstandigheden)quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teun houdt niet zo van bezorgde zussen en baasspelers![]()
Maar we hebben wel gelijk, ik heb er zelf echt geluk mee gehad dat ik geen terugval hebt gehad, want het is gewoon veel te vroeg en het zou toch zonde zijn van alle pijn, moeite en geslikte pillen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh ja, fuckaduck, ik was jullie helemaal vergeten. Gert die rookt trouwens nog af en toe hè.
En waarom 1 tablet? Vorige week kwam ik er achter dat ik die pil van 's avonds een paar keer had vergeten in te nemen. Toen dacht ik: "Als het met één pil ook lukt, waarom zou ik er dan twee nemen"
Ja, het is gewoon te vroeg. Ik zou het er zelf niet op wagen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teun houdt niet zo van bezorgde zussen en baasspelers![]()
Maar we hebben wel gelijk, ik heb er zelf echt geluk mee gehad dat ik geen terugval hebt gehad, want het is gewoon veel te vroeg en het zou toch zonde zijn van alle pijn, moeite en geslikte pillen.
Hij heeft de heg daar al vol staan te kwijlen vanavond denk ik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dcht dat jij het dichter bij huis zocht, een deur of 3 verder![]()
Die heeft echt indruk op mij gemaakt, want ik heb vandaag nog tig keer even aan haar gedacht.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dcht dat jij het dichter bij huis zocht, een deur of 3 verder![]()
Coos!!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij heeft de heg daar al vol staan te kwijlen vanavond denk ik.
Gewoon een beetje met rust laten zodat ze kunnen verkennen en dan komen ze vanzelf.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is dat dan ook wel weer, als ze komen ben ik zelf lekker een dag of 4 vrij en verder is er altijd wel iemand thuis door de onregelmatige schooltijden enzo.
Alweer een 020 meet???quote:
En een schilderij . Die Griek heeft het er maar druk meequote:
Na die 100 miljoen kunstroof in Parijs zou ik niet met een schilderij rond durven rijden nu.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
En een schilderij . Die Griek heeft het er maar druk mee
Het worden er 2. Fox en Tomquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:10 schreef Toverheks het volgende:
leuk voor je Deissy een nieuw katje, en natuurlijk wend ze gelijk aan je hoor al komt ze bij iemand vandaan die alleen is.
Deze is mooierquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Na die 100 miljoen kunstroof in Parijs zou ik niet met een schilderij rond durven rijden nu.
Ahh wat een miepies.......... Todat ze je huis onder krabben/zeikenquote:
Dan ga ik wel op zoek naar een kattenfluisteraarquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh wat een miepies.......... Todat ze je huis onder krabben/zeiken
Of iemand die ze opeetquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga ik wel op zoek naar een kattenfluisteraar
Ik kan ze altijd bij de Chinees hier brengenquote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh ja, fuckaduck, ik was jullie helemaal vergeten. Gert die rookt trouwens nog af en toe hè.
Ah dus dáár is dat pingen goed voor.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goeie garp die zich via bbm verspreid
Ik bemoei mij minimaal tot niet met die parkbewoners. Ik zit hier ook erg privé achter een hoge heg, dus niemand niet er overheen een praatje kan maken. Sommigen doen dat wel, lopen de deur bij elkaar plat hier, maar daar ben ik niet van gediend. Rust en privacy staan bij mij op nummer één.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hoe kan het nou dat die buuv je nog niuet is opgevallen, was je teveel met jezelf bezig ofzo?
Ik zat even naar NOVA te kijkenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, dat dat allemaal zo erg is dat dan terstond het topic stil valt, dat kan ik natuurlijk ook niet bevroeden
Ik dacht dat je heel af en toe, na een fles wijn en in een emo bui, luisterend naar muziek een peuk opstak.quote:
Ja zo begón ik altijd weer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik dacht dat je heel af en toe, na een fles wijn en in een emo bui, luisterend naar muziek een peuk opstak.
Oh nou, daar wordt ie vast niet aan de tand gevoeld.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:51 schreef Toverheks het volgende:
Balkende bij Knevel en van de brink.
vast slaap lekker allemaal
weet je dat ik achteraf dacht, h'e Muis heeft helemaal geen jointje gerookt ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |