quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kom net bij van de vorige baksteen!
Ik gok dat het met Teun een groot mens erger je niet gehalte krijgt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vooral dat laatste wat Teun zegt, van die leukere dingen doen met elkaar, hij bedoelt lange strandwandelingen, heerlijk picknicken in het bos, leuk naar Artis en lekker oud hollandse spelletjes doen aan tafel, ganzeborde, pim pam pet en mens erger je niet
quote:
Houwen zo!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:15 schreef Coos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen ik heb er geen een.
Trustenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga slapen, veel plezier nog en slaap lekker voor straks![]()
![]()
Groetjes aan de RG
Trusten Deisyyquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga slapen, veel plezier nog en slaap lekker voor straks![]()
![]()
Groetjes aan de RG
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef remlof het volgende:
Is Christenhond & Christenhond zo interessant dat Teun er niet is?
Ik durf niet te kijken want ik moet altijd schijten van die van den Brinkquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef remlof het volgende:
Ja, het is wel aardig, Hero Brinkman is weer bezig, Bas van der Vlies zit er en Johan Derksenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef remlof het volgende:
Dat ga ik zo nog even doen, dan douchen en dan naar die moraalridders kijkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken want ik moet altijd schijten van die van den Brink
Ow ja, Brinkmann wil de Wildersjeugd oprichten hè?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, het is wel aardig, Hero Brinkman is weer bezig, Bas van der Vlies zit er en Johan Derksen
nou die wil ik ook wel winnenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:15 schreef Coos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen ik heb er geen een.
slaap lekkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef FANN het volgende:
tvp want ik ga ook vroeg mijn bed in vanavond![]()
![]()
![]()
Ja, en Derksen probeerde hem wat te kietelen, maar dat had beter gekund.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, Brinkmann wil de Wildersjeugd oprichten hè?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, Brinkmann wil de Wildersjeugd oprichten hè?
Knieschoten voor kutmarokkanen en ruiten van kebabzaken inkegelen. Ik zie het helemaal voor mequote:
Ik niet Remlof, zo ver komt het niet. Tegen die tijd schieten wij gewoon terug en Coos doet ook meequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Knieschoten voor kutmarokkanen en ruiten van kebabzaken inkegelen. Ik zie het helemaal voor me
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik niet Remlof, zo ver komt het niet. Tegen die tijd schieten wij gewoon terug en Coos doet ook mee
Als het zover zou komen zou ik zeker terugschieten. Maar laten we hopen dat de PVV een LPFje doet voor het zover komt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik niet Remlof, zo ver komt het niet. Tegen die tijd schieten wij gewoon terug en Coos doet ook mee
Smaakt de koffie?quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:19 schreef Gert het volgende:
Mogge
De laatste peling.
VVD 37
PvdA 31
CDA 24
PVV 16
GL 11
SP 10
D66 9
Damn wat geilquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:19 schreef Gert het volgende:
Mogge
De laatste peling.
VVD 37
PvdA 31
CDA 24
PVV 16
GL 11
SP 10
D66 9
Heerlijk altijd, 's ochtends koffie.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Smaakt de koffie?
Ook goedemorgen btw
Ja hèquote:
"Er zei een jongetje, leuk geprobeerd maar volgens mij bedoelde hij dat ik kansloos was. Maakt ook niet uit, hij was toch lelijk!"quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hè
Nooit meer wekenlang dezelfde, sinds die kwebbelkont hofleverancier is.
Doe jij eens eentje!
Ik zit nog steeds met de coltrui tot aan m'n orenquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:14 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Wel even wennen, een volle werkweek na een aantal breekweken.
Maar het is heerlijk weer, de flip flops voor het eerst dit jaar weer aan de werkende voetjes.
Wat wil jij liever dan, paars of iets met de PVV? Of zie je nog een reëele derde mogelijkheid?quote:
Ben je ziek?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zit nog steeds met de coltrui tot aan m'n oren
Hoppaquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:20 schreef Noek het volgende:
[..]
"Er zei een jongetje, leuk geprobeerd maar volgens mij bedoelde hij dat ik kansloos was. Maakt ook niet uit, hij was toch lelijk!"
Schatjes!
Nee toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:30 schreef CarOnline het volgende:
Mogge all, lekker weertje weer.
Gelukkig van t weekend weer regen, je zou het maar ontwennen!
Paars, en anders gedogen met de PVV. Een echt kabinet met de PVV wordt 'm nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat wil jij liever dan, paars of iets met de PVV? Of zie je nog een reëele derde mogelijkheid?
Neehee! Dat wil ik niet! Ik wil luieren in mijn hangmat, flaneren over de markt , zomersche salades maken en cocktails drinken. Op een lange, droge zomer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:30 schreef CarOnline het volgende:
Nee, zo koud is het hier op kantoor. Altijd.quote:
Da's kut. Hoe komt dat?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee, zo koud is het hier op kantoor. Altijd.
Volgens Buienradar dinsdag pas, als we weer op kantoor zitten!quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:30 schreef CarOnline het volgende:
Mogge, Kindje is net op schoolreisje gegaan en loopt zich al de hele week op de 8baan te verheugen.
Waar ze nog nooit in heeft gezeten, maar Dat gaat ze doen!
De achtbaan! Helt
Er is hier een soort van centrale klimaatregeling, die voor mij persoonlijk veel te koud staat afgesteld.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's kut. Hoe komt dat?
Ik denk dat ik vanmiddag de airco weer aan kan zetten om het een beetje op te frissen.
En ik in een tent op een camping.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volgens Buienradar dinsdag pas, als we weer op kantoor zitten!
Neejoh! Gezellig,dat getik van de regen op een tentjequote:Op donderdag 20 mei 2010 09:59 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik in een tent op een camping.![]()
Moezelgebied was het idee. In de loop van maandag slaat het weer in zo'n beetje heel Noord- en Midden-Europa om en gaan we richting regen en 12 tot 16 graden. Heerlijk kampeerweer dus, voor masochisten.
Ik zie een last minute opdoemen.
Oh das het ergste geluid wat er bestaat!quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neejoh! Gezellig,dat getik van de regen op een tentje![]()
Daar gaan ze hier ook heen. Ook een UUR.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:10 schreef CarOnline het volgende:
Op knmi stond vanmorgen: zondag 17 graden en kutweer!
Nou, dinsdag vind ik ook goed. Of.. Nee, oktober.
De trip gaat naar Julianatoren, wel een UUR in de bus!
Da's voor een half uurtje best gezellig ja, na drie dagen wil je dood.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neejoh! Gezellig,dat getik van de regen op een tentje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |