Net als bepaalde andere personen, waarschijnlijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Hahaha, jij had zeker ook Audrey Hepburn voor ogen hè? Bij GB?
Dat was geheel onbewust.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Net als bepaalde andere personen, waarschijnlijk
Begrijpelijk. Van jou dacht ik ook dat je wel koffie met melk zou drinkenquote:
Had je je eigen soepje bij?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:23 schreef P.F het volgende:
Ik ging net lekker eten bij wat vriendinnen, soep met de ballen apart, maar het was van rundvlees bouilon.. dus niet meegegeten al vond de helft dat het prima kon
Mijn huid is heel licht, dus ik ben bang dat ik veel te bleek ben voor een kleur die veel donkerder is dan mijn eigen haar. Maar goed, ik durf toch niet dus ik laat het maar blond, misschien probeer ik hooguit een keer een mooiere kleur blond.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:16 schreef conleche het volgende:
Ik vind rood haar heel moeilijk hoor. Maar weinig mensen die dat staat. Als je dan toch eens iets anders wilt als blondine, zou ik het donkerbruin verven. Moet je wel je wenkbrauwen ook laten meeverven. Anders klopt je gezicht niet meer.
Ja zoiets.... maar gelukkig is ze mooierder.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Hahaha, jij had zeker ook Audrey Hepburn voor ogen hè? Bij GB?
Neuh, je bent echt mooiquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:36 schreef Goodbye het volgende:
Grapjas![]()
Waarom ga je niet naar de kapper Uniek? Ik vind het altijd wel fijn
Knip je het zelf dan? Ik vind bij de kapper dat gefriemel aan mijn haar ook altijd zo fijn!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Neuh, je bent echt mooi
Kapper = in laagjes, permanent, kleur ofzo..
Laagjes is misschien wel een goed idee maar heb geen zin om het in model te houden (mag op het werk geen haar laten zien) en vind het te duur
Je mag gewoon zelf zeggen wat je bij de kapper wiltquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Neuh, je bent echt mooi
Kapper = in laagjes, permanent, kleur ofzo..
Laagjes is misschien wel een goed idee maar heb geen zin om het in model te houden (mag op het werk geen haar laten zien) en vind het te duur
Ja, knip het zelf. Heb zulk dun haar, daar kan een kapper ook niks van maken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Knip je het zelf dan? Ik vind bij de kapper dat gefriemel aan mijn haar ook altijd zo fijn!![]()
Doodeng vind ik dat juist. En altijd meer knippen dan wenselijk, brrr.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Knip je het zelf dan? Ik vind bij de kapper dat gefriemel aan mijn haar ook altijd zo fijn!![]()
Welkom!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:46 schreef 6ft.woman het volgende:
Hi there! Zojuist geregistreerd, voor de spreekwoordelijke 'gedeelde smart is halve smart', dus goed om te zien dat het met sommigen al zo voorspoedig gaat! Heb Troel een PM gestuurd om opgenomen te worden in het lijstje, dus zal me binnenkort met resultaten bij jullie voegen :-)
PS: Toll dat er meer lange vrouwen in de lijst staan, yay!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |