Ja, als ik de enige ben op dit forum die hier gaat studeren / of al studeerd dan heeft dat ook weinig zin ehquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:24 schreef motorbloempje het volgende:
misschien kun je een iets uitgebreidere OP maken
Lekkere sletjesquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:57 schreef Netsplitter het volgende:
Die zitten nu ook in Delft.
Nog meer lekkere sletjes in de zomer in veelste korte rokjes.
8 jaar? dude?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:43 schreef ach het volgende:
Ik zit er al zo'n jaar of 8 op. Begon op de Technische Hogeschool Rijswijk en nu dus de Haagse Hogeschool in Delft
Je moet inderdaad inloggenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:07 schreef Charie het volgende:
Ik ga zelf misschien ook een opleiding volgen, moet het morgen voor 18.00 weten of zo
Vriend van me snapt ook al niks van die roosters trouwens
Misschien kan ik je helpen, tenzij je moet inloggen dan houdt het natuurlijk op.
Ik zie het probleem ook nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:17 schreef Michelle.T het volgende:
Heb bestuurskunde gevolgd op HHS.
Wegwezen daar. Ze vonden het zelfs goed dat de marokkanen tijdens de tentamens massaal gingen spieken, want "er was geen overlast van ze".
Ik hoor het maandag wel op de intro danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:06 schreef lelouch het volgende:
Afgelopen schooljaar een Bachelor Informtica afgerond aan de HHS.
Zeer tevreden over de school zelf
De rooster zijn sinds verleden jaar aangepast, werkt erg vaag ja. Gelukkig was ik toch afstuderen en heb ik er weinig mee te maken gehad![]()
Vond je het een leuke/goede studie? Had je veel les of ook vrije dagen? (vooral geinteresseerd in het eerste jaar). Het lijkt me wel een leuke studie alleen ben ook gehecht aan mn baantje daarom vraag ik me af of je ook vrije dagen hebt of juist veel les etc.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:06 schreef lelouch het volgende:
Afgelopen schooljaar een Bachelor Informtica afgerond aan de HHS.
Zeer tevreden over de school zelf
De rooster zijn sinds verleden jaar aangepast, werkt erg vaag ja. Gelukkig was ik toch afstuderen en heb ik er weinig mee te maken gehad![]()
Je hebt geen probleem mee dat je diploma niks waard is, aangezien iedereen hem wel kan halenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik zie het probleem ook niet
Je leert toch voor jezelf, dan zou je geen overlast van hun hoeven hebben als de school dat aangeeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |